توزیع ، عدم وجود موانع اصلی ثبت ملی در زمینه انتشار واکسن COVID-19 کانادا

رئیس کمیته مشاوره ملی ایمن سازی (NACI) می گوید ، توزیع واکسن ، عدم توانایی در یک مبارزات گسترده که می تواند باعث جرقه مردم شود و عدم ثبت ملی ایمن سازی از مهمترین موانعی است که برای واکسن COVID-19 کانادا وجود دارد.

دکتر کارولین کوآچ-تانه به خبرنگار سیاسی سیاسی رزماری بارتون گفت: “به نظر من توزیع توزیع است. بنابراین ما توصیه هایی را ارائه می دهیم ، اما بین واکسن زدن به آغوش مردم کاملاً چالش برانگیز خواهد بود.” روز یکشنبه

کمیته مستقل متشکل از متخصصانی است که وظیفه مشاوره آژانس بهداشت عمومی کانادا در مورد استفاده از واکسن ها را دارند. یکی از اهداف آن کمک به استانها و سرزمین ها در تعیین اینکه چه کسی باید واکسن COVID-19 را دریافت کند ، است ، زیرا برخی از افراد نیاز بیشتری دارند و عرضه اولیه محدود خواهد شد.

جمعیت اصلی برای اولویت بندی شامل افراد سالمند ، کارگران خط مقدم و سایر افراد در معرض خطر ابتلا به بیماری یا انتقال آن است. این کمیته می گوید ملاحظات دیگر ، مانند افرادی که به چندین جمعیت در معرض خطر تعلق دارند ، ویژگی های واکسن های تأیید شده و شدت شیوع نیز باید در برنامه توزیع کشور لحاظ شود.

Quach-Thanh گفت که این امر به حوزه های قضایی خاص بستگی دارد تا تدارکات این برنامه ها را چکش بزنند و افزود که استراتژی های مورد استفاده در طی همه گیری H1N1 2009 امروز کارایی نخواهند داشت.

وی گفت: “ما نخواهیم توانست مانند واکسن H1N1 کمپین واکسیناسیون گسترده را انجام دهیم ، زیرا … کنار هم قرار دادن افراد خطر شیوع COVID را افزایش می دهد.” این کمپین بزرگترین برنامه واکسیناسیون کانادا بود و جمعیت و صفوف طولانی مدت از افرادی را که به دنبال واکسن بودند ، جذب کرد.

هفته امیدوار کننده برای نامزدهای واکسن

نظرات Quach-Thanh بعد از یک هفته دلگرم کننده برای نامزدهای واکسن COVID-19 بیان می شود، در حالی که Moderna روز دوشنبه 94.5 درصد موفقیت در واکسن خود ارسال کرده و Pfizer نیز دو روز بعد میزان موفقیت 95 درصدی را اعلام کرده است.

این پزشک گفت که NACI هنوز اطلاعاتی از هیچ یک از شرکت های دارویی در مورد آزمایشات فاز 3 خود را مشاهده نکرده است ، اما افزود که او امیدوار است که به زودی این اطلاعات را ببیند.

دولت فدرال به همراه نواواکس و جانسن ، یکی از شرکت های تابعه جانسون و جانسون ، با این دو شرکت توافق کرده است. همچنین با Sanofi / GSK ، AstraZeneca و Medicago معاملات دارد.

درصورتی که کانادا از طریق آزمایشات بالینی این واکسن را بسازد و از سبز کانادا چراغ سبز دریافت کند ، باید 20 میلیون تا 76 میلیون دوز از هر واکسن دریافت کند.

Quach-Thanh گفت ، مانع دیگر این واقعیت است که این کشور هیچ ثبت ملی ایمن سازی برای نظارت و ردیابی سوابق واکسیناسیون کانادایی ها ندارد – چیزی که می تواند مفید واقع شود با توجه به اینکه کاندیداهای Pfizer و Moderna باید دو بار اداره شوند.

وی گفت: “این یک چالش به این موضوع اضافه می کند.” “من فکر می کنم که بیشتر استانها ثبت نام دارند تا بتوانند افرادی را که چه چیزی دریافت می کنند پیگیری کنند و اکنون وقت آن رسیده است که بتوانیم واقعاً از آنها استفاده کنیم.”

روز سه شنبه ، دکتر هوارد نجو ، معاون رئیس بهداشت عمومی کانادا ، گفت که هدف اوتاوا پوشش “اکثریت قریب به اتفاق جمعیت کانادا” تا پایان سال 2021 است.

Quach-Thanh گفت: به خاطر داشتن این بازه زمانی بسیار مهم است.

وی گفت: “اگر مردم تصور كنند كه تا ماه مارس همه قرار است از جنگل خارج شوند زیرا همه ما واكسن می شویم ، این م doesn’tثر نیست.”

“ما انتظار داریم که این اقدامات غیر دارویی مانند فاصله فیزیکی ، استفاده از ماسک … احتمالاً باید تا یک سال دیگر ادامه داشته باشد زیرا انتظار نداریم که بیشتر … کانادایی ها قبل از آن زمان واکسینه شده باشند. “