افسر کلگری دستور جلوگیری از اکران مستند بی رحمی پلیس را صادر کرد

یک پاسبان پلیس کلگری برای جلوگیری از پخش یک فیلم مستند درباره وحشیگری پلیس ، دستور اضطراری صادر کرده است.

همین افسر پلیس همچنین از شرکت تولید کننده فیلم به دلیل افترا شکایت کرده است.

ساخت کریس هریس ادعا می کند Lost Time Media ، کمپانی تولید کننده پشت مستند بلند است بدون آسیب دیدنی، یک کلیپ صوتی را از دوربین فرسوده بدن خود ویرایش کرد تا به نظر برسد گویی که به یک عضو جدید آموزش می دهد تا نمونه ای از خشونت پلیس را بپوشاند.

اما مارك سرپا فرانكور ، سازنده فیلم ، می گوید او و رابیندر اوپال ، كارگردان مشترک ، از نحوه نشان دادن این حادثه در فیلم استقبال می كنند.

فرانكور گفت: “بدیهی است كه ما در كنار كاری كه انجام داده ایم ایستاده ایم … ما بیش از پنج سال را صرف انجام این كار كرده ایم ، ما معتقدیم كه علاقه عموم مردم نسبت به كاری كه انجام می دهیم بسیار زیاد است.”

این فیلم که موارد زورگویی بیش از حد مربوط به خدمات پلیس کلگری را از طریق تصاویر دستگیری و مصاحبه با افسران سابق بررسی می کند ، قرار است اولین نمایش آلبرتا در جشنواره فیلم زیرزمینی کلگری چهارشنبه آنلاین یا یکشنبه در سینما گلوب باشد.

نسخه کوتاهتر فیلم ، با عنوان بالاتر از قانون، از ماه ژوئیه به صورت آنلاین در CBC Gem جریان دارد – آن نسخه از فیلم شامل صحنه هریس نیست. فرانكور گفت هنگام پخش آن نسخه ، هیچ نگرانی در مورد صحت فیلم كوتاهتر توسط پلیس كلگری مطرح نشده است.

قرار است هر دو طرف در ساعت 10 صبح روز سه شنبه در کلگری حضور پیدا کنند که دادرس دادگاه دادگاه ملکه درخواست هریس را بشنود.

نگرانی ها پیرامون صوتی پس از دستگیری خشونت آمیز است

این نگرانی ها حول یک کلیپ هفت دقیقه ای از مستند کامل پخش شده در فضای مجازی است که مرد بومی ، کلیتون پرنس ، را نشان می دهد که پس از توقف ترافیک از پلیس در حال فرار است.

این کلیپ تصاویر داشکم را نشان می دهد که پرنس رو به روی زمین خوابیده و دستانش را پشت سر خود قرار داده است. مأموران به سمت پرنس می شتابند و یک افسر به زانوها افتاده و شروع به مشت زدن به پشت سر پرنس می کند. سپس ، فیلم dashcam خاموش می شود.

ویدئوی بعدی داشکم ، بازداشت پرنس را نشان می دهد ، در کنار صدای صوتی هریس در صحبت با یک جوان تازه کار در پس زمینه – اما هریس اختلاف نظر در مورد صوتی صوتی مورد استفاده در این مستند را نشان می دهد.

در این مستند ، هریس در یک کلیپ زیرنویس می گوید: “آنچه در اینجا دیدید اتفاق نیفتاد.” استخدام شده قهقهه می زند و پاسخ می دهد ، “این سیاست است ، بله ، من می دانم.”

هریس سپس می گوید: “بچه ها تصمیم می گیرند برخی از عدالت های خیابانی را رها كنند. اگر آن مردی كه در وانت سفید بود از ما فیلم می گرفت ، این خیلی خوب نمی شد ، زیرا رفیق در حال تسلیم شدن است ، او روی زمین می نشیند و یك غذای ارزان قیمت به او غذا می دهد. عکسها ”

هریس شناسایی نشده و فقط از او به عنوان یک افسر باسابقه CPS یاد می شود.

“آیا” در مقابل “باید”

اما هریس گفت او نگفت “آنچه در اینجا دیدی اتفاق نیفتاد” ، اما در واقع گفت: “آنچه در اینجا دیدی نباید اتفاق بیفتد.”

هریس در یک مبایعه نامه گفت صوتی این مستند در اختیار دو متخصص صدا قرار گرفته است که به طور مستقل از یکدیگر کار می کنند ، همچنین ضبط صدای اصلی پلیس کلگری به یکی از آنها داده شده است.

هریس گفت: کارشناسان صدا به او گفتند که حجم این کلمه مورد اختلاف در این مستند کاهش یافته است ، و شنیدن آن دشوارتر است.

بیانیه ادعای هریس ادعا می کند که وی به کارمند آموزش می داد که رفتار افسران در هنگام دستگیری درست نیست و گفت که این کلیپ به دروغ زیرنویس شده است به گونه ای که به اعتبار و حرفه وی آسیب برساند.

Francoeur گفت: تیم فیلم سازی با تأکید بر اینکه صدا به هر طریقی تغییر کرده است تا گفته ها را تغییر دهد.

وی گفت: “ما بسیار مطمئن هستیم که می توانیم برای رد آن شهادت متخصص ارائه دهیم … ما مسئولیت برقراری ارتباط روشن را بسیار جدی می گیریم.”

فرانكور گفت به نظر می رسد صوتی كه تیم هریس ارسال كرده اند فركانسهای پایین تر كلمه مورد بحث را حذف كرده است ، چیزی كه آنها قصد دارند آن را زیر سال ببرند.

در بیانیه ادعا در 14 نوامبر ، تیم حقوقی هریس با ارسال نامه ای به تیم حقوقی شرکت تولید ، خواستار تدوین فیلم برای تغییر زیرنویس و درج تفسیرهایی شد که نشان می دهد هریس در تلاش برای آموزش استخدام است.

فرانكور گفت كه او و همكارشان پیشنهاد حذف زیرنویس مورد نظر را داده و چهره هریس را تار كرده اند اما هریس پیشنهاد را كافی ندانسته است.

هریس به دنبال صدور حکمی برای فیلم است که الزاماً نمایش آن تا زمان ویرایش صحنه مورد نظر ، در مجموع 150 هزار دلار خسارت و اعلامیه انتشار کلیپ فیلم به صورت “سوicious نیت” مجاز نیست.

پرنس دچار شکستگی دنده ها و ریوی ریزش شد و یک کلید کنار گردن او را سوراخ کرد یک افسر پرونده به اتهام حمله متهم شد ، در حالی که دو نفر دیگر تبرئه شدند.

هریس ، که هشت سال در سرویس پلیس کلگری بوده است ، در دادگاه شهادت داد که هنگام دستگیری پرنس ، با فریاد “هشدار یوتیوب” سعی داشته است افسران همکار خود را متوقف کند تا حمله آنها را متوقف کنند ، مردم در حال ضبط خشونت آمیز بودند.

فرانكور گفت هریس همچنین شهادت داده است كه او حداقل بخشی از یادداشت ها را در مورد حادثه ارسال نكرده است زیرا “این امر می تواند عواقب منفی برای سایر افسران درگیر داشته باشد.”