برای تعطیلات جایی نیست جز خانه؟ کانادایی هایی که در سفر کریسمس پاره شده اند و هیچ خمشی در چشم ندارند

آنها می گویند جایی برای خانه برای تعطیلات وجود ندارد.

اما در سال COVID-19 ، حتی آن غزل می تواند س questionsالاتی را ایجاد کند که باعث اضطراب می شوند – خانه کیست؟ آیا اجتماع در خانه شما فقط به اعضای خانه شما محدود می شود؟ اگر از چند والد زندگی می کنید ، آیا خانه آنها برای مسافرت امن است؟

این س aالی است که توسط گرگ کلی ، 27 ساله ، که در اسکوامیش ، پیش از میلاد زندگی می کند ، مطرح شده و به دنبال راهنمایی های واضح دولت در مورد اینکه آیا او و شریک زندگی اش می توانند برای دیدار با خانواده هایشان به بورلینگتون ، آنتن بروند ، سفر می کنند. او بلیطی دارد که در مدت زمان امیدوار کننده تری در همه گیری رزرو کرده است اما آماده است لحظه ای اطلاع رسانی را لغو کند.

وی گفت: “تقریباً بهتر است اگر دولت به من بگوید كه من نمی توانم جایی بروم در مقابل من تصمیم بگیرم و قلب مادرم را نشكنم.”

کانادایی ها در حال حاضر با الگویی از محدودیت های COVID-19 روبرو هستند که تقریباً در هر استان افزایش یافته است.

این دستورالعمل های متناقض بین استان ها باعث می شود برخی از کانادایی ها در مورد رزرو یا لغو آن بلیط به خانه سردرگم شوند ، به ویژه هنگامی که فصل تعطیلات می تواند احساس تنهایی را افزایش دهد و گفتگو با اعضای خانواده که دستورالعمل های COVID-19 را متفاوت تفسیر می کنند ، می تواند تنش زا و ناخوشایند باشد.

محدودیت های فعلی قبل از میلاد توصیه می کند سفرهای غیر ضروری در این استان انجام نشود ، اما قرار است در 7 دسامبر منقضی شود.

داگ فورد ، نخست وزیر انتاریو ، این هفته گفت که مردم فقط باید فصل تعطیلات را با افراد داخل خانه خود جشن بگیرند. نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی گفته است که اگر تعداد پرونده ها تا اواسط دسامبر کاهش پیدا نکند ، مردم مجاز نیستند در فصل تعطیلات با افراد خارج از خانه های اصلی خود دیدار کنند.

در همین حال ، کبک “قرارداد اخلاقی” پیچیده ای را پیشنهاد کرده است که اجازه می دهد محدودیت در اجتماعات برای چهار روز در طول تعطیلات راحت باشد ، به شرطی که افراد برای یک هفته قبل و بعد از آن دوره قرنطینه کنند.

گرگ کلی ، که فکر می کند آیا می تواند برای تعطیلات به خانه خود به انتاریو برود ، گفت: “تقریباً بهتر است اگر دولت به من بگوید من نمی توانم جایی بروم در مقابل من تصمیم بگیرم و این خبر را به مادرم ندهم.” (ارائه شده توسط Greg Kelly)

کلی گفت: با افزایش تعداد پرونده ها ، “غیر واقعی” به نظر می رسد که محدودیت ها می توانند تا کریسمس کاهش یابد – و او آرزو می کند مسئولان بهداشت عمومی به مردم اطلاع دهند که چه انتظاری دارند تا بتوانند آماده شوند.

“آنچه در حال حاضر بیشترین تنش را برای ما ایجاد می کند ، جهت هایی است که به ما داده می شود مبهم است و من فکر می کنم که آنها به مردم اجازه می دهند بیش از حد با سطح برنامه ریزی سفر و برنامه ریزی زندگی که در اطراف رفتن به خانه اتفاق می افتد ، در منطقه خاکستری بازی کنند ، “گفت کلی.

“[And what if] خانواده های ما نگرانی های مختلف COVID در مورد آنچه شما می توانید یا نمی توانید انجام دهید دارند؟ این یک گفتگوی عجیب است. “

دولت ها در اجرای قوانین سختگیرانه مردد هستند

آن بحث ها و بحث های ناراحت کننده ای که بین همسران ، خواهر و برادرها ، والدین و دوستان اتفاق می افتد – در برخی از موارد – در سطح فدرال نیز اتفاق می افتد.

نخست وزیر پیش از میلاد جان هورگان هفته گذشته گفت كه از دولت فدرال می خواهد سفرهای غیر ضروری بین استان ها را محدود كند ، اما گفت این استان محدودیت های خود را اعمال نخواهد كرد.

در همین حال ، نخست وزیر جاستین ترودو هفته گذشته گفت که احتمال یک کریسمس عادی امسال “کاملاً دور از ذهن است” ، اما او نمی خواهد “چکش فدرال” را در استان ها سرنگون کند.

تماشا کنید | دکتر تام در مورد “گفتگو” با نزدیکان هنگام نزدیک شدن به تعطیلات:

مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا روز جمعه در جریان جلسه توجیهی همه گیر با خبرنگاران صحبت کرد 2:13

کاترین هولمن ، یک معلم فیزیک در ونکوور ، در حالی که بحث می کند آیا می تواند برای دیدار مادر 66 ساله خود ، که تنها زندگی می کند ، به وینیپگ پرواز کند ، به سختی در حال مشاهده تعداد پرونده ها در سال قبل از میلاد و مانیتوبا است.

محدودیت های کنونی در اجتماعات اجتماعی در مانیتوبا باعث می شود که مادر وی در انزوا باشد – یک چشم انداز دشوار برای بسیاری از مردم در طول تعطیلات.

هولمن گفت: “او كاملاً قطع خواهد شد. من نمی توانم تصور كنم كه او در روز كریسمس كاملاً تنها باشد” ، و گفت كه او سعی دارد با دو مجموعه مختلف از دستورالعمل های بهداشت استان ها نگرانی های مربوط به تنهایی را متعادل كند.

“من منتظر هستم ببینم که با شماره پرونده ها چه اتفاقی می افتد. اگر این محدودیت های جدید م don’tثر واقع نشوند و سختگیرانه تر شوند ، من هرگز از افرادی نخواهم بود که از یک محدودیت سرپیچی می کنم – بنابراین اگر کسی بگوید که ما بیشتر از مسیر به سمت قفل کردن ، من فکر می کنم که این می تواند نقش بیشتری در تصمیم من داشته باشد. “

هولمن و کلی هر دو گفتند که اگر مسافرت باشند ، فقط وقت خود را با اعضای خانواده خود می گذرانند و تمام تلاش خود را می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هرچه بیشتر محتاط هستند – یک معامله جزئی در سالی که فرصتهای زیادی برای جمع آوری به طور کامل از میز خارج شده اند

هولمن گفت: “این مهمانی ها و مجالس و شام بوقلمون با 15 نفر نیست. سفر هواپیمایی تنها بخشی است كه من از حلقه خود خارج هستم.”

“و این خوب است. هدف این است که در کنار خانواده باشید.”