با افزایش نرخ COVID-19 ، نیروهای ذخیره نظامی در حال آماده شدن برای استقرار در Prairies هستند

CBC News آموخته است که ارتش کانادا در حال آماده سازی برای استقرار احتمالی نیروها در استان های Prairie است ، به طور بالقوه از اوایل شنبه در آلبرتا ، برای کمک به پاسخ های آنها در مورد بیماری همه گیر COVID-19.

یک منبع ارشد دفاعی گفت: از اوایل پاییز از همه لشکرهای ارتش و نیروهای وظیفه مشترک در سراسر کشور خواسته شد تا بررسی کنند که چه تعداد سرباز نیمه وقت برای انجام وظیفه در دسترس هستند تا 300 سرباز ذخیره در هر منطقه داشته باشند.

این منبع گفت ، اواخر هفته گذشته ، ارتش پیش بینی نیروهای کمک کننده در توزیع واکسن ، فراخوان را گسترش داد ، اگرچه هنوز هیچ شماره ای به دور جدید وصل نشده است.

در صورت درخواست فراخوان برای کمک از این استانها که اکنون در میان بدترین نرخ آلودگی به COVID-19 در کانادا قرار دارند ، تمرکز ویژه ای برای فراخوان ذخیره در آلبرتا ، ساسکاچوان و مانیتوبا وجود داشته است.

درخواست های استانی برای کمک به بیماری همه گیر از ارتش باید از طریق دفتر وزیر ایمنی عمومی بیل بلر انجام شود. سخنگوی بلر روز دوشنبه گفت که او تقاضای کمک از دولت آلبرتا دریافت نکرده است ، اما به س questionال پیگیری در مورد هر گونه درخواست از ساسکاچوان یا مانیتوبا پاسخ نداد.

سخنگوی وزیر بهداشت آلبرتا ، تایلر شاندرو گفت که دولت استان هیچ گونه تقاضای کمک نظامی نکرده و از چنین برنامه ریزی هایی بی اطلاع است.

این منبع دفاعی ، که به شرط محرمانه بودن صحبت می کند ، ارتش اکنون نیروهای ذخیره را صدا می کند زیرا پیش بینی می کند ممکن است در یافتن سربازان نیمه وقت کافی برای کارکنان در مراکز مراقبت طولانی مدت و انجام سایر ماموریت های مربوط به بیماری همه گیر مشکل داشته باشد.

سخنگوی دفاع ملی به درخواست مصاحبه سی بی سی نیوز پاسخ نداد.

در اوایل سال جاری ارتش به عنوان بخشی از پاسخ ویروس کرونا ، 8000 ذخیره را بسیج کرد. در اینجا ، اعضای نیروهای مسلح کانادا قبل از استقرار در محل اقامت سالمندان در مونترال در 29 آوریل ، در یک جلسه آموزشی شرکت می کنند. (ریان ریمورز / مطبوعات کانادایی)

بهار سال گذشته ، ارتش 8000 ذخیره را به عنوان بخشی از واکنش ویروس کرونا ، معروف به عملیات لیزر ، بسیج کرد. آنها بخشی از یک گروه ویژه 25000 نفری از سربازان ، ملوانان و خدمه بودند که آماده بودند تا به درخواست های کمک از جمله کار در مراکز مراقبت طولانی مدت پاسخ دهند.

سی بی سی نیوز آموخته است که اعضای گروه تیپ 41 کانادا ، ذخیره ارتش آلبرتا ، به آنها دستور داده شده است که آموزش پاسخ همه گیر خود را تا روز شنبه به پایان برسانند ، اگرچه هیچ نشانه ای در مورد زمان استقرار سربازان یا تعداد آنها وجود ندارد. مستقر شده

“به ما گفته شده است که باید آماده شویم [an order] هر لحظه وارد شوید ، “یک ذخیره که به شرط محرمانه بودن صحبت کرد ، گفت.

“چیزی که واقعاً به نوعی به خود من و بسیاری از نیروهای دیگر ضربه وارد کرد این است که اصرار آنها در این باره و جدول زمانی چیست.”

مشخص نیست که آیا اعضای فعال خدمات نیز برای بسیج آموزش می بینند.

منبع نظامی اوتاوا گفت: پس از ثبت نام ذخیره ، آنها برای COVID-19 آزمایش می شوند و برای اطمینان از اینکه تهدیدی برای عفونت نیستند ، به مدت دو هفته قرنطینه می شوند.

