این زن برای جمع آوری پول برای بانک های مواد غذایی منطقه North Bay بالای سقف Home Hardware محلی خود خوابیده است

Kathie Hogan از Powassan ، یک جامعه کوچک در منطقه North Bay در حال آماده شدن برای یک شب خنک در سقف مرکز محلی ساخت سخت افزار خانگی است – برای یک هدف خوب.

پس از لغو چندین جمع آوری کمک مالی بانک غذا در منطقه North Bay به دلیل COVID-19 ، هوگان گفت که “باید کاری انجام دهد”. کتی هوگان برای ایجاد انگیزه در مردم برای دستیابی به جیب خود ، قول وعده ای به اهدا کنندگان خود داد.

اگر او قادر به جمع آوری 1000 دلار بود ، قول داد وسایل کمپ خود را از کمد خش خش کند و شب را در بالای فروشگاه محلی Home Hardware بگذراند.

هوگان گفت پنجشنبه گذشته موفق شد از هدف خود پیشی بگیرد و با توافق سخت افزار خانگی برای مطابقت با کمک های مالی تا سقف 2000 دلار ، موفق شده است در مجموع حدود 5000 دلار سرمایه جمع کند.

“کمک کنید تا اردوگاه کتی را بفرستید”

وی گفت: “من هنوز مجبورم برای جمع آوری شیشه ها دور بزنم ، مردم هنوز در خیابان پول به من تحویل می دهند. این که تجربه بخشی خارق العاده از شهر کوچک باشد ، یک تجربه باورنکردنی و باورنکردنی بوده است.” “مردم همه انواع قبض ها را می اندازند داخل این شیشه ها ”

بر روی شیشه های اهدای برچسب ، عنوان “اهدا کنید تا کتی را در پشت بام Home Hardware اردو بزنید.”

خوب ، من به جوجه ها غذا داده ام ، بیل راه را بیل کردم و اکنون باید امشب را آماده کنم.– کیتی هوگان

و زمان آن فرا رسیده است که هوگان به قول عجیب خود عمل کند – در روز سه شنبه کمتر از این.

هوگان گفت: “خوب ، من به جوجه ها غذا داده ام ، راهرو بیل زده ام و حالا باید وسایلم را برای امشب آماده كنم. اینجا در پوااسان بسیار آشفته است” ، هوگان گفت ، “من مصمم هستم كه از این طریق عبور كنم ، باد و برف خواهد بود. ”

هوگان گفت که در جریان کار خود برای جمع آوری کمک مالی ، اعضای جامعه با خیال متعجب از دیدن دیدن کمپینگ خود در پشت بام ، او را در خیابان متوقف کرده اند.

شیشه های اهدای هوگان با عنوان “اهدا کنید تا کتی را در بالای سقف سخت افزار خانگی اردو بزنید.” (ارائه شده توسط کاتی هوگان)

‘خوب می شود’

وی گفت كه مردم محلی حتی وسایل كمپینگ را برای كمك به حفظ خوشحالی او در یك شب خنك دسامبر ارائه داده اند. محیط زیست کانادا عصر سه شنبه اخطار بارش برف را برای منطقه North Bay صادر کرد.

طبق پیش بینی آژانس ها ، هوگان می تواند صبح روز چهارشنبه در سقف سخت افزار خانگی بین 20 تا 30 سانتی متر برف بیدار کند. به همین منظور ، هوگان گفت که برای “چرت سرد زمستان” خود بیل بیاورد.

وی گفت: “نمی دانم. خوب خواهد شد.” من عشق جامعه را دارم که مرا گرم نگه می دارد.

داستان های بیشتر CBC سودبری