جنوب آلبرتا پس از طغیان برف ، اتومبیل ها و جاده های پتو را دفن می کند

برخی از مردم در جنوب و شرق آلبرتا پس از ریختن دیوار زمستانی برف در برخی مناطق ، دفن وسایل نقلیه و تجهیزات مزرعه ، بستن بزرگراه ها و تعطیل کردن بسیاری از مدارس ، در حال حفاری هستند.

روز یکشنبه ، وزش باد شدید و برف شدید باعث هشدارهای طوفان در مناطقی از استان شد که شامل کراوزنست گردنه ، لتبریج و پزشکی هت روز یکشنبه بود و باعث بسته شدن بزرگراه ها شد.

  • به ما نشان دهید که چقدر برف گرفتید و چگونه در آن کار می کنید! عکسهای خود را به ارسال کنید [email protected] یا ما را با استفاده ازcbccalgary #cbccalgary در شبکه های اجتماعی برچسب گذاری کنید.

فقط انسان ها نبودند که در آخر هفته با زباله های عظیم برف در جنوب آلبرتا برخورد می کردند. این اسب ها مجبور شدند در آخر هفته از میدان سواری که به آنها پناهگاه داده بود شخم بزنند تا بتوانند آن را به قلم خود در مزرعه ای در نزدیکی بوردت که برف های تا هفت فوت را می دید برگردانند. (ویدئو: Kielstra Arena) 0:22

کلاسهای مدرسه روز دوشنبه در لتبریج ، پینچر کریک ، کاردستون ، پزشکی هت ، فورت ماکلود ، تابر و بروکس لغو شد ، در حالی که بخش مدارس گراس لند همچنان باز بود اما اعلام کرد که هیچ سرویس اتوبوس وجود ندارد.

هدر گاست ، که در جنوب لتبریج در حدود 5 کیلومتری شمال مگراث زندگی می کند ، گفت که برف – که از روز شنبه در مزرعه غلات دیم او شروع به باریدن کرد – ادامه داشت تا جایی که چشم هایش را باور نمی کرد.

گست گفت: “این به تدریج در روز شنبه بدتر و بدتر شد ، و سپس در طول روز یکشنبه ، فقط می بارید و برف می بارید – و آن را تسلیم نمی کرد.”

“راه ورود آن با این همه باد ، و اندازه رانش ها ، فقط ساده بود – این چیزی نیست که قبلاً دیده باشیم.”

هدر گست ، تصویر اینجا ، رانش برف را نشان می دهد که پس از طوفان آخر هفته در مزرعه اش درست در جنوب لتبریج ، آلتا ، یک وسیله نقلیه را کوتوله می کند. (ارائه شده توسط هدر گاست)

گست گفت که از اینکه روز دوشنبه را تعطیل کرده احساس خوشبختی می کند زیرا جاده در ملک او 1 in متر برف پوشیده شده است.

“ما قطعاً قرار است با اتومبیل برفی بیرون برویم و ببینیم که چه نوع تفریحی را می توانیم در آنجا داشته باشیم.”

گست گفت تا زمانی که طوفان در صبح روز دوشنبه پاک نشد ، آنها نمی توانستند آسمان را ببینند. (ارائه شده توسط هدر گاست)

طبق گفته دان کولاک ، یک کارشناس هواشناسی با محیط زیست کانادا ، اولین طوفان زمستانی بزرگترین مناطق را در شرق کلگری و به سمت مرز ساسکاچوان سخت گرفت – تا 50 سانتی متر.

وی گفت ، کسانی که این وضعیت را بدترین کرده اند احتمالاً آخرین دمای گرمتر را برای مدتی دیده اند.

گست می گوید که پس از طوفان قصد دارد از سرگرمی برفی لذت ببرد. (ارائه شده توسط هدر گاست)

کولاک گفت: “هر کجا که مردم 50 سانتی متر برف بگیرند ، یا چیزی شبیه به آن – تقریباً آغاز زمستان است.”

“[But] اگر موفق شدید از بیشتر آن فرار کنید … در سال آب و هوای گرم تری وجود دارد. “

محیط کانادا تخمین زده است که تیلورویل ، در استان کاردستون ، ممکن است بیشترین برف را در طوفان آخر هفته دریافت کند ، با 38 سانتی متر ، اما برف باریدن اقدامات پیچیده ای را انجام داد. (ارائه شده توسط لوری امری)

کولاک گفت که خیلی زود است که بفهمیم آیا بارش برف رکوردی را شکسته است ، خصوصاً به دلیل اینکه بیشتر آن در مناطقی بدون ایستگاه های هواشناسی طولانی مدت رخ داده است.

طبق خلاصه رسمی آب و هوا از محیط زیست کانادا صبح روز مودای ، تیلورویل در شهرستان کاردستون با 38 سانتی متر بیشترین مقدار را دریافت کرد. با این حال ، محیط زیست کانادا خاطر نشان کرد که اندازه گیری بارش برف آخر هفته به دلیل برف باریدن پیچیده بود.

شهرها نیز از این هجومها طفره نرفتند – همانطور که از این عکس از اتومبیل دفن شده در لتبریج در روز یکشنبه که ربکا کاستلو پست کرد ، مشاهده می کنید.