دانشجویان دانشگاه هالیفاکس هزاران نفر را برای خانواده ها ، مناطق تحت تأثیر تیراندازی گسترده NS ، تأمین می کنند

دو دانشجوی دانشگاه هالیفاکس که کمی واگن سبز می کشند در حال عبور از میان جوامع روستایی نوا اسکوشیای متأثر از تیراندازی گسترده در ماه آوریل هستند و لاله ها را در پی خود باقی می گذارند.

دوستان Adrian Delli Colli و Ireland Thurler خیریه Wagon Walk خود را از روز پنجشنبه در Portapique ، NS آغاز کردند و قرار بود بعد از ظهر یکشنبه 150 کیلومتر دورتر در Enfield را به پایان برسانند. آنها هزاران نفر را برای خانواده های قربانی و پروژه های محلی محلی جمع آوری کرده اند.

دلی كولی روز شنبه هنگامی كه به همراه تورلر بیرون از تروور قدم می زدند ، گفت: “این یك واقعه تغییر دهنده زندگی بوده است.”

دلی کولی ، اهل نیوهمپشایر ، سال دوم تحصیل خود را در دانشگاه دالاهو سپری می کند. او هنگامی که برای اولین بار در مورد تیراندازی گسترده ای که منجر به کشته شدن 22 نفر شد ، بسیار ویران شد.

وی گفت که او از منطقه ای می آید که خشونت با اسلحه بیشتر موضوعی سیستمی است و وقوع این اتفاق در مکانی که او احساس “امنیت فوق العاده” می کرد یک شوک بود.

هنگامی که فهمید فرد مسلح قبل از دستگیری حدود 150 کیلومتر مسافت را طی کرده است ، دلی کولی گفت که فکر می کند این تعداد “خیلی زیاد” است.

وی گفت: “این چیزی است که من را تحت تأثیر قرار داده است.” “وقتی در مورد آن صحبت می کنم این احساس را در معده ام پیدا می کنم.

“اینها افراد هستند. و آنها معلمان ، آتش نشانان بازنشسته ، اعضای جامعه ، مددکاران اجتماعی و همه افرادی هستند که این جوامع از آنها دزدیده بودند.”

این کیسه ها حاوی پیازهای گل لاله هستند که به یاد قربانیان تیراندازی دسته جمعی انداخته می شوند. (اندرو مک دونالد)

او بلافاصله فهمید که می خواهد با استفاده از آن مسیر چیز مثبتی خلق کند و آن را با در دست داشتن قربانیان پس بگیرد.

دلي كولي كه در رشته دووميداني استقبال كرده و با اشتياق در رشته مديريت تفريحي تصميم گرفته است ، تصميم گرفت كه تمام مسير را طي كند. این راهی برای درک بهتر تأثیر تیراندازی در جوامع و چگونگی جمع شدن آنها بود.

او و تورلر در حال کشیدن واگنی هستند که پر از 23 بسته پیاز گل لاله است ، یکی برای هر یک از قربانیان ، از جمله کودک متولد نشده پرستار VON ، کریستن بیتون.

تا پایان کار ، آنها آنها را در ایستگاه های خود در Portapique ، Wentworth ، Debert ، Shubenacadie و Enfield به اعضای خانواده یا اعضای جامعه تحویل خواهند داد.

دلی کولی گفت که جوامع می توانند تصمیم بگیرند که کجا باید پیازها کاشته شود ، بازتابی از انعطاف پذیری و آینده نگری است که پروژه دنبال می کند زیرا لاله ها هر ساله رشد می کنند.

نیک بیتون ، مرکز ، همسر وی ، کریستن ، در این تیراندازی کشته شد و پسرش در حالی که واگن راه می رفت با ایرلند تورلر ، دوم از راست ، و آدریان دلی کولی ، سمت راست ، ژست گرفت. (آدریان دلی کولی / فیس بوک)

با وجود تاول ها ، ساعت های طولانی و بیش از 40 کیلومتر راهپیمایی در روز ، دلی کولی و تورلر گفتند که پشتیبانی آنها بسیار زیاد شده است. وی گفت که آنها از ده ها نفری که با آنها برای کشش های کوتاه راه رفته اند یا صحبت نکرده اند ، چیزهای زیادی آموخته اند.