هنوز برنامه سختی برای استقرار وجود ندارد: منبع

آموزش برای ذخیره های آلبرتا شامل دستورالعمل هایی در مورد همه چیز ، از نحوه تهیه وسایل حفاظت شخصی گرفته تا نحوه تعامل با بیماران در حال مرگ است.

دو ذخیره آلبرتا به سی بی سی نیوز گفتند که دستور تکمیل آموزش تا 12 دسامبر ناگهان در اواخر ماه نوامبر منصرف شد ، و درک آنها این است که سربازان می توانند در هر زمان مستقر شوند.

“این گزینه ای است که آنها موردی را بررسی می کنند [things] واقعاً بد شوید ، اما هنوز هیچ برنامه سختی وجود ندارد “، یکی از نیروهای ذخیره که همچنین به شرط محرمانه بودن صحبت کرد ، گفت.

تعداد مراکز مراقبت مداوم در آلبرتا با شیوع COVID-19 در دو یا چند مورد در چند هفته گذشته بیش از سه برابر شده است. تاکنون ، 63 درصد از 631 مرگ و میر استان در مراکز مراقبت طولانی مدت یا محل های حمایت از خانه بوده است.

تماشا کنید | فرمانده نظامی با عنوان توزیع واکسن COVID-19 در کانادا:

روز جمعه نیروهای عمومی کانادایی مسئول برنامه ریزی و تدارکات استفاده از واکسن در کانادا اعلام شدند. اما این س questionsالاتی را ایجاد می کند که چرا اصلاً به افسران نظامی نیاز است. 2:09

آلبرتا همچنان پرونده پرونده های COVID-19 خود را متلاشی می کند و در روز شنبه بالاترین میزان 1،879 مورد جدید را ثبت می کند. روز جمعه ، مدیر ارشد پزشکی دکتر دینا هینشاو گفت که این استان به “نقطه عطفی ناخوشایند” رسیده است زیرا نرخ مثبت به 10.5 درصد رسیده است.

دکتر نوئل گیبنی ، پزشک مراقبت های ویژه ادمونتون ، گفت: ارتش فوریت وضعیت را تشخیص می دهد.

“من فکر می کنم که به وضوح ارتش ، با نگاهی به آمار و ارقام مربوط به آلبرتا ، متوجه می شود که طی دو تا چهار هفته آینده وضعیت در آلبرتا و به ویژه در مراقبت های طولانی مدت بسیار بحران آور است. خانه ها ، “گیبنی گفت.

“ارتش چیزی را تشخیص می دهد که دولت استانی آن را تشخیص نمی دهد – یا شاید آنها آن را به رسمیت می شناسند ، اما هنوز آماده پذیرش واقعی آن نیستند.”

نخست وزیر ادعا می کند “صدای وحشت و هیستری”

فاش شدن اینکه نیروهای ذخیره ارتش در سراسر استان در حال آماده سازی برای کمک به واکنش همه گیر استان هستند ، کمتر از یک هفته پس از کنی ، در یک ویدیوی زنده فیس بوک که بعداً در توییتر منتشر کرد ، رسانه ها را متهم به ایجاد پوشش همه گیری کرد.

کنی گفت: “من متاسفم که در بسیاری از موارد پوشش و بحث COVID ، به طور مداوم ، نوعی سوق به هیستری وجود داشته است.”

“ما باید این مسئله را بسیار بسیار جدی بگیریم – همه ما. و لرد می داند که دولت آلبرتا است. در عین حال ، ما نباید اجازه دهیم که صداهای وحشت و هیستری مردم را به سمت ناامیدی سوق دهند.”

كنی با اشاره به یك عبارت انگیزشی از دولت انگلیس در طول جنگ جهانی دوم گفت: “آرام باشید و ادامه دهید.”

روز پنجشنبه ، سی بی سی نیوز فاش کرد که دولت آلبرتا در حال برنامه ریزی بیمارستان های صحرایی در ادمونتون و کلگری ، در مراکز ورزشی بزرگ دانشگاه ها ، برای درمان 750 بیمار COVID-19 است.

در یک پیش نویس طرح ، به تاریخ 28 نوامبر ، گفته شده است که بزرگترین چالش برای عملیاتی شدن بیمارستانهای صحرایی ، پرسنل است و “بررسی بیشتر گزینه های کارکنان (از جمله نظامی) در حال انجام است.”

