آیا مردم نام شما را اشتباه تلفظ می کنند؟ دانش آموزان امیدوارند که با ابزار صوتی جدید بازی نام پایان یابد

Sheetal Vemannagari که به عنوان یک زن جوان از هند در کانادا بزرگ شد ، در آغوش گرفتن نام خود تلاش کرد.

این دانشجوی 20 ساله دانشکده تجارت ایوی آنچه هزاران نفر از کانادایی ها را تجربه می کنند ، هنگامی که نام آنها برای “آنگلوفون” تلفظ “سخت” تلقی می شود ، تجربه کرده است – از پذیرش نسخه کوتاه شده تا تلاش برای جلوگیری از خجالت.

“من از راهی كه فرهنگم مانع از ارتباط من با همسالانم خصوصاً نام من می شد متنفر بودم ، زیرا احساس می كنم همه فقط مرا صدا می كنند فقط” همه گریه “… [When mispronounced]، نام من سخت ، نوعی غیر زنانه به نظر می رسد و باعث می شود من بیشتر از هویت خود جدا شوم. “

در هندی ، نام ومناگاری ، که به عنوان “SHEE-thul” تلفظ می شود ، به معنای “نسیم خنک” است و توسط مادربزرگ او انتخاب شده است.

وماناگاری گفت که بازیابی نام او به او کمک می کند فرهنگ خود را بپذیرد. (ارائه شده توسط Sheetal Vemannagari)

دو سال پیش بود که وماناگاری پس از دریافت تعارفات فراوان برای آن ، خواستار احضار نام خود شد.

چالش باقی مانده این است که مردم آن را به درستی تلفظ کنند ، اما ومناگاری امیدوار است که یک ابزار آنلاین جدید حداقل در محیط کلاس بتواند به آن مشکل کمک کند.

دانشکده تجارت ایوی دانشگاه وسترن در لندن ، انت. یکی از چهار موسسه تحصیلات تکمیلی کانادایی است که همراه با دانشگاه رایرسون ، دانشگاه گلف و سیمون فریزر برای انتخاب ناموکواک فعالیت می کند.

ابزار تلفظ خودکار نام به افراد اجازه می دهد تا یک ضبط صوتی از نام خود ایجاد کنند که سپس در پروفایل علمی آنها در دسترس قرار می گیرد ، به همکلاسی ها و استادان اجازه می دهد ضبط را پخش کنند و یاد بگیرند که چگونه نام شخص را به درستی تلفظ کنند.

چرا مهم است که به درستی نام ها را دریافت کنید

“این اسم واقعاً نمادی از هویت شماست. این نوعی ایستادن برای فرد است ، بنابراین اگر من نام شما را صدا می کنم ، واقعاً شما را صدا می کنم … بنابراین درست گرفتن آن به این سطح مربوط می شود احترام به شخص “، کارن پنسی ، انسان شناس زبانشناسی و دانشیار دانشگاه وسترن گفت.

پنیسی گفت: افراد با نام های غیرمعمول تمایل دارند که در طول زندگی خود روابط متفاوتی با نام خود داشته باشند ، از جمله تغییر دادن آن و سپس بازگشتن به آن در مرحله بعدی زندگی ، اما صرف نظر از اینکه افراد در کجا هستند مهم است که نام مورد نظر خود را درست بگیرند.

“این نوعی چالش برای احساس خودشان است [when you start anglicizing or shortening their name]. این باعث می شود که کنترل هویت خود ، خودشان را نداشته باشند. ”

پنیزی افزود ، برای افراد حاشیه نشین ، بدرفتاری با نام آنها می تواند پیامدهای طولانی مدت داشته باشد.

“آنها دائماً احساس می کنند که متعلق نیستند یا نباید اینجا باشند و سهم آنها ارزشمند نیست.”

پس از بازیابی نام او ، تلاش برای اطمینان از صحیح بودن آن باعث ناامیدی ، خجالت ومناگاری شد و حتی باعث شد احساس کند که بیش از حد درخواست می کند.

