با حرف آخر هوشمندانه در مسیر کنکور گام بردارید

در سالهای اخیر منابع کنکور و موسسات آموزشی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و انتخاب بهترین منبع برای کنکور دشوار شده است. از طرف دیگر ، انتخاب بهترین نوع متن آزمایش و خطای زیادی را می طلبد. امروز در انتشار اخبار ما نگاهی به دنیای امتحانات ورودی خواهیم انداخت و شما را با موسسه آشنا خواهیم کرد https: //harfeakharpub.comحرف آخر. آموزش تنها مقوله موفقیت نیست ، اما آموزش خوب می تواند راه موفقیت را برای یک داوطلب کوهستانی بسیار آسان کند. برای چندین سال ، موسسه حرف آخر در زمینه آموزش کنکور سر و صدا ایجاد کرده و طرفداران زیادی را در بین دانشجویان پیدا کرده است. این موسسه جوان در سال 2011 به رهبری پروفسور عبدالرض منتظری آغاز به کار کرد. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

این موسسه با شعار آموزش بصری از طریق انیمیشن آغاز شد و در سال 1995 توانست خود را به طور محکم در موسسات آموزشی مستقر کند. اما اوج دانش موسسه به سال 1996 برمی گردد ، زمانی که همه به دلیل سازگاری منحصر به فرد مطالعه حرف آخر موسسه با سوالات کنکور ، توجه خود را به آنها معطوف کردند. در سال 1996 ، دوره های حرف آخر در زمینه های دین ، ریاضیات ، فیزیک ، شیمی و زیست شناسی بیش از 90 درصد در کنکور پیشرفت کردند و تعداد زیادی از داوطلبان موسسه توانستند بیش از 90 درصد یا حتی 100 درصد را بدست آورند. و این آغاز محبوبیت موسسه بود. … برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موسسه می توانید در این لینک حرف آخر را وارد کرده و با ویژگی های آن آشنا شوید.

برای اولین بار ادبیات را بدون حفظ بخوانید

اما مهمترین ویژگی این موسسه چیست که همه داوطلبان را به رویای خود در مورد منابع یادگیری بهتر نزدیک می کند؟ اولین ادغام آموزش است. زیرا با حرف آخر ، داوطلب کتاب ، فیلم آموزشی و آزمون و همچنین مشاوره و منابع تخصصی دریافت می کند و به منابع دیگری احتیاج نخواهد داشت. دلیل دوم ، سبک یادگیری است که در آن داوطلب دیگر حتی نیازی به یادآوری حتی دوره هایی از قبیل دین و ادبیات ندارد و ویژگی سوم این مجموعه کوتاه مدت آموزش است ، ویژگی بعدی مشاوره و برنامه ریزی جامع است به طوری که داوطلب حتی به مشاور نیازی ندارد. و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه را اجرا کنید و آن را امتحان کنید. در ادامه می توانید نمونه تدریس های حرف آخر را هم مشاهده کنید.

بگذارید تمام ویژگی های فوق را در یک درس ادبیات به تصویر بکشیم. دوره ادبیات توسط استاد محسن منتظری تدریس می شود و به 5 مبحث تقسیم می شود. در حوزه املا و واژگان ، تمام کلمات ادبیات سه سال دبیرستان و هر آنچه برای کنکور لازم است ، توسط دانش آموز با استفاده از یک داستان انیمیشن جمع می شود و تنظیم می شود ، قهرمان داستان آن به مکان های مختلف و هر بار سفر می کند. یک سری کلمات را تعریف کنید. تاریخچه را روی آن خواهید دید و به جای یادآوری ، آن را لمس خواهید کرد. از طرف دیگر ، کل واژگان ادبیات ، همراه با وضوح آزمون ، در 8 ساعت مطالعه می شود. به عبارت دیگر ، در 8 ساعت یک داوطلب می تواند املا و واژگان را یک بار برای همیشه ، که امتحان نهایی کنکور است ، بیاموزد و بدون فراموش کردن ، به سوالات پاسخ دهد. به صفحه ادبیات حرف آخر مراجعه کنید.

با هر آزمون حرف آخر همه درس ها را یک بار مرور کنید

اما بیایید در مورد اندازه کوچک و یکپارچگی منابع حرف آخر بیشتر صحبت کنیم. حرف آخر هر ساله 2 برنامه به دانشجویان خود ارائه می دهد. برنامه 4 ماهه و برنامه 2 ماهه كنكور ، هر كدام در زمان خاص به داوطلبان كمك مي كنند. به عنوان بخشی از برنامه 4 ماهه ، داوطلب فقط در مدت 4 ماه از صفر تا صد دوره كنكور درس می خواند و در عین حال ، 10 آزمون جامع را در دوره های خود می گذراند و حدود 7000 امتحان را به همراه 10 آزمون حرف آخر می گذراند. آزمون ها به گونه ای طراحی شده اند که داوطلب می تواند با هر آزمون یک بار کل دوره را مشاهده کند و این مربوط به جواب تست های حرف آخر است. به عبارت دیگر ، پس از آزمون به داوطلب کتابچه ای به عنوان پاسخ داده نمی شود ، بلکه پاسخی ارائه می شود.

پاسخ ها برای هر یک از سوالات امتحان حرف آخر آماده شده است. به عنوان مثال ، شرکت در اولین آزمون س 130ال 130 درس ریاضیات دشوار است. فقط روی این سوال کلیک کنید معلم مربوطه در این بخش ابتدا كتاب درسی مربوط به سوال را صحبت می كند ، سپس سوال را حل می كند و سپس س inال را از طرق مختلف دیگر تدوین می كند تا داوطلب بتواند چنین سوالی را به هر طریقی حل كند تا سریع ببیند. آهسته. تدریجی. … برنامه دوم آخرین نامه ماه فوریه است ، یک برنامه یا پروژه دو ماهه 6040 ، که در آن داوطلب تمام دوره ها را در مدت 2 ماه به پایان می رساند و 20 بررسی عمیق دارد. برای آشنایی با محصولات حرف آخر و قیمت آنها ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که به صفحه محصولات جدید سیستم بروید. در ادامه می توانید  را هم مشاهده کنید. در ادامه می توانید روش های جادویی فیزیک حرف آخر برای پاسخ به سوالات دینامیک را هم مشاهده کنید.

برای آرام کردن مخاطبان ، حرف آخر 20٪ از پروژه 6040 را کاملا رایگان (شامل 40 آزمون نهایی و 30 ساعت شهریه برای همه دوره ها) ارائه می دهد. می توانید با آقایان شایان مامندی ، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرضی تماس بگیرید یا شماره 5 را به SMS موسسه 10002907 ارسال کنید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623