در بهار ، نیروهای کانادایی برای کمک به تسهیلات ناشی از شیوع COVID-19 در خانه های مراقبت طولانی مدت در انتاریو و کبک مستقر شدند. این مأموریت حدود 53 میلیون دلار برای مودیان هزینه کرد.

تماشا کنید | هزینه ماموریت نظامی در خانه های مراقبت طولانی مدت کبک و انتاریو 53 میلیون دلار است:

مأموریت نظامی در خانه های مراقبت طولانی مدت که توسط COVID-19 در انتاریو و کبک مورد اصابت قرار گرفت ، بر اساس آمارهای به دست آمده توسط سی بی سی نیوز از وزارت دفاع ملی ، برای دولت فدرال تقریبا 53 میلیون دلار هزینه داشت. افسران ارشد ارتش روز دوشنبه به کمیته مجلس عوام گفتند که تعدادی از درسها از استقرار آموخته شده است ، اگر درسهایی که مفید خواهند بود ، در صورت انجام ماموریتهای بعدی در موج دوم ، مفید خواهند بود. 2:34

یکی از ذخایر هفته گذشته گفت: “از آنجا که ما پزشکان غیر مراقبت های بهداشتی هستیم ، بنابراین می توانیم به مراقبت های حمایتی کمک کنیم.” “بنابراین تغذیه ، جابجایی بیماران ، کمک به بیماران در انجام کارهای روزمره.”

این ذخیرهگر اضافه کرد که “چیزی که واقعاً برای من برجسته شد این بود که اساساً نحوه تلویح آنها این است که ما در پایان زندگی با بدن و افراد روبرو خواهیم شد.”

سربازان آموزش دیده برای مقابله با پایان زندگی ، بدن

سی بی سی نیوز اسلایدهایی را مشاهده کرده است که یک ماژول آموزشی برای نیروهای ذخیره آلبرتا تشکیل داده است

اسلایدی تحت عنوان “مراقبت تسکینی” می گوید: “مراقبت از بدن متوفی چیزی است که ممکن است در طی عمل لیزر تجربه کنیم. این فرصتی است که آخرین ادای احترام خود را به شخص کنیم.

در این بیانیه آمده است: “شرایط موجود ممكن است ما را ملزم كند كه اجساد آنها را در یك كیسه بدنه و یا وسیله نقلیه قرار دهیم.”

سرسره دیگری به سربازان هشدار داد كه ممكن است متحمل رنجی شوند كه از آن به عنوان “آسیب اخلاقی” یاد می شود.

در این گزارش آمده است: “صدمه اخلاقی صدمه ای است که در اثر” ارتكاب ، عدم جلوگیری ، شاهد یا یادگیری اعمالی كه خلاف باورهای اخلاقی و انتظارات عمیق است را نقض می كند. “

“به دلیل COVID-19 ، بسیاری از افراد زودتر از آنچه در غیر این صورت داشته اند ، و با منابع کمتر از منابع معمول در دسترس آنها خواهند مرد. ما ممکن است گاهی اوقات شاهد موقعیت هایی باشیم که به نظر ما” غیرانسانی “است.

“این بی عدالتی ممکن است باعث احساس ناتوانی و آسیب دیدن ما شود.”

این سرسره سربازان را تشویق می کرد که در صورت لزوم از آنها پشتیبانی بخواهند.

در اسلاید دیگری آمده است: “بیشتر ما احتمالاً هنگام عضویت تصور نمی کردیم که در یک مرکز مراقبت طولانی مدت مشغول خدمت هستیم ، اما این افتخار است که می توانیم در زمان نیاز به هموطنان کانادایی خود کمک کنیم.”

ادامه داد: “یکی از اصول CAF” احترام به عزت همه افراد “است. “ساکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در حال حاضر به حمایت ما نیاز دارند تا بتوانند در شرایطی که حیثیت آنها را رعایت می کنند ، به زندگی خود ادامه دهند.

“اگرچه این ممکن است خطری برای خود ما ایجاد کند ، یک اصل CAF دیگری نیز وجود دارد که ما با آن خدمت می کنیم:” قبل از خودمان به کانادا خدمت کنیم “، که به ما یادآوری می کند این وظیفه ماست.

اگر اطلاعاتی در مورد این داستان یا اطلاعات مربوط به داستان دیگری دارید ، لطفاً با اطمینان با ما در [email protected] تماس بگیرید.