با وجود گزارش تخریب احتمالی ، مرکز راجرز در میان بیماری همه گیر متوقف می شود

Rogers Communications Inc. می گوید که قبل از همه گیری COVID-19 در حال بررسی آینده ورزشگاه تورنتو بود ، اما ویروس باعث شده است که این برنامه ها به حالت تعلیق درآید.

“قبل از همه گیری ، ما در حال بررسی گزینه های مربوط به ورزشگاه بودیم اما در این سال تمرکز اصلی ما این بوده است که مشتریان خود را متصل کنیم و کارمندان خود را ایمن نگه داریم ، بنابراین در حال حاضر هیچ به روزرسانی در مرکز راجرز برای اشتراک گذاری وجود ندارد.” سخنگوی شرکت ارتباطات تلفنی اندرو گاراس در بیانیه ای به مطبوعات کانادا.

این بیانیه پس از انتشار گزارش Globe and Mail در روز جمعه منتشر شد مبنی بر اینکه راجرز و Brookfield Asset Management Inc به عنوان بخشی از یک پروژه توسعه بزرگتر به دنبال تخریب استادیومی هستند که محل زندگی Toronto Blue Jays است.

با استناد به منابع ناشناس ، Globe گزارش داد که این دو شرکت یک استادیوم جدید به اندازه نصف در قسمت جنوبی سایت فعلی احداث می کنند و از زمین باقیمانده برای برجهای مسکونی ، ساختمانهای اداری ، فروشگاهها و فضای عمومی استفاده می کنند.

بروكفیلد از اظهارنظر در این مورد خودداری كرد.

گزارش ها می گویند مکان جدیدی در نظر گرفته شده است

گلوب همچنین گزارش داد که راجرز و بروکفیلد در حال بررسی امکان ساخت یک استادیوم در امتداد ساحل در صورت اجرای برنامه توسعه در یک قطعه زمین به نام Quayside هستند.

آزمایشگاه های پیاده رو وابسته به گوگل زمانی امیدوار بودند که محله ای با فن آوری و فن آوری را در همان منطقه احداث کنند.

اندرو تومیلتی ، سخنگوی Waterfront تورنتو ، آژانس نظارت بر توسعه ساحل دریاچه ، گفت: “این خبر صبح امروز اولین بار بود که تورنتو در کنار آب در تورنتو از سایت Quayside به عنوان خانه جدید بالقوه Blue Jays شنیده است.”

تومیلتی در یک ایمیل گفت: چنین طرحی نیاز به “بررسی دقیق” دارد و سازمان را ملزم به در نظر گرفتن برنامه های موجود منطقه تأیید شده و همچنین اندازه و شکل سایت می کند.

مرکز راجرز که قبلاً با نام SkyDome شناخته می شد ، در سال 1989 افتتاح شد و بیش از 53000 نفر در آن مستقر هستند.

تماشا کنید | نگاهی به دهانه بزرگ ورزشگاه:

CBC جشن افتتاحیه استادیوم جدید و پیشرفته ورزشی تورنتو را پوشش می دهد. 3:40