آنها مخصوصاً از بخشهای مختلف آتش نشانی محلی که هر شب میزبان آنها بوده اند و یا در مسیرهای شلوغ جاده اسکورت ارائه می دادند ، سپاسگزار بودند.

این یک تپه بزرگ وجود داشت که به گفته دلی کولی بسیار دشوار است زیرا آنها به تنهایی مبارزه می کنند.

“شما سپس به خانواده ها و دردی که آنها متحمل می شوند فکر می کنید و مانند” تپه چیست؟ “

تورلر ، اهل South Mountain ، آنت. ، گفت که آنها برای گرفتن مقداری قدرت ستاره در هدف خود نیز هیجان زده هستند. جاناتان تورنس بازیگر جمعه شب برای دیدن آنها در تیم آتش نشانی Onslow Belmont افتاد و با بستنی به آنجا رسید.

از بعد از ظهر شنبه ، این جفت ارز بیش از 4000 دلار سرمایه جمع کرده بود که بین صندوق بورسیه دانشگاه نوا اسکوشیا به یاد میراث برای کمک هزینه بورس تحصیلی تأسیس شده به نفع فرزندان قربانیان و ایجاد انجمن Portapique برای نوسازی سالن محلی جمع شده بود.

ایرلند تورلر ، چپ ، و آدریان دلی کولی ، راست ، روز شنبه در طول سفر خود با کریستین بلر ، مرکز ، شهردار شهرداری شهرستان کولچستر ، عکس می گیرند. (تیف وارد)

اما ملاقات با نیک بیتون ، شوهر کریستن و پسر کوچکشان ، داکس ، لحظه قدرتمندی بود هم از دلی کولی و هم از تورلر.

دلی کولی گفت: “این کودکی است که از مزایای برنامه بورس تحصیلی بهره مند خواهد شد … و این فقط مرا اخراج کرد زیرا باعث شد احساس کنم اینجا در مسیر درستی هستیم.”

تیف وارد ، رئیس انجمن میراث ، گفت که او از دیدن دو جوان که چنین پروژه ای را کنار هم قرار داده اند بسیار شگفت زده شده است ، اما همچنین باید وقت بگذارد تا درباره چگونگی کنار آمدن جوامع و آینده نگری خود بیاموزد.

وی برای اندرو مک دونالد از پروژه Build-up گفت که این پول صرف کار در جهت توسعه سالن Portapique موجود و ایجاد زمین بازی جدید می شود. وی گفت این نقطه را به یک مرکز واقعی تبدیل خواهد کرد که برای دهه های آینده به نفع جامعه خواهد بود.

اندرو مک دونالد ، سمت چپ ، از Portapique Community Build Up ، یک بسته پیاز لاله را توسط آدریان دلی کولی تحویل می دهد. (اندرو مک دونالد)

مک دونالد ، که در Portapique زندگی می کند ، گفت که در اصل از ایده بازیابی مسیری که فرد مسلح در آوریل طی کرد مطمئن نیست.

اما پس از ملاقات با هر دو دانش آموز ، وی گفت كه انرژی ، احترام و فروتنی پشت این پروژه را احساس می كند.

مک دونالد گفت: “این تقریباً مسیر را دوباره تعریف می کند ، که واقعاً خوب است.”

“شما می توانید در آن مسیر قدم بزنید و از این بابت احساس بدی نداشته باشید. این باعث می شود احساس سرگرمی و سبکی و فراگیری داشته باشید. و این احساس واقعا خاصی است.”

دلی کولی و تورلر حدود ساعت 13 بعد از ظهر یکشنبه در میلفورد با جمعیتی روبرو می شوند. جمعیت در آخرین کیلومترها در امتداد بزرگراه 2 که وارد انفیلد می شود به آنها ملحق می شوند و همه از آنها استقبال می کنند.