اتحادیه CRA اعضایی را که از خط اعتصاب عبور کرده اند جستجو می کند

شکار مالیات گیرندگانی است که اتحادیه آنها احساس می کند حقوق خود را در جریان اعتصاب کارگران فدرال در بهار امسال پرداخت نکرده است.

کارگران اتحادیه کارمندان مالیات (UTE) که اظهارنامه های مالیاتی را بررسی و پردازش می کنند و دفاتر آژانس درآمد کانادا (CRA) را اداره می کنند، اوایل بهار امسال به مدت دو هفته در صف اعتراض بودند.

رئیس ملی اتحادیه، دومین واحد بزرگ در اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC)، می‌گوید اعضایی که تصمیم گرفتند در حالی که همکارانشان اعتراض می‌کردند به کار ادامه دهند، اکنون باید بهای آن را بپردازند.

مارک بریر گفت: «این به نوعی شرم آور است. “تو اساساً به همکارانت خیانت می کنی.”

به گفته بریر، کارمندان CRA این فرصت را خواهند داشت تا توضیح دهند که چرا در صف اعتصاب نبودند و در مورد اینکه چه کسی در طول اعتصاب کار “ضروری” انجام می داد، اختلاف نظر وجود خواهد داشت، زیرا این اعضا اجازه داشتند به کار خود ادامه دهند.

مارک بریر، رئیس ملی UTE می گوید کارمندانی که از خط اعتراض عبور کرده اند مورد آزار و اذیت قرار نخواهند گرفت.
مارک بریر، رئیس ملی UTE می‌گوید کارمندانی که از خط اعتراض عبور کرده‌اند مورد آزار و اذیت قرار نخواهند گرفت، اما باید درباره خود توضیح دهند. (Stu Mills/CBC)

«پیدا کردن» کارگرانی که از خط تظاهرات عبور کرده اند سخت تر است

در عصر کار از راه دور، تنبیه اعضایی که اتحادیه نمی تواند پیدا کند، ممکن است سخت باشد.

بریر، که تخمین می‌زند شش درصد از تقریباً 39000 عضو UTE – یا حدود 2400 نفر – تصمیم به نادیده گرفتن فراخوان اتحادیه برای اقدام داشتند، گفت: «در روزهای خوب گذشته، مردم از خط اعتصاب در مقابل شما عبور می‌کردند. .

“پیدا کردن آنها سخت تر است، اما ما سخت روی آن کار می کنیم.”

این کارگران پس از تصویب رای گیری در مورد توافقنامه جدید چانه زنی دسته جمعی از اتحادیه خواهند شنید.

بریر اصرار دارد که رهبران افرادی را که از خط عبور کرده‌اند آزار نخواهند داد و به همه دادرسی عادلانه داده خواهد شد. اتحادیه می‌خواهد کسانی را بداند که روزانه با مهمانداران ثبت نام نمی‌کردند، کارگران ضروری بودند و ترجیح دادند در خانه بمانند، بنابراین دستمزد اعتصاب را دریافت نکردند.

اساسنامه اتحادیه جریمه هایی را به اندازه مبلغی که دولت در هر روز کاری به اعضا پرداخت می کند، مقرر می دارد و امکان تعلیق از اتحادیه نیز وجود دارد.

کارگران به سی‌بی‌سی گفتند که احتمال طرد شدن افرادی که از خط تظاهرات عبور کرده‌اند به دلیل دورکاری کمتر از گذشته است. بریر داستان های پدرش را به یاد می آورد که وقتی یک کارگر پس از عبور از خط اعتصاب دچار خسارت مالی می شد.

در این مورد، کارگری که از خط اعتصاب عبور کرده است، ممکن است نگاه‌های جانبی زیادی را نبیند، اما در چند هفته آینده از اتحادیه خواهند شنید. قانون اساسی UTE همچنین نظم و انضباط را برای رهبرانی که موفق به انجام اقدامات انضباطی نمی شوند، مشخص می کند.