آلبرتا با گسترش COVID از دولت فدرال ، صلیب سرخ درخواست بیمارستان های صحرایی می کند

سی بی سی نیوز آموخته است که همزمان با افزایش موارد COVID-19 در آلبرتا و افزایش ظرفیت بیمارستان ، این استان برای کمک به دولت فدرال و صلیب سرخ کانادا مراجعه کرده است.

یک منبع فدرال با اطلاع مستقیم از وضعیت می گوید که آلبرتا از دولت فدرال و صلیب سرخ خواسته است بیمارستان های صحرایی را برای کمک به جبران فشار COVID-19 در سیستم مراقبت های بهداشتی تهیه کنند.

این منبع گفت آلبرتا احتمالاً حداقل چهار بیمارستان صحرایی دریافت خواهد کرد – دو بیمارستان از صلیب سرخ و دو بیمارستان دیگر از دولت فدرال. این منبع که به شرط محرمانه بودن صحبت می کرد ، گفت هیچ درخواستی برای نیروی انسانی برای کارکنان بیمارستانها و هیچ درخواستی برای حمایت از ارتش وجود ندارد.

این منبع گفت که هنوز یک درخواست رسمی از طرف استان ارسال نشده است ، اما مقامات در مورد سطح پشتیبانی آلبرتا با جزئیات بحث کرده اند.

وزیر بهداشت فدرال پتی هاجدو قرار است روز چهارشنبه با وزیر بهداشت آلبرتا تایلر شاندرو صحبت کند تا درباره این درخواست ها و سایر مواردی که اتاوا می تواند در طول بیماری همه گیر ارائه دهد ، بحث کند.

یک مقام دولت استانی به CBC News تأیید کرد که درخواستی برای کمک به بیمارستان صحرایی ارائه شده است ، اما گفت که این درخواست فقط در این مرحله نشان دهنده برنامه ریزی اضطراری است.

این مقام گفت که خدمات بهداشتی آلبرتا در حال جمع آوری منابع و مواد مورد نیاز است ، اما هنوز برنامه ای برای کارکنان یا ساخت بیمارستان ها وجود ندارد.

برنامه ریزی مسئولانه

نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی ، پیشنهادی مبنی بر عدم موفقیت این استان در مدیریت موثر بیماری همه گیر را رد کرد.

“نه ، من فکر می کنم این نشانه ای از برنامه ریزی مسئولانه از طرف ما برای آن است [a] کناری در یک کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت.

کنی با داشتن حدود 8500 تخت در 100 بیمارستان ، گفت که این استان احتمالاً می تواند 2200 تا 2300 بیمار را به بیماران COVID-19 اختصاص دهد. در این زمان کمی بیشتر از 500 بیمار در تختخواب هستند.

کنی گفت: “واقعیت این است که ما داریم و می توانیم ظرفیت ایجاد کنیم همانطور که انتظار داریم ، با صراحت ، تعداد بیمارستان ها با توجه به موارد جدید در چند هفته گذشته افزایش یابد.”

“اما این نشان می دهد که ما در نقطه ای نیستیم که بخواهیم از این نوع ظرفیت سرریز استفاده کنیم.”

یک مقام مسئول از ایمنی عمومی کانادا گفت که آنها هیچ درخواستی برای بیمارستان های صحرایی از هیچ استان یا سرزمین دیگری دریافت نکرده اند.

نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی ، گفت که در صورت بروز یک سناریوی شدید بالقوه در استان ، درخواست کمک در بیمارستان صحرایی نشان دهنده “برنامه ریزی مسئولانه پیش رو” است. (جیسون کنی / فیس بوک)

سوابق عفونت

آلبرتا همچنان به ثبت سوابق جدید آلودگی COVID-19 روزانه می پردازد و از نظر تعداد سرانه فعال ، کشور را رهبری می کند. همچنین گاهی اوقات کشور را در کل موارد فعال هدایت کرده است. به عنوان مثال ، در روز سه شنبه ، 16 هزار و 628 مورد فعال در آلبرتا رخ داده است ، در حالی که در انتاریو 14524 مورد فعال است – استانی با بیش از سه برابر جمعیت.

روز چهارشنبه ، این استان 1،685 مورد جدید را گزارش کرد. آلبرتا بیش از 1000 مورد در هر روز نزدیک به دو هفته گزارش کرده است.

روز چهارشنبه 504 نفر در بیمارستان و 97 نفر در بخش ICU بودند. از ابتدای شیوع همه گیر 561 نفر در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ادمونتون NDP MLA و وزیر بهداشت سابق آلبرتا سارا هافمن گفتند که او از پیشرفت اوضاع در استان ناامید و عصبانی است.

هافمن گفت: “این کاملاً ناامیدکننده است ، وقتی که می دانستیم این اتفاق می افتد. این یکی از دلایلی است که ما از ماه سپتامبر درخواست داده های مدل سازی کرده ایم.” “این فراتر از غیرمسئولانه است.”

محدودیت های استانی

آخرین باری که کنی در به روزرسانی COVID-19 در 24 نوامبر ظاهر شد ، هنگامی که محدودیت های جدیدی را در اجتماعات اجتماعی ایجاد کرد ، از جمله اقدامات دیگر ، برای جلوگیری از افزایش روند پرونده ها در حالی که همچنان بر سلامت اقتصادی استان تمرکز داشت ، بود.

محدودیت های فزاینده ، که حداقل برای سه هفته باید برقرار باشد ، شامل محدود کردن اجتماعات اجتماعی در محیط داخلی برای اعضای همان خانه ، محدود کردن اجتماعات در فضای باز به 10 نفر ، توقف فعالیت های گروهی مانند کلاس های تناسب اندام و ورزش های گروهی و انتقال همه دانش آموزان در کلاسهای 7-12 برای یادگیری آنلاین تا سال جدید.

کنی همچنین اعلام کرد که ماسک ها بیشتر در محل کارهای داخلی در دو شهر بزرگ اجباری می شوند ، اگرچه در مناطق روستایی نیست – اما دولت های شهرداری در کالگری و ادمونتون قبلاً چنین حکم هایی را اعمال کرده بودند.

وی گفت که این محدودیت ها در 15 دسامبر مجدداً مورد بازنگری قرار می گیرند و در صورت ادامه پرونده ها می توان اقدامات سختگیرانه تری را اعمال کرد.

با این حال ، منتقدان این اقدامات را ناکافی خواندند و به این نکته اشاره کردند که رستوران ها ، بارها ، کازینوها ، سالن های ورزشی ، بسیاری از فروشگاه ها ، عبادتگاه ها و مدارس ابتدایی ، البته با محدودیت ، باز مانده اند.

از آن زمان ، پزشکان در مورد بیمارستانهای با فشار زیاد و ICU هشدار داده اند و استان به عنوان بخشی از برنامه های خود برای مقابله با افزایش سرعت ، گام دوبرابر کردن برخی از بیماران را در اتاقهای ICU برداشته است.

در 27 نوامبر ، خدمات بهداشتی آلبرتا یادداشتی را برای کارمندان ارسال کرد که از آنها می خواهد با افزایش تقاضا اکسیژن را حفظ کنند.