بیمارستان BC قبل از میلاد کارهای بهداشتی بومی را در حین تحقیق نژادپرستی کاهش داد

سی بی سی نیوز آموخته است که چهار کارگر بهداشت و سلامتی بومی اتحادیه از بیمارستان سنت پل در ونکوور در طی تحقیقات استانی در مورد نژادپرستی در سیستم مراقبت های بهداشتی BC خاتمه یافتند.

همه زنان بومی بودند.

رز مک دونالد ، که آنیشینابه است و یکی از کارگرانی است که به عنوان بخشی از آنچه “مراقبت های بهداشتی” به نام “گسترش برنامه” در پاسخ به تحقیقات استان در مورد نژادپرستی عنوان کرد ، “این یک سیلی بود.” جولای.

به مدت دو سال ، شغل مک دونالد شامل وکالت برای بیماران بومی – از نظر روحی ، عاطفی و جسمی – و قدم گذاشتن در هنگام مواجه شدن بیماران با نژادپرستی بود.

“جابجایی موقعیت های ما به این ترتیب دقیقاً برعکس آنچه در آن انجام شده است ، انجام می شود [health-care racism] گزارش حاکی از آن است ، “گفت مک دونالد ، که همچنین به نام سنتی خود ، Miskwa Animikii Ikwe عمل می کند.

مک دونالد در 12 نوامبر نامه ای دریافت کرد که موقعیت وی “آواره” شده است. چهار روز بعد ، پنج موقعیت ارتباطی سلامتی بومی به وب سایت پراویدنس ارسال شد. هر پنج شغل غیر صنفی هستند و برای احراز صلاحیت به یک مدرک کارشناسی اجتماعی احتیاج دارند.

پراویدسن ، یک سازمان غیرانتفاعی با ارائه خدمات با مشارکت بهداشت ساحلی ونکوور و اداره خدمات بهداشتی استانی ، به CBC گفت که این کاهش نشان دهنده بازسازی به عنوان پاسخ به تحقیقات وزارت بهداشت در مورد نژادپرستی در سیستم مراقبت های بهداشتی BC است. همچنین گفت: “دعوت های کمیسیون حقیقت و آشتی برای عمل را پشتیبانی خواهد کرد”.

در نامه Providence Health که به CBC ارائه شده است ، آمده است: “ما توصیه های فوری وزارت بهداشت و اقدامات TRC را بسیار جدی در نظر می گیریم و تمام تلاش خود را می كنیم تا بیماران بومی هنگام دریافت خدمات خود از تجربیات ایمن فرهنگی برخوردار شوند.”

وزیر بهداشت ، آدریان دیکس به CBC گفت که او تازه از اوضاع مطلع شده و در صورت امکان آن را پیگیری خواهد کرد.

“تحت تأثیر رفتار با مردم قرار نگرفته است”

مری الن تورپل-لافوند ، که رئیس تحقیقات استان بود ، به همان اندازه متعجب شد.

وی به سی بی سی گفت: “من هرگز از وقوع آن مطلع نشدم ، یا آن را نصیحت نکردم.”

وی گفت که پراویدنس هرگز طرحی را با او در میان نگذاشت و همچنین توضیحی در مورد برکناری چهار زن بومی از موقعیت خود در سنت پالس نداشت.

وی گفت: “من از نحوه برخورد با مردم بسیار تحت تأثیر قرار نمی گیرم.”

وی گفت که گزارش وی نگرانی از اینكه سنت پالز ، بیمارستانی كه به بسیاری از بومیان خدمات می دهد ، وجود ندارد ، كاركنان بهداشتی بومی را به اندازه كافی در اختیار ندارد و باید تعداد بیشتری داشته باشد.

وی گفت: “من پیش بینی كردم كه این ممکن است به معنی استخدام پرسنل اضافی باشد.”

وی گفت: “همیشه وقتی افراد از كار خود آواره می شوند ، به ویژه در هنگام شیوع همه گیر ، و به ویژه از نظر حمایت از افراد بومی كه در مرحله مراقبت به حمایت نیاز دارند ، همیشه این نگرانی بسیار مهم است.”

“این بسیار recononizing است”

در گزارش تورپل-لافوند درباره نژادپرستی مراقبت های بهداشتی ، که روز دوشنبه منتشر شد ، وی گفت “افزایش تعداد كارگران بهداشتی بومی برای افزایش ایمنی فرهنگی در سیستم مراقبت های بهداشتی مهم است” و بسیار مهم است كه این محیط های كار ” تحت ایجاد موافقت نامه های چانه زنی جمعی و قوانین کار برای ایجاد محیط های ایمن و بدون تبعیض محافظت می شود. “

مری الن تورپل-لافوند در یک کنفرانس خبری با ارائه یافته های گزارش خود در مورد نژادپرستی گسترده در سیستم مراقبت های بهداشتی BC ، صحبت کرد. (مایک مک آرتر / CBC)

وی همچنین گفت که این یک مسئولیت قانونی و وظیفه هر محل کار است.

به عنوان یک کارمند اتحادیه ، به مک دونالد گفته شد که او می تواند کارگر دیگری را “دست انداز” کند و موقعیت آنها را بگیرد ، اما هیچ یک از نقش های موجود به بیماران بومی و ایمنی فرهنگی که وی قبلاً ارائه داده است معطوف نیست. او لیسانس مددکاری اجتماعی ندارد و اظهار داشت که از اینکه نمی تواند در نقش جدید “پدربزرگ شود” ناامید شده است.

مک دونالد همچنین نگران است که به نظر می رسد هیچ مشورتی با بیماران ، جامعه بومی یا تیم وی که سالها با بیماران ارتباط برقرار کرده اند ، انجام نشده است.

برای یک زن بومی دیگر – که پنج سال نیز به عنوان یک کارگر بهداشتی و بهداشتی بومی اتحادیه کار می کرد و کارش نیز قطع شده بود – این روند “نژادپرستانه و استعمار” بود. CBC نام این زن را نمی گذارد زیرا می ترسد که این امر می تواند اشتغال آینده وی را به خطر بیندازد.

وی گفت: “در حال حاضر كه چهار زن موقعیت خود را در میان یك بیماری همه گیر از دست داده اند ، من واقعاً نمی بینم كه این نمونه ای از ایمنی فرهنگی یا ضد نژاد پرستی است.”

وی افزود: “تقریباً به نظر می رسد كه آنها مانند هرگز رفتار می كنند. بنابراین این امر بسیار یادآور است.”

مبارزه برای زنان برای حفظ شغل

اتحادیه کارمندان بیمارستان به نمایندگی از چهار زن ، امیدوار است که زنان بتوانند شغل خود را بازگردانند.

مایک اولد ، سخنگوی اتحادیه ، گفت که پراویدنس موقعیت های جدید را تحت عنوان حقیقت و سازش ایجاد می کند اما گفت که او نمی فهمد چرا سازمان از منبعی که در حال حاضر دارد محافظت نمی کند.

“آنها به طور منحصر به فرد برای ارائه خدمات پشتیبانی مستقیم فرهنگی مناسب به اعضای جامعه بومی در ونكوور قرار دارند ، بنابراین از نظر ما این برنامه به هر دو نیاز دارد [sets of positions]، “قدیمی گفت.

وی افزود: “آنها جامعه را می شناسند و می دانند چه می كنند.”