بررسی مک مستر در مورد نژادپرستی ضد سیاه پوستان در دو و میدانی به دلیل عدم پاسخگویی مورد انتقاد قرار گرفت

ورزشکارانی که از نظر مک مستر در مورد نژادپرستی در بخش دو و میدانی آن الهام گرفته اند و یکی از اعضای سابق کارگروه ، انتقاداتی راجع به گزارشی دارند که موضوعات سیستمی ضد سیاه را تصدیق می کند اما هیچ فردی را مسئول نمی داند.

در اواخر ماه ژوئن ، فابیون فوت ، خط دفاعی با تورنتو آرگوناوت ها و بازیکن سابق فوتبال در دانشگاه ، پس از توییت کردن در مورد تجربیات خود از نژادپرستی به عنوان یک ورزشکار دانشجو ، توجه مک مستر را به خود جلب کرد. او الهام بخش است.

هنگامی که در اواخر ماه اکتبر منتشر شد ، این گزارش تداوم نژادپرستی سیستمی ضد سیاه را تأیید کرد. این گزارش “تجربیات بسیار نگران کننده” از دانشجویان و ارائه یک برنامه 5 ماده ای برای بهبود بخش را ارائه می دهد.

فوت با دیدن گزارش به پایان رسید ، در مورد تغییر مدرسه ابراز تردید کرد.

“از این گزارش مشخص است كه رهبری در McMasterU دانش آموزان ورزشكار سیاه پوستان را ناكام می گذارد و با این وجود ، انتظار می رود كه همان رهبری تغییراتی ایجاد كند؟” او توییت کرد.

“همه این داستانها و هیچ چیز در مورد [athletics director] و دستیار [athletics director] به دلیل آگاهی از اتفاقاتی که رخ داده و فرصتی برای انجام کاری داشته اند اما به آنها f – k نمی دهند ، پاسخگو هستند. “

با این حال ، رئیس دانش آموزان مدرسه ، مسئول بازبینی گزارش و رئیس گروه وظیفه همه می گویند انتقادها ناشی از سو from تفاهم در مورد گزارش است. آنها همچنین تأكید می كنند كه تمام تلاش خود را برای انتشار گزارش غیرمستقیم انجام دادند.

کمیسیون حقیقت و آشتی مک مستر کوچک ما

دکتر بانی ایبهاو رئیس گروه ویژه نگرانی های فوت را “قانونی” خواند اما گفت که این گزارش یک بررسی آب و هوا است و نه یک بررسی قضایی که ادعاهای فردی را بررسی می کند.

وی گفت: “من فکر می کنم آن را کمیسیون حقیقت و آشتی مک مستر کوچک خودمان بدانیم تا یک بررسی قضایی … هدف این است که مردم را مسئول بدانیم اما ایده این است که امور را بهتر کنیم.”

“ایده اینجا تلاش برای حل یک مشکل سیستمی با توجه به جلو بردن مک مستر بود و من فکر می کنم باید از دانشگاه تقدیر کرد که این قدم را برای پرداختن به این مسائل برداشته است.”

وی افزود آنچه در این گزارش وجود دارد “فقط بخشی از آنچه از دانشجویان دانشجو شنیدیم” به دلیل محرمانه بودن و انصاف رویه ای است.

جان ویلیامز ، بازیکن سابق Hamilton Tiger-Cats که با خدمات دانشجویی بومی دانشگاه مک مستر کار می کرد ، اندکی پس از توییت های اصلی Foote در اواخر ماه ژوئن ، نامه ای سرگشاده نوشت ، و تلاش های مکرر برای ایجاد مسائل نژادپرستی در داخل بخش ورزشی مدرسه را توصیف کرد.

او با دیدن گزارش منتشر شده ، آرزو می کند که آن را با نام فوت پاستی تصدیق کند. وی همچنین احساس کرد که این گزارش “ناقص” است زیرا فقط در بخش دو و میدانی و نه در بقیه محوطه دانشگاه دیده می شود.

وی در یک مصاحبه تلفنی گفت: “این شیرین و تلخ است. خوشحالم که آنها گام برمی دارند … اما دانشجویان ورزشکار تنها کسانی نبودند که باید با تبعیض مقابله کنند.”

