استانهای بیشتری با تأسیس شورای مسکن وعده داده شده در اوتاوا ، برای مزایای اجاره ثبت نام می کنند

اسناد تازه منتشر شده نشان می دهد که هفت استان با یک برنامه کمک فدرال برای اجاره منعقد شده اند که به عنوان بخشی از استراتژی ملی مسکن ایجاد شده است.

تاکنون ، دولت فدرال فقط با چهار استان معامله برای اعطای مزایای مسکن کانادا به مستاجران آسیب پذیر ، مانند خانواده های کم درآمد ، بومیان ، کهنه سربازان و تازه واردان اعلام کرده است.

در حال حاضر پول به انتاریو ، نوا اسکوشیا ، ساسکاچوان و بریتیش کلمبیا در جریان است ، اما اسنادی که هفته گذشته در مجلس عوام ارائه شد ، نشان می دهد که سه استان دیگر که نام آنها ذکر نشده است ، برای پول نقد ثبت نام کرده اند.

کمک هزینه مسکن فدرال-استانی که به طور مشترک تأمین می شود ، به جای یک واحد یارانه ای که کسی می تواند هنگام انتقال به یک خانه دیگر از دست بدهد ، به یک فرد متصل است.

دولت لیبرال می گوید که سرانجام مقادیر دلار و نام سه استان اضافه شده در اطلاعیه های رسمی مشخص می شود که به دلیل همه گیری COVID-19 به تأخیر افتاده است.

ارائه دهندگان مسکن بومی برای اجرای برنامه ای تلاش می کنند

یکشنبه روز ملی مسکن است. همچنین این سه سال است که لیبرال ها از استراتژی مسکن یک دهه خود رونمایی کردند.

دولت با گذشت زمان برنامه های بیشتری را به این استراتژی اضافه کرده است ، از جمله یک برنامه کوتاه مدت 1 میلیارد دلاری برای کمک به شهرها و ارائه دهندگان مسکن در خرید املاک و تبدیل سریع آنها به واحدهای مسکونی ارزان قیمت.

شهرداری ها گفته اند كه قصد دارند سریع این پول را خرج كنند تا پرونده را مجبور كنند كه دولت صندوق را جمع كند.

به همین ترتیب ، ارائه دهندگان مسکن بومی در تلاش هستند تا اتاوا سرانجام از طرحی برای ملل اول ، متیس و اینوئیت که در مناطق شهری زندگی می کنند ، رونمایی کند.

کمیته ای از مجلس عوام در حال بررسی این موضوع است و انتظار می رود تا پایان سال گزارشی ارائه دهد که می تواند پایه و اساس برنامه ای باشد که در بودجه بهار سال 2021 رونمایی می شود.

رابرت بایرز ، رئیس انجمن مسکن و تجدید کانادا گفت: “دولت فدرال نیاز به اجرای یک استراتژی مسکن متمایز برای مردم بومی در محیط های شهری و روستایی دارد و کانادایی ها طرفدار این هستند که مردم بومی خودشان چنین استراتژی را طراحی و نظارت کنند.” کمیسیون بومی ، و مدیر عامل شرکت Namerind Housing Corp. در رجینا.

وقت آن رسیده است که دولت فدرال هر چه زودتر چنین سیاستی را پیگیری و اعلام کند. »

شورای مسکن برای همکاری با مدافع فدرال

لیبرالها سالگرد استراتژی مسکن را برای رونمایی از اعضای یک نهاد کلیدی طراحی شده اند که برای کمک به دولت در رسیدن به اهداف این طرح طراحی شده است.

شورای ملی مسکن همزمان با یک مدافع فدرال همکاری خواهد کرد که به ریشه یابی مسائل سیستمی در سیستم مسکن کمک خواهد کرد. دولت همچنین روز یکشنبه اعلام کرد که در حال آغاز یک روند رسمی است تا سرانجام این نقش را پر کند.

احمد حسین وزیر توسعه اجتماعی در بیانیه ای گفت كه شورا و مدافع به دولت در تشخیص حق مسكن مناسب كمك می كنند و آن را “یك گام قابل توجه به جلو برای مسكن” در كشور می داند.

احمد حسین وزیر توسعه اجتماعی می گوید شورای ملی و مدافع مسکن به دولت کمک می کند تا حق داشتن مسکن مناسب را به رسمیت بشناسد ، و آن را “یک گام قابل توجه برای پیشرفت مسکن” در کانادا خواند. (آدریان وایلد / مطبوعات کانادایی)

تیم ریشتر ، رئیس شورای مسکن ، گفت که این گروه راهی را برای افرادی که بی خانمانی را تجربه کرده اند و یا نیاز به مسکن داشته اند فراهم می کند تا در سیاستی که بر آنها تأثیر می گذارد شرکت کنند و شکاف های سیستمی را شناسایی کنند.

وی به عنوان مثال به نرخ بالاتر COVID-19 در جوامع کم درآمد و نژادی که در خانه های غیر استاندارد نیز زندگی می کنند اشاره کرد.

ریشتر ، رئیس و مدیرعامل اتحاد کانادا برای پایان دادن به بی خانمانی ، گفت: این بیماری همه گیر بسیاری از مسائل پیش روی سیستم مسکن را آشکار کرده و تعداد زیادی از کانادایی ها را در معرض خطر COVID-19 قرار داده است.

“من فکر می کنم این شورا نه تنها می تواند آن سیاست را پشتیبانی کند و هم صدای کسانی را که در این کشور مسکن و بی خانمانی را تجربه می کنند ، فراهم کند ، بلکه آتش سوزی دولت ها را نیز برای روشن کردن بحران مسکن کانادا بسیار سریع تر می کند.”