آثار ممنوعه پائولو کوئیلو ( خرید کتاب آنلاین

کتاب‌های معروف پائولو کوئیلو به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز ناشر آن در ایران توقیف شد و منجر به ایجاد سایت‌هایی با محتوای کتاب‌های ممنوعه پائولو کوئیلو شد. خرید آنلاین کتاب از آثار پائولو کوئیلو در سایت یزدبوک.

 

 کتاب یازده دقیقه ممنوعه اثر پائولو کوئیلو

در قسمت اول به مدت یازده دقیقه به معرفی و خرید آنلاین کتاب می پردازیم. این کتاب نیز مانند دیگر کتاب های او بسیار پرطرفدار است و داستان اصلی آن درباره یک فاحشه برزیلی است که به ژنو سوئیس می رود و در آنجا کارهای نادرست انجام می دهد.

این دختر برزیلی در طول مدت زندگی خود در سوئیس، خاطرات تلخ و شیرینی که برایش اتفاق می افتد را روزانه در دفتر خاطراتش یادداشت می کند و اتفاقات خوب و بد زندگی خود را بازگو می کند.

ماریا در اولین روزهای زندگی اش عاشق پسر همسایه شان می شود. پسر متوجه احساسات ماریا نسبت به او می شود و بنابراین یک روز صبح به سراغ ماریا می آید تا یک مداد بیاورد. ماریا با دیدن پسری که خیلی خجالت زده یا مداد ندارد، این فرصت طلایی را می بیند تا احساساتش را به پسر ابراز کند. باخت.

ماریا که عاشق پسر همسایه شده است، هر روز صبح که به مدرسه می رود، یک مداد با خود می برد تا فرصتی دیگر داشته باشد. ماریا با رسیدن به سن بلوغ بیشتر و بیشتر زیباتر می شد، اما غمی در چهره اش بود که اتفاقات غم انگیز را منعکس می کرد.

ماریا تصمیم گرفته بود که عاشق خودش نشود و فهمید که فقط عشق واقعی می تواند هر دختری را نجات دهد. البته ماریا فکر می کرد که هیچ مردی نمی تواند واقعاً در 11 دقیقه عاشق یک دختر شود. این کتاب بیشتر درباره عشق، خشونت و درد در کنار هم است.

برای خرید این کتاب می توانید به سایت شهر کتاب یزد یا yazdbook.com مراجعه کنید.

 

 

کتاب خیانت اثر پائولو کوئیلو

 دومین کتاب در لیست خرید اینترنتی یزدبوک، کتاب خیانت است. کتاب خیانت داستان زنی 31 ساله به نام لیندا است که با همسر و دو پسرش در ژنو زندگی می کند. لیندا پس از مدتی بی حوصله، دلسرد و از زندگی بی حوصله می شود.

پس از مدتی لیندا عاشق جوانی اش می شود و سعی می کند غم یا رنجش خود را در چهره اش پنهان کند و به خانواده اش نشان ندهد، اما در نهایت متوجه می شود که صداقت و عشق به زندگی، مهم این است که فقط با آن کامل شود. همکاری و کمک همسرش

 

گزیده ای از متن کتاب به شرح زیر است:

برخی از افراد ممکن است به دلیل عصبانیت، استرس یا غم و اندوه پس از یک رابطه عاشقانه شکست خورده فکر کنند که افسرده هستند و به دارو نیاز دارند، اما اینطور نیست.

آنها فقط از یک فروپاشی عاشقانه رنج می برند و این احساس از ابتدای خلقت وجود داشته است و از زمانی که بشر متوجه چیزی مرموز به نام عشق شده است.

 

ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد

 سومین کتاب این فهرست کتاب ورونیکا است. کتاب ورنیکا داستان دختری 24 ساله را روایت می کند که به نظر می رسد همه چیز در زندگی دارد، اما در واقع احساس می کند که چیزی یا چیزی کم دارد. او گم شده یا در درونش احساس پوچی دارد.

ورونیکا یک روز صبح تصمیم به خودکشی می گیرد، به همین دلیل قرص می خورد و بیهوش می شود. پس از مدتی او به هوش می آید و خود را در یک بیمارستان روانی می بیند، جایی که پزشکان و پزشکان به او می گویند که این قرص ها به بدن شما آسیب رسانده اند و مدت زیادی دوام نمی آورند.

کتاب Veronica اثر پائولو کوئلیو افرادی را به تصویر می کشد که در جامعه بسیار غیرعادی هستند و مردم در مورد آنها بسیار متفاوت فکر می کنند.

 

ویژگی مشترک رمان های پائولو کوئیلو

در بیشتر رمان های پرشور و جذاب این نویسنده مشهور برزیلی یک چیز مشترک وجود دارد. در بیشتر این رمان ها، شخصیت اول داستان مربوط به افرادی است که شرایط سخت زندگی را تحمل می کنند.

اما با توجه به اینکه این افراد دارای ویژگی اعتماد به نفس هستند در سخت ترین شرایط به شادی پایدار می رسند. و خواننده از این حس لذت می برد و هیچ حس اغراق در آنها وجود ندارد.

 

خلاصه ای از زندگی پائولو کوئیلو و همسرش

پائولو کوئیلو در سال 1947 به دنیا آمد.این نویسنده مشهور برزیلی بیشتر اوقات فراغت خود و همسرش را بین اروپا و برزیل می گذراند. پائولو کوئیلو یک کاتولیک رومی است، به همین دلیل است که در مراسم های زیادی شرکت می کند.

در سال 1996، کوئیلو یک موسسه خیریه به نام پائولو کوئلیو برای کمک به افراد مسن، کودکان و افراد آسیب دیده مالی راه اندازی کرد. شما دوستداران کتاب های ممنوعه پائولو کوئیلو می توانید از سایت یزدبوک خریداری کنید.

بانک یزدبوک کاتالوگ های کامل این نویسنده را در اختیار دارد. برای خرید آنلاین کتاب به سایت زیر مراجعه کنید.