وی افزود: “من نمی خواستم به ویژه در كلاس از اهمیت زیادی برخوردار شوم ، اما یك روز استاد خود را اصلاح كردم. از آن زمان كه این كار را كردم ، هر وقت آنها مرا صدا كردند ، من فكر نمی كنم كه قصد این كار را داشته باشند ، اما آنها این کار را واقعا معامله بزرگی کردند و مانند “اوه ، صبر کن ، اسم تو چیست؟” ، “اواخر سال خواهد بود و من هنوز باید مکث کنم تا نام شما را بگویم” … این باعث شد که احساس کنم طلبکار هستم. ”

وماناگاری گفت که استادش سرانجام درخواست وی را متوقف کرد و این منجر به این شد که وی نیز تمایلی به شرکت در این کار نداشته باشد ، که در پایان دوره تحت تأثیر قرار گرفت.

استفانی بروکس ، مدیر ارشد اداری مدرسه گفت ، این بازخوردی مشابه تجربه وماناگاری بود که ایوی را بر آن داشت تا سالانه 10،000 دلار در NameCoach سرمایه گذاری کند.

“مهم است که ما شخصی ترین جنبه دانشجویی را بدست آوریم ، یعنی نحوه تلفظ نام او. وقتی برای درست کردن آن وقت می گذارید ، به دانش آموز تأیید می کند که آنها مهم هستند و به اینجا تعلق دارند. t ، آسان است که ببینیم چگونه می تواند به طور ناخواسته خلاف این را نشان دهد ، “او گفت.

دانش آموزان می گویند احترام به نام شخص گامی مهم در جهت فراگیری است

دانشگاههای وسترن ، خدمات پشتیبانی قومی فرهنگی (ESS) ، گروهی كه طرفدار قدردانی از فرهنگهای مختلف در دانشگاه هستند ، موضوع تبلیغ اشتباه نامها را در ابتدای سال تحصیلی از طریق تبلیغات خود در رسانه های اجتماعی برجسته كردند.

متیو داوکینز ، دانشجوی سال دوم و هماهنگ کننده ESS ، گفت: “ما از هجوم طاقت فرسای دانش آموزان شنیده ایم که در مورد اهمیت و اهمیت نام آنها و چگونگی اتصال آنها به فرهنگ ، میراث و اجدادشان صحبت می کنند.”

“من فکر می کنم اگر ما شروع به مشاهده نام ها به عنوان این نشان افتخار کنیم ، پس فکر می کنم می توانیم احترام بیشتری به آن بگذاریم و تلاش آگاهانه ای برای تلفظ صحیح و درست یادگیری آن داشته باشیم.”

همین نکات ریز درباره حساسیت فرهنگی و نژادی است که به دانشجویان و کارمندان دیگر می آموزد که چگونه باید با افرادی که از نژادهای مختلف هستند شناخت داشته باشند.– مبشیرا خالد ، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده تجارت ایوی.

آلن موریوکی ، دانشجوی سال سوم که این کمپین را رهبری می کرد ، گفت: درست ساختن نام یک فرد از اولین اقدامات برای ایجاد یک دانشگاه فراگیر است.

وی گفت: “وقتی ما درمورد فراگیر صحبت می كنیم ، در مورد استفاده صحیح از تلفظ نام افراد صحبت می كنیم زیرا می دانیم این نام ها برای مردم معنی دارد.” “عدم استفاده صحیح از نام آنها باعث می شود هنگام ادامه زندگی احساس حقارت یا عدم گنجانده شوند.”

مبشیرا خالد ، دانشجوی کارشناسی ارشد در ایوی که مردم اغلب از او س askedال می کنند که آیا می توانند نام او را کوتاه کنند ، گفت که اگرچه موسسات اغلب به دنبال راه های اساسی برای رفع نژادپرستی و تبعیض هستند ، اما پرداختن به موارد کوچکتر مانند نامها معنی دار و ضروری است.

“اغلب این نکات جزئی در مورد حساسیت فرهنگی و نژادی است که به دانشجویان و کارمندان دیگر می آموزد که چگونه باید از افرادی که از زمینه های مختلف هستند شناخت داشته باشند ، بنابراین من فکر می کنم رفع نیاز به درست گرفتن نام ها یک گام عالی به جلو است.”