گزارش به معنای تنبیه مردم نیست

هر دانش آموزی که تجربیات خود را به اشتراک بگذارد و به دنبال نتیجه مشخص تری باشد (به عنوان مثال یک کارمند مورد مواخذه قرار می گیرد) باید به عنوان بخشی از روند تحقیق مدرسه ، تجربیات خود را از طریق منابع انسانی به اشتراک بگذارد و مصاحبه کند.

کواسی آدو پوکو ، دانشجوی سال پنجم و بازیکن بسکتبال در مک مستر ، یکی از شرکت کنندگان در این گزارش بود. وی این بررسی را انجام داد و دانست که این اقدامات منجر به اقدامات تنبیهی در مورد کسی نمی شود که نام برد ، اما گفت که او و دیگران برای توصیف تجربیات خود تلاش خواهند کرد.

غارتگران مک مستر پس از غلبه بر لاوال روژ و یا برای قهرمانی در جام وانیر در سال 2011 جشن می گیرند. بر اساس گزارشی که در پاییز امسال منتشر شد ، کل بخش دو و میدانی در مک مستر سابقه نژادپرستی سیستمی ضد سیاه پوستی را داشته اند. (داریل دایک / مطبوعات کانادایی)

“جای تأسف است که بسیاری از افراد مانند خودم ، اگر تصمیم بگیرم قدم جلو بگذارم ، بازگو کردن برخی از آن آسیب ها را بخوانم … اما اکنون که این بررسی انجام شده است ، اگر من یا افراد دیگر تصمیم بگیریم که این روند را طی کنیم ، آنها اکنون این گزارش بزرگ را داشته باشید تا اساساً شواهد بیشتری در مورد ادعاهایی که مطرح می کنند ارائه دهد. “

شان ون کاگنت ، رئیس دانشجو و معاون دانشکده و دانشجویی ، گفت که این بررسی هیچ مسئله ای خارج از محدوده گزارش را نشان نمی دهد ، اما اگر چنین بود ، وی اسامی اعضای هیئت علمی یا کارمندان را دریافت می کرد تا اجازه دهد برای پیگیری

در پاسخ به نگرانی های ویلیامز ، ون كاگنت گفت كه پارامترهای این گزارش فقط به بخش دو و میدانی متمركز است ، به همین دلیل در این گزارش كل مدرسه مورد بررسی قرار نگرفته است. وی همچنین گفت که این مدرسه نمی تواند افرادی را که دیگر در McMaster ثبت نام یا کار نمی کنند مجازات کند.

دکتر ایوان جوزف ، منتقد اصلی و معاون رئیس دانشجویی دانشگاه ویلفرید لوریر ، گفت در حالی که گزارش منجر به توبیخ کسی نشده است ، وی گفت که این گزارش دارای پاسخگویی است.

“ما دانشگاه را مسئول دانسته ایم ، و گروه دو و میدانی را مسئول دانسته ایم.”

عضو گروه ویژه به دلیل گزارش “به خطر افتاده” ترک شد

اما همه افراد گروه کار که روی گزارش کار کرده اند موافق نیستند. بررسی با یک گروه ویژه شش نفره آغاز شد. پس از انتشار ، آن گروه ویژه فقط پنج نفر داشت.

عایشه ویلکس ، دانشجوی دکترای مک مستر و از بنیانگذاران گروه مقاومت در برابر دانشکده: BIPOC ، گفت که او کمی قبل از انتشار گزارش گروه را ترک کرد زیرا احساس می کرد توسط سیاست داخلی “به خطر افتاده است”.

در طی فرآیند ، دکتر جوزف و گروه ویژه پیش نویس هایی را برای ون کاگنت و دکتر آریگ الشیبا ، معاون همیار رئیس مدرسه و عدالت ارسال می کردند. ون كاگ نت و الشيبه پيش نويس هايي را با توصيه هايي ارسال مي كنند كه ژوزف و گروه وظيفه در مورد آنها مشورت مي كنند. ویلکس می گوید بیشتر توصیه ها اجرا شده است.

ویلکس می گوید که ون كاغنت و الشیبا از گروه ویژه خواسته اند كه در این گزارش زبان را كمیك كنند تا فقط بخش ورزش را به جای كل مدرسه مقصر جلوه دهند.

او می گوید این پیشنهاد عباراتی مانند “مک مستر” را برای “دوومیدانی” عوض کرده است.

