آزمون های تابعیت پس از 8 ماه تعلیق به صورت آنلاین از سر گرفته می شوند

اداره مهاجرت در حال از سرگیری آزمایشات شهروندی است که بیش از هشت ماه پیش به دلیل همه گیری جهانی متوقف شده بود و محافظت هایی برای اطمینان از شناسایی صحیح افرادی که بصورت آنلاین آزمون می دهند ، در نظر گرفته شده است.

مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) امروز یک پلتفرم مجازی جدید برای آزمونهای شهروندی راه اندازی کرده است ، که در ابتدا به صورت آنلاین به یک گروه کوچک ارائه می شود – تقریباً 5،000 نفر که قبل از همه گیری ، تاریخ مشخص داشتند و متعاقباً لغو شدند ، و سایر موارد اولویت دار

IRCC گفت كه این پلتفرم طی چند ماه آینده آزمایش خواهد شد و افراد بیشتری برای استفاده از آن دعوت خواهند شد – احتمالاً در اوایل سال جدید – پس از آنكه نظارت بر عملکرد به طور قابل اعتماد اثبات كرد.

قبل از شروع آزمون ، از شرکت کنندگان خواسته می شود تا هویت خود را از طریق اطلاعات شخصی تأیید کنند ، و آنها باید قبل از شروع آزمون با وب کم از خود و مدارک شناسایی خود عکس بگیرند.

این سیستم در طول آزمون از شرکت کنندگان عکس می گیرد – روندی که برای اطمینان از صحت سایر آزمون هایی که به دلیل همه گیری آنلاین جابجا شده اند ، مانند آزمون های وکالت یا آزمون های قبولی دانشکده حقوق ، استفاده شده است.

20 سوال ، 30 دقیقه

قالب آزمون آنلاین همانند آزمون حضوری خواهد بود که 20 سوال و 30 دقیقه برای تکمیل آنها انجام می شود.

IRCC در اعلامیه آنلاین گفت كه افراد نیازی به تماس با بخش ندارند – افرادی كه برای شركت در آزمون آنلاین دعوت می شوند از طریق ایمیل به آنها اطلاع داده می شود.

افراد همچنین می توانند منتظر شرکت در آزمون به صورت حضوری باشند اما هنوز تاریخی برای از سرگیری این روند مشخص نشده است.

IRCC به دلیل همه گیری ، همه آزمون های تابعیت ، آزمایش مجدد ، جلسات دادرسی و مصاحبه را در 14 مارس لغو کرد. مراسم شهروندی نیز در آن زمان متوقف شد اما از زمان وقایع مجازی از سر گرفته شده است.

قبل از شروع استفاده از COVID-19 ، یک برنامه نوسازی شهروندی در حال انجام بود که شامل برنامه هایی برای آزمایشات آنلاین بود.

در برزخ زندگی می کند

توسعه امروز احتمالاً خبر خوشبختانه ای برای هزاران تازه واردی خواهد بود که به دلیل تعلیق زندگی آنها در مبهم بود.

کلیه متقاضیان تابعیت از 18 تا 54 سال باید تابعیت کانادا را بدست آورند. تابعیت به یک تازه وارد اجازه رأی دادن و گرفتن گذرنامه را می دهد و همچنین به بسیاری از افراد احساس امنیت و دوام می دهد.

بسیاری اظهار داشتند که اگر مدارس و دانشگاه ها می توانند به صورت مجازی فعالیت کنند ، آزمون های تابعیت نیز باید بصورت آنلاین ارائه شود. اما برخی از وکلا هشدار داده اند که یک فرآیند آنلاین می تواند به مردم امکان تقلب در سیستم را بدهد.

IRCC می گوید افراد می توانند هر زمان كه آزمایش برای آنها راحت باشد در این آزمون شركت كنند ، در حالی كه ارائه تست آنلاین به شما كمك می كند تا با محدود كردن اجتماعات حضوری از شیوع COVID-19 جلوگیری شود.