آبجو با کارخانه آبجوسازی کنورا در زیر یخ دریاچه وودز

شرکت تولید آب میوه دریاچه وودز اصطلاح سرماخوردگی را به سطح دیگری رسانده است.

در اوایل این ماه ، Kenora ، Ont. کارخانه آبجوسازی مستقر در دریاچه وودز 1000 بطری آبجو را زیر آب غرق کرد.

آنها دم کرده فوق العاده سرد Deep 6 را صدا می کنند.

راب دوکوچی مدیر بازاریابی شرکت آبجو سازی دریاچه وودز است. وی گفت: این محصول تاریخچه جالبی دارد.

دوکوچی گفت: “ما یک آبجوسازی داریم که چند سال پیش در واقع از آفریقای جنوبی آمده است و او در آنجا از یک آبجوسازی چیزی شنیده بود که این کار را انجام داده بود.”

“آنها مقداری آبجو در زیر اقیانوس غرق کردند ، و به آن آب نبات چوبی می گویند. بنابراین ما نوعی فکر کردیم که ایده بسیار جالبی است که بخواهیم اینجا را در دریاچه جنگل امتحان کنیم. ما واقعاً شخص دیگری را ندیده ایم که جهان ، صادقانه بگویم. ممکن است یک آبجوسازی در کرواسی وجود داشته باشد که آن را امتحان کرده است ، اما بله ، بسیار منحصر به فرد است. “

Dokuchie گفت: انتشار آزاد روسی Imperial Stout با کمک یک قایق باری و غواص در اول نوامبر 2020 به پایین دریاچه جنگل رها شد. این سن شش متر زیر یخ در 3 درجه تا 4 درجه برای شش ماه ها.

وی گفت که آبجو Deep 6 به مدت شش هفته در دمای 11 درجه سانتیگراد در کارخانه آبجو ساز شد و با مقداری چوب افرا که طعم چوبی به آبجو اضافه می کرد پیر شد.

دوکوچی گفت که اتمام آبجو در زیر تقریبا یک متر یخ در دریاچه جنگل آخرین لمس است.

آماده سازی بطری های Deep 6 برای غوطه ور شدن. (عکس: تام تامسون)

دوکوچی گفت: “اکنون که در آب قرار دارد ، در واقع تحت فشارهایی قرار گرفته است.

“بنابراین این یک فرآیند پیری سردتر است و قرار است حدود شش ماه آنجا پایین باشد. بنابراین ما واقعاً هیجان زده هستیم که می بینیم این دسته چگونه به نتیجه می رسند. ما سال گذشته یک دسته آزمایشی با حدود دوازده بطری انجام دادیم ، و عالی بود.”

هنگامی که در مورد نگرانی از دست دادن آبجو در اثر یخ زدن سال شد ، دوکوچی اشاره کرد که ته دریاچه در تمام زمستان حدود 4 درجه باقی می ماند. وی گفت كه درجه حرارت برای پیر شدن آبجو عالی است.

دوكوچي در مورد محل استراحت آب زير آب ، گفت: “جرياني نيز در آنجا وجود دارد.” “بنابراین بطری ها کمی در حال حرکت هستند ، که ، می دانید ، می تواند چیزی به روند پیری اضافه کند. ما واقعاً هیجان زده هستیم که می فهمیم چه کاری انجام می شود.”

یک بطری 750 میلی لیتری Deep 6 50 دلار پس می زند. آبجوسازی می گوید یک سوم بطری ها به لطف فروش آنلاین قبلاً صحبت شده است. (عکس: شرکت تهیه آب دریاچه وودز)

داكوچی گفت كه هر بطری Deep 6 به شماره دستی است و توسط شركت تولید كننده شركت امضا شده و در ظرف چاپی سفارشی بسته بندی می شود. وی گفت: مقدار محدودی از این آبجو برای رهاسازی در اواخر بهار 2021 تولید شده است. هر بطری 750 میلی لیتری Deep 6 50 دلار قیمت دارد.

داكوچی گفت تاكنون ، پاسخ به این ایده – و قیمت آن – خوب بوده است.

وی گفت: “در بیشتر موارد ، همه فوق العاده هیجان زده هستند و فکر می کنند که این یک ایده عالی است.” “و ما احتمالاً در حال حاضر حدود یك سوم بطری های خود را فروخته ایم. ما پیش فروش آنلاین را انجام می دهیم. بنابراین ، بله ، خیلی خوب پیش می رود.”