ارسال فوری لوازم یدکی لیفان X60 + خرید آنلاین قطعات X60

مجموعه لیفان شاپ تهران با داشتن تامین کننده های اصلی قطعات لیفان که در چین مستقر هستند ، میتواند هر گونه قطعات و لوازم این مدل را برای شما تهیه نماید. لیفان (Lifan) گرچه در بیرون از مرزها سواریهای کوچک میفروشد، اما در داخل چین تولیداتی همچون دوچرخه، کفش ورزشی و مشروبات الکلی دارد. فروش خودروهای این شرکت در سال ۲۰۰۹، ۴۳۰۰۰ دستگاه بود اما لیفان در رتبه سوم صادر کنندگان خودرو چین قرار دارد.

محصولات این گروه شامل سدانهای کوچک، ونهای کوچک و خودروهای هاچ بک است. این خودرو توسط کرمان موتور عرضه شد. در ایران مدلهای لیفان ۶۲۰ و لیفان ۵۲۰(توقف تولید) و لیفان ایکس۶۰ و لیفان x50 و لیفان ۸۲۰ (به عنوان سدان مجلل) این شرکت توسط شرکت کرمان خودرو عرضه میگردد. خودرو لیفان در سال 2006 توسط شرکت لیفان که یکی از خودروسازان چینی است، تولید شد.

برخی از افراد خودروی لیفان را به تویوتا کمری شباهت می دهند که با نگاه به ظاهر و همینطور مشخصات آن می توان به این شباهت پی برد. از نکات ضعف لیفان 620 کم بودن تعداد نمایندگی های مجاز تعمیرات و همچنین کسری برخی از قطعات یدکی است به خصوص در شهرستان ها (البته شما عزیزان می توانید به راحتی قطعات و لوازم یدکی لیفان 620 را به راحتی با یک تلفن از فروشگاه آریان یدک تهیه فرمایید). اگرچه از طریق صفحه لوازم یدکی لیفان x60 می توانید کلیه قطعات و لوازم مربوط به این مدل را مشاهده کنید ، اما اینجا توضیحاتی در مورد این مدل به شما لوازم یدکی لیفان 520 می دهیم.

در این فروشگاه شما می توانید لوازم استوک لیفان 620 را با بهترین قیمت به راحتی تهیه کنید. از این رو بسیاری از قطعات و لوازم یدکی این خودرو هم به صورت نو و هم به صورت استوک یا کارکرده در بازار یافت میشود. نمایندگی قطعات لیفان در تهران ، نیروی موتور خودروی لیفان توسط یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال داده می شود. در کشور چین در سال 2004 طی اقدامی بی سابقه اعلام شد که موتورهای تک سیلندر تولیدی توسط شرکت لیفان دیگر نیازی به بازرسی ندارند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوازم یدکی لیفان یزد لطفا به بازدید از وب سایت ما.