حامیان کارگری می گویند دولت آلبرتا صدها میلیون دلار برای کارگران بی ادعا گذاشته است

داده های جدیدی که توسط NDP فدرال به دست آمده نشان می دهد دولت آلبرتا یک کشور ملی برای ترک بی اعتبار بودجه های همه گیر فدرال برای کارگران خط مقدم است.

اطلاعاتی که روز جمعه توسط فدراسیون کار آلبرتا (AFL) منتشر شد ، نشان می دهد که دولت استان حداقل 300 میلیون دلار روی میز گذاشته است که می تواند برای پرداخت دستمزد اضافی به کارکنان مراقبت های بهداشتی ، مأمورین اصلاح و تربیت ، اولین پاسخ دهندگان استفاده شود. و سایر کارگران ضروری در خط مقدم بیماری همه گیر COVID-19.

سخنگوی دولت بدون ارائه مشخصات خاص می گوید ظرف چند هفته مقداری پول اضافی به کارگران می رسد.

در حالی که بن بست با آلبرتا به ماه هفتم آن کشیده می شود ، کارگران در انتاریو ، قبل از میلاد ، مانیتوبا و دریانوردان قبلاً به دلیل حضور در محل کار در بهار و تابستان ، حقوق خطر دریافت کرده اند.

هدر مک فرسون ، نماینده فدرال حزب دموکرات Edmonton-Strathcona ، در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت: “دانستن اینکه این کارگران از مزایایی که سایر کارگران در سراسر کشور دریافت می کنند ، من را بسیار ناامید می کند.”

مک فرسون گفت که اگر آلبرتا از بودجه استفاده نکند ، NDP فدرال چگونه می تواند دولت لیبرال را برای برنامه های کمک به بیماری همه گیر برای استان ها تحت فشار بگذارد ، نمی داند.

مک فرسون گفت: “من فکر می کنم این شرم آور است و من از این موضوع عصبانی هستم.”

اطلاعات دولت آلبرتا متناقض بوده است. روز چهارشنبه ، تراویس تووز ، وزیر دارایی به یک کمیته قانونگذاری گفت که این استان 47 میلیون دلار بودجه فدرال دریافت کرده است و هیچ رشته ای به آن متصل نیست.

روز پنجشنبه ، تووز در مجلس قانونگذاری گفت که این استان هنوز در حال مذاکره با دولت فدرال است.

روز جمعه ، جریکا گودوین ، دبیر مطبوعاتی تووز ، رقم دقیقی از پول دریافتی تاکنون اعلام نکرده است.

وی گفت: “در مذاکرات بیشتر با دولت فدرال ، آلبرتا ده ها میلیون دلار اضافی برای توزیع کارگران در هفته های آینده تأمین کرده است.”

برای بدست آوردن پول بیشتر ، دولت استان باید با یک سوم پول ارائه شده توسط اتاوا مطابقت داشته باشد.

AFL می گوید آلبرتا “دور از انتظار ناخالص” است

صرف نظر از این رقم ، گیل مک گوان ، رئیس AFL گفت که دولت آلبرتا هنوز صدها میلیون دلار بی ادعا می گذارد که باید به کارگرانی برود که در طی همه گیری امنیت خود را به خطر می اندازند.

وی گفت: “آلبرتا از نظر انجام آنچه لازم است برای اطمینان از اینکه این کارگران کم درآمد و در خط مقدم پاداش به اصطلاح قهرمان را که به آنها وعده داده شده است ، دریافت می کنند ، یک فروشنده دور از دسترس است.”

در ماه مه ، نخست وزیر جاستین ترودو ، برنامه تقویت را اعلام كرد و گفت كه استان ها توافق كرده اند كه به طور مشترك 1 میلیارد دلار برای تقویت 3 میلیارد دلار بودجه فدرال تأمین كنند.

هر استان تصمیم می گیرد چه کسی شارژ بالا را دریافت کند و چه مقدار را دریافت کند.

داده های بدست آمده توسط حزب دموکراتیک ملی فدرال نشان داد که شش استان از جمله انتاریو ، کبک و نیوفاندلند ادعا کرده اند که همه بودجه های فدرال منطبق را تا 28 سپتامبر ادعا کرده اند.

نیوبرانزویک و ساسکاچوان کمی بیش از نیمی از بودجه پیشنهادی فدرال را گرفته بودند.

آلبرتا فقط سه درصد از پول فدرال پیشنهاد شده یا حدود 12 میلیون دلار ادعا کرده بود.

مک گوان گفت که افزایش کارمزد برای بسیاری از کارمندان تفاوت فاحشی ایجاد می کند.

وی گفت: “دو ساعت در ساعت اضافی یا حتی چهار دلار در ساعت اضافی ممکن است برای افرادی که درآمد قابل توجهی بیشتر دارند زیاد به نظر نرسد ، اما باید به خاطر داشته باشید که کارگرانی که در این مورد درباره آنها صحبت می کنیم بسیار کم درآمد هستند” گفت

وزارت دارایی فدرال روز جمعه به سوالات در مورد این موضوع پاسخ نداد.

مخالفت می گوید تأخیر غیرقابل قبول است

کریستینا گری ، منتقد کار و مهاجرت NDP ، این هفته دو بار در مجلس قانونگذاری از Toews سedال کرد.

وی گفت تاخیر هفت ماهه غیرقابل قبول است.

وی روز جمعه گفت: “آلبرتایی ها اکنون در حال شیوع همه گیری هستند.” “آلبرتایی ها اکنون در تلاشند تا قبض های خود را پرداخت کنند. اکنون آلبرتانی ها احساس فشار و دست کم گرفتن از این دولت UCP کرده اند.”

کریستینا گری ، منتقد کار و مهاجرت NDP ، می گوید دولت آلبرتا با امتناع از تأمین بودجه متناسب که صدها هزار دلار از بودجه فدرال برای تأمین هزینه های کارگران در طی همه گیر شدن را تأمین می کند ، ناعادلانه کارگران آلبرتا را در بلاتکلیف می گذارد. (CBC)

مسئله گیج کننده این است که ، در بهار ، دولت آلبرتا موافقت کرد که هر ساعت 2 دلار اضافی فقط به دستیاران مراقبت های بهداشتی که در خانه های تحت مراقبت شخصی کار می کنند بپردازد.

دولت ماهانه 7.3 میلیون دلار به حدود 300 اپراتور خصوصی ارسال کرده است.

این هم همینطور، تبدیل به یک فوتبال سیاسی شد وقتی اتحادیه ها و برخی از کارفرمایان خصوصی نتوانستند در مورد چگونگی دریافت کارگران از این حقوق اضافی توافق کنند. مک گوان روز جمعه گفت که برخی از دستیاران مراقبت های بهداشتی هنوز حقوق اضافی دریافت نمی کنند.

اگرچه طیف وسیع تری از کارگران در استانهای دیگر دولت آلبرتا از گفتن اینکه کدام یک از کارگران آلبرتا فکر می کنند باید افزایش یابد ، خود را افزایش داده است.

گودوین روز جمعه نمی گوید آیا دولت استانی قصد دارد به هر بودجه استانی کمک کند تا بودجه بیشتری از فدرال بدست آورد.

وزیر دارایی روز پنجشنبه در مجلس قانونگذاری گفت: “ما با دولت فدرال در حال کار بر روی برنامه های اضافی برای افزایش حقوق کارمندان هستیم که در یک محیط بسیار چالش برانگیز کار می کنند.”