وی گفت: “من احساس كردم كه گزارش از وظیفه ما كمتر است تا بتواند مسئولیت پذیری و شفافیت جامعه مک مستر و به ویژه دانشجویان ورزشکار و کارمندان سیاهپوست را که با داستان های ما به ما اعتماد داشتند ، ارائه دهد.”

ون كاگنت ، گفت كه در گزارش تغییرات جزئی در متن وجود دارد ، اما فقط برای اهداف خاص ، وضوح ، دامنه و قانونی بودن.

“وقتی شما از عبارتی مانند” administrator “استفاده می کنید ، این به چه معناست؟ بنابراین ما توضیحاتی راجع به آن خواستیم … اعضای گروه ویژه راضی هستند [the report] آنچه شهادت شنیده شده را نشان می دهد. “

“اگر کسی نگاهی به گزارش بیندازد و 15 صفحه از توصیفات را مشاهده کند … شما به آن نگاه می کنید و می گویید” مطمئناً به نظر می رسد هیچ چیز در آنجا مانع نشده است “… این چیزی نیست که ما به راحتی از آن استفاده کنیم و سعی کرد که نادیده بگیرد. “

وی همچنین به بخشی از این گزارش اشاره می کند که رهبری دانشگاه را به طور گسترده تری برای پرداختن به موضوعات سیستمی فرا می خواند.

ویلکس همچنین ادعا می کند که داور مقاله به گروه گفته است که به دلیل آرزوها و روابط خود با دولت عالی ، همیشه نمی تواند توصیه های مدرسه را پس بزند.

جوزف انکار می کند که هرگز اجازه ندهد روابط یا اهداف شخصی بر تصمیمات وی تأثیر بگذارد.

“من حساس بودم [relationships]، من مدیر دو و میدانی را می شناسم … این را اینطور می گویم – تعجب نمی کنم اگر بعضی از این روابط کبود شده باشد ، اما کار من محافظت از کسی نبود ، انجام کارهایی بود که فکر می کردم درست است “

اعضای دیگر گروه ویژه یا پاسخی برای اظهار نظر ندادند یا مصاحبه را رد کردند.

ورزشکار دانشجویی امیدوار است که گزارش استوک تغییر کند

از زمان انتشار گزارش ، ون كاگ نت گفت كه مک مستر اقدامات مختلفی انجام داده است از جمله:

  • برگزاری جلسات با کارکنان و دانشجویان سیاه پوست ورزشکار برای پاسخ به س questionsالات و کمک به کار کردن در احساسات مربوط به گزارش.
  • قصد دارد قبل از کریسمس مصاحبه برگزار کند و یک مشاور ارشد عدالت ، شمولیت و ضد نژاد پرستی استخدام کند.
  • داشتن آن مشاور ارشد بخش عمده ای از برنامه عملیاتی پنج ماده ای و استخدام نقش خدمات دانشجویی سیاه را به عهده می گیرد.
  • بررسی موقعیت دفتر خدمات دانشجویی سیاه
  • برنامه هایی برای ترکیب برنامه های بیشتر برای دانشجویان سیاه پوست برای سپتامبر آینده.

آدو پوکو گفت که به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در این گزارش بر سلامت روان وی تأثیر می گذارد. وی همچنین گفت که برای خواندن کل گزارش تلاشهای متعددی لازم بوده است – اما اگرچه خواندن آن روند دشواری بود ، اما او فکر می کند که این گزارش یک گام مثبت به جلو است.

حالا ، او و هم تیمی هایش امیدوارند که درد آنها منجر به تغییرات پایدار شود.

“بسیاری از افراد مایلند بدانند كه چه اتفاقی می افتد. بسیاری از این اقدامات و اقداماتی كه آنها انجام می دهند بسیار عالی است ، اما من 23 ساله هستم و وقتی بچه دار می شوم و آنها تصمیم می گیرند كه به چه دانشگاهی بروند ، آیا آنها تجربه هایی را که من تجربه کرده ام یا تجربیات مردم 20 سال قبل از من تجربه می کنم؟ تغییرات تا چه مدت خود را حفظ می کند؟ “


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربیات سیاه کانادایی ها – از نژادپرستی ضد سیاه پوستان تا موفقیت در جامعه سیاه پوستان – سیاه پوستان بودن در کانادا را ببینید ، یک پروژه CBC کانادایی های سیاه می توانند به آن افتخار کنند. می توانید داستان های بیشتری را اینجا بخوانید.

(CBC)