بلیندا کاراهالیوس ، همسر خسته PC ، همسر جیم در حال آماده سازی مهمانی جدید است

چند ماه پس از آنکه محافظه کاران مترقی انتاریو ، نماینده بلندیا کاراهالیوس ، نماینده پارلمان کمبریج را به خاطر رأی دادن علیه لایحه 195 از مجلس به بیرون راندند ، وی و همسرش جیم کاراهالیوس حزب خود را تاسیس کردند و اکنون منتظر تصویب نهایی انتخابات انتاریو هستند.

این هفته ، MPP Karalahios به CBC Kitchener-Waterloo’s گفت نسخه صبح که آنها تصمیم گرفتند این مسیر را طی کنند زیرا احزاب سیاسی مستقر بیشتر از اینکه به مردم کمک کنند ، به کمک نهادها علاقه مند هستند.

“پس از آنكه در جولای به دلیل رأی دادن به لایحه 195 از مجلس شورای PC من كنار شدم ، بسیاری از مردم گفتند:” لطفا تسلیم نشو ، این پایان نیست ، شما باید ادامه دهید ” “کاراهالیوس گفت.

لایحه 195 ، که در اوایل ژوئیه معرفی شد ، سعی داشت به دولت انتاریو امکان تمدید یا اصلاح برخی از اختیارات اعطا شده از اقدامات اضطراری را به مدت یک ماه در هر بار و بدون مشورت با قانونگذار بدهد.

کاراهالیوس گفت: “حزب رایانه شخصی ، می دانید که آنها فراتر از بازخرید هستند. در مجلس قانونگذاری انتاریو هیچ حزبی وجود ندارد که از مpدی دفاع کند ، از تجارت کوچک دفاع کند ، از عبادتگاه ها دفاع کند ، آزادی ، ترویج دموکراسی یا مبارزه با فساد سیاسی”

کاراهالیوس گفت که احساس می کند کسی باید مراقب شهروندان انتاریو باشد.

وی گفت: “ما به یک حزب از بالا به یک حزب احتیاج داریم ، ما به یک حزب از نوع بالاترین احتیاج داریم” ، وی افزود که او و همسرش هر دو چندین سال درگیر سیاست بوده اند و احساس می کنند اکنون زمان اعتصاب است به تنهایی

کاراهالیوس می گوید اشتها برای یک “مهمانی قوی”

کاراهالیوس گفت در حالی که می تواند به عنوان یک استقلال به کار خود ادامه دهد ، نامزد کردن در سیاست تحت بیرونی حزب آسان تر است.

وی گفت: “چیزی به سادگی جمع آوری کمک مالی: اجرای یک کمپین بسیار گران است وقتی شما یک فرد مستقل هستید و هیچ بنر مهمانی ندارید.”

“شما نمی توانید جمع آوری کمک مالی را شروع کنید تا زمانی که دادخواست کاهش یابد ، که معمولاً 30 روز قبل از انتخابات است. پس از تشکیل حزب می توانید هر یک از آن جمع آوری کمک های مالی را قبل از آن انجام دهید.”

او گفت که از مردم در سراسر انتاریو – نه فقط کمبریج – حمایت کرده است. او می گوید از جایی که ایستاده است کاملاً واضح است: “قطعاً نیاز و اشتهای یک مهمانی قوی وجود دارد.”

جیم کاراهالیوس از رقابت های رهبری فدرال رد صلاحیت شد

همسر کاراهالیوس ، جیم کاراهالیوس ، رابطه خود را با محافظه کاران پیشرو استانی و حزب محافظه کار فدرال داشته است.

در ماه مه ، جیم کاراهالیوس یک رهبر محافظه کار امیدوار بود تا اینکه دو بار از شرکت در مسابقه رهبری حزب فدرال محروم شد.

وی ابتدا پس از شکایت در مورد ایمیل التهابی علیه یکی از کارمندان ستاد انتخاباتی که برای ارین اوتول کار می کرد ، از مسابقه حذف شد. متعاقباً جیم کاراهالیوس تصمیمی را در دادگاه عالی انتاریو بدست آورد که می گوید کمیته چهار نفره نمایندگان اصولگرا که وی را از رقابت در ماه مارس برکنار کردند ، صلاحیت چنین کاری را ندارند.

