ترودو طرح محرک “تاریخی و مناسب” 100 میلیارد دلاری را تبلیغ می کند

نخست وزیر جاستین ترودو از طرح دولت برای تزریق حداکثر 100 میلیارد دلار به اقتصاد پسا همه گیر کانادا تبلیغ می کند و آن را یک برنامه هزینه ای “تاریخی و مناسب” خواند.

روز دوشنبه ، وزیر دارایی کریستیا فری لند بیانیه اقتصادی پاییز را که شامل برنامه محرک سه ساله بود ، ارائه داد.

روز سه شنبه در جریان یک کنفرانس خبری در خارج از محل اقامت خود در کلبه ریدو ، ترودو گفت که با مشاهده واکسن ها ، پایان بحران همه گیری در معرض دید است.

وی برنامه 100 میلیارد دلاری را که نشان دهنده سه تا چهار درصد تولید ناخالص داخلی است ، یک طرح محرک “تاریخی و مناسب” خواند.

وی گفت: “این یک سرمایه گذاری قابل توجه برای احیای اقتصاد ما در مسیر درست خواهد بود. و این یک سرمایه گذاری است که باعث می شود هیچ کس عقب نماند.”

در بیانیه اقتصادی روز دوشنبه برنامه های مختلف کمک های اضطراری برای کانادایی ها و مشاغل مشخص شده و کسری حداقل 381.6 میلیارد دلار برای این سال مالی پیش بینی شده است.

ترودو امروز گفت که این حمایت ها در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت زیرا همه چیز به تدریج به حالت عادی برمی گردد.

وی در مصاحبه ای از CBC گفت: “حتی با شروع ورود واکسن ها ، ما می دانیم که قبل از شروع اقدامات کاهش و کاهش در سراسر کشور ، باید به درصد قابل توجهی از جمعیت برسیم ، بنابراین زمستان طولانی خواهد بود.” رادیو جاری.

وی ادامه داد: “ما مجبور خواهیم بود به کارهایی ادامه دهیم که باعث امنیت ما شود ، اما به همین دلیل اضطراب اقتصادی که مردم احساس می کنند چیزی است که ما برای مقابله با آن در آنجا هستیم.”

ترودو گفت كه دولت با ارائه حمايت هايي نظير اجاره و سوبسيد دستمزد تلاش كرده است تا اين اضطراب را كاهش دهد ، كه اين امر “كمي تسهيل خواهد كرد”.

ترودو قرار است در 10 دسامبر با نخست وزیران دیدار کند و در مورد انتقال مراقبت های بهداشتی و استفاده از واکسن بحث کند.

نخست وزیران خواستار جبران 28 میلیارد دلار برای انتقال سلامت هستند ، اما ترودو امروز به هیچ رقمی متعهد نمی شود.