اقدام کلاس ’60s Scoop مرکز تماس را برای رسیدگی به سوالات عقب مانده گسترش می دهد

حجم بالای س phoneالات تلفنی و رایانامه ای از صدها نفر از بازماندگان دهه شصت Scoop که به دنبال اطلاعاتی در مورد وضعیت ادعاهای خود در یک توافق عملی طبقاتی هستند ، منجر به گسترش مرکز تماس مدیر ادعا شده است.

با این حال ، تعداد فزاینده ای از بازماندگان می گویند که آنها هنوز از روند و عدم ارتباط ناامید شده اند.

ایرنه پپیتچ ، عضو Zagime Anishinabek (اولین ملت ساکیمای) در ساسکاچوان ، گفت که او ایمیل های بی پاسخ و اطلاعات پراکنده ای را از طریق تلفن داشته است.

Peepeetch گفت: “این بسیار ناامیدکننده است.”

“من می دانم که آنها فقط تلفن ها را جواب می دهند و اطلاعات زیادی ندارند ، اما احساسات منفی زیادی را در مواجهه با گذشته ایجاد می کند زیرا شما دائما کنار می روید. این کوه کوهی دیگر برای صعود است.”

توافق نامه حل اختلاف طبقاتی کانادا با بازماندگان دهه شصت Scoop ، امضا شده در نوامبر 2017 ، 750 میلیون دلار برای جبران خسارت کودکان اول ملل و اینویت اختصاص داده شد که از سال 1951 تا 1991 از خانه های خود برداشته شده و در آنها به عنوان فرزندخوانده یا فرزندخوانده غیر بومی قرار گرفته و از دست داده اند. در نتیجه هویت های فرهنگی.

تا به امروز ، 14،482 مورد از 34،768 ادعای ثبت شده واجد شرایط شناخته شده اند و 9،686 همچنان به طور فعال در حال ارزیابی هستند.

Collectiva ، مدیر ادعای حل و فصل ، در تاریخ 6 نوامبر اعلام کرد که شرکت مستقر در اوتاوا Donna Cona Inc. به دلیل هجوم س telephoneالات تلفنی و ایمیل از مرکز تماس پشتیبانی بیشتری می کند و سایر وظایف دادگاه مانند پردازش برنامه و توزیع پرداخت. دادخواست حمایت بیشتر توسط دادگاه فدرال کانادا در ماه سپتامبر پذیرفته شد.

مایکل هریس ، عضو Gitxsan Nation که در ونکوور زندگی می کند ، گفت که از حمایت اضافی برای پیشبرد روند استقبال می کند ، اما گفت که صبر و شکیبایی او کم می شود. او در مورد وضعیت ادعای خود چیزی نشنیده است.

وی گفت: “اینطور نیست كه من به دنبال پول هستم. این پذیرش دولت است كه مسئولیت آنچه برای من اتفاق افتاده است.”

وی گفت ، تماس های تلفنی بی پاسخ بسیاری از بازماندگان را آسیب دیده است.

“این دوباره به مردم آسیب می رساند ، یا حتی به دردی که ما قبلاً گرفته ایم نیز می افزاید. [The government] آنجا بود تا از ما محافظت کند آنها این کار را نکردند و اکنون در روند تلاش برای بهبودی ما ، با نادیده گرفتن ما ، بیشتر به ما آسیب می رسانند. “

شانون برنارد ، ساکن تورنتو ، در ماه اکتبر با کالکتیوا تماس گرفته و از طریق ایمیل برای دریافت به روزرسانی وضعیت ادعای خود ، از طریق ایمیل ارسال کرد. او سه تماس دریافت کرد ، آخرین بار در 5 نوامبر ، با درخواست اطلاعات اولیه خود ، به او اطلاع داد که در پایگاه داده مدیر نیست و یک مدیر تماس او را طی دو تا سه روز کاری برمی گرداند. او هنوز نتوانسته است از طرف مدیر تماس بگیرد.

برنارد گفت: “این فقط به نظر می رسد که تعدادی بچه در آنجا کار می کنند.”

“من در این مورد استرس نداشتم تا اینکه با آنها تماس گرفتم و آنها با من تماس گرفتند … اگر چیزی حساس به این مسئله است ، چرا آنها فقط با افراد مرکز تماس می گیرند ، افرادی که هیچ درایت ندارند؟ آنها فقط ندارند یک سرنخ.”

شانون برنارد ، که جامعه اصلی وی Cree Nation of Chisasibi در کبک است ، در انتظار به روزرسانی وضعیت ادعای خود در مورد اقدام کلاس Sixties Scoop Settlement است. (ارائه شده توسط شانون برنارد)

داگ لنوکس از وکلای کلاین ، که به اعضای کلاس مشاوره مداوم می دهد ، در بیانیه ای گفت که آنها متعهد به ارائه اطلاعات و پاسخگویی به موقع به مدعیان هستند.

“در حالی که حجم سوالات ادعا می تواند طی هفته های گذشته به طور قابل توجهی از هفته ای به هفته دیگر متفاوت باشد ، در این زمان ، دونا کانا گزارش داده است که تیمش به تمام پیام های پست صوتی عقب مانده پاسخ داده و تقریباً به 98 درصد تماس های دریافتی توسط دفتر آنها ، “او گفت.

“مدیر ادعا و Donna Cona به کار خود ادامه خواهند داد تا اطمینان حاصل کنند که سوالات مدعی هر چه سریعتر و کارآمدتر پاسخ داده می شوند.”