یک روز پس از پیروزی در دادگاه ، وی برای بار دوم از مسابقه رهبری محافظه کار اخراج شد.

“آیا این ماشین بزرگ آبی را سرنگون خواهد کرد؟”

این زوجین قبلاً امضاهای لازم برای تشکیل حزب جدید آبی خود را به انتخابات انتاریو ارسال کرده اند و اطمینان دارند پس از پایان مراحل بررسی ، یک حزب رسمی خواهد بود.

تامارا اسمال ، دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه گلف. (ارائه شده توسط تامارا اسمال)

تامارا اسمال ، دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه گلف می گوید در حالی که او از احزاب و صداهای جدید دموکراسی حمایت می کند ، در سیاست عملی ، موفقیت بسیاری از آنها دشوار است.

اسمال به سی بی سی نیوز گفت: “بسیاری از احزاب در تمام سطوح سیاسی کانادا وجود دارند که بسیار کوچک هستند و فقط تعداد اندکی از رای دهندگان را تشکیل می دهند اما برای آن افراد معنی دار هستند.”

“آیا قرار است ماشین بزرگ آبی به زمین بیفتد؟ احتمالاً نه. آیا مکانی برای افرادی که احساس می کنند مانند حزب محافظه کار پیشرو هستند فراهم خواهد شد؟ [isn’t] نمایندگی آنها را نشان می دهد؟ شاید. آیا اشتها از نظر انتخاباتی وجود دارد؟ احتمالا نه.”

اسمال گفت كه از دانستن حزب جدید در افق تعجب نمی كند ، و خاطرنشان كرد این همان کاری است كه احزاب محافظه كار مدت زیادی در كانادا انجام داده اند.

وی گفت هر زمان که حزب اصلی محافظه کار “به اندازه کافی محافظه کار” به نظر نرسد ، شخص دیگری کاملاً درست ظاهر می شود.

وی گفت: “از بعضی جهات لزوماً یک استراتژی بد نیست زیرا در واقع در برخی موارد موفق بوده است. حزب اصلاحات نمونه ای از آن است که تأثیر زیادی در سیاست کانادا داشته است.”

“اگر هدف حزب تشکیل دولت باشد ، این احتمالاً راه دشواری خواهد بود. اگر حزب در آنجا باشد تا چشم انداز دیگری ارائه دهد و شاید برای حزبی که ترک کرده اند فویل باشد ، این ممکن است بسیار قابل قبول باشد ، “کوچک اضافه شد.

انتاریایی ها برای مهمانی جدید سر و صدا نمی کنند

آنا اسلمنت ، دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه واترلو ، می گوید ثبت حزب مهمترین قسمت است.

مشكل هنگامی پیش می آید كه حزب جدید تلاش می كند انجمن های سوارکاری ایجاد كند و مردم را مجبور به خرید كند ، به عضویت آنها درآیند و به طور استانی و در تمام سوابق فردی به عنوان یك مدیر اجرایی تشكیل شود.

آنا اسلمنت ، دانشیار ، تحصیلات تکمیلی دانشگاه واترلو. (ارائه شده توسط آنا اسلمنت)

شناختن نام نیز دشوار است ، اسلمنت گفت ، هیچ چیز نمی تواند نشان دهد که اشتهای واقعی برای یک حزب سیاسی جدید در حال حاضر وجود دارد.

“من اخیراً چیزی ندیده ام که انتاریایی ها برای یک حزب کاملا جدید سر و صدا داشته باشند و اگر به رای مردم نگاه کنیم – حتی از انتخابات گذشته در سال 2018 برای چهار حزب اصلی که پیشنهاد شده است … آنها اختلافات خوبی دارند ، “اسلمنت به سی بی سی نیوز گفت.

اسلمنت افزود: “بنابراین ، مدتی طول خواهد کشید تا این حزب خود را تأسیس کند و من نمی دانم که انتاریایی ها واقعاً آرزو می کنند که در انتخابات بعدی استانی در سال 2022 گزینه پنجم را داشته باشند.”