خرید انواع کرم، سرم، ژل و لوسیون ضد چروک شب

این سرم دارای اثر آنی سفت کننده پوست و لیفتینگ قوی در کوتاه مدت است. در بیشتر محصولات دکتر ژیلا که برند مطرح ایرانی است، از فرآوردههای طبیعی استفاده میشود و حاوی آنتیاکسیدانهای قوی، ضد چروک و سفت کننده پوست است. غذاهایی که لیکوپین تولید میکنند، انگار که SPF طبیعی برای پوست ایجاد میکنند. این عوامل در سنین پایین تر از حد معمول برای شروع چین و چروک پوست باعث میشود تولید چربی زیر پوست و عملکرد سلولهای فیبروبلاست کاهش یابد لذا این سلولها دیگر جوان و فعال نیستند. این محصولات با خلاص شدن از شر سلولهای مرده به جوانسازی و از بین بردن چینوچروکها کمک میکنند.

سرامیدها به عنوان اصلی ترین اجزای لیپید لایه اپیدرم پوست شناخته می کرم ضد چروک شب باله آ شوند. هستند. تنظیمکنندههای سلولی که به عنوان عامل ضد پیری عمل میکنند نیز پلی پپتیدها یا رتینول میباشند. ضدآفتاب را هم باید به پوست مالید و هم باید خورد! از این رو سرعت نفوذ آن به پوست انسان بالا بوده و بر خلاف سایر کرمهای پوستی رایج، منافذ پوستی را مسدود نمیکند. عدد SPF را هم به ۵۰ میرسانیم که خیالمان راحتتر شود.

آب کافی مینوشیم، غذای سالم میخوریم و این نکتهها را درنظر میگیریم. اگر دوست یا خواهرمان از کرمی نتیجه خوب گرفته، دلیل کافی نیست که روی پوست ما هم جواب دهد. پوست ما به دو دلیل پیر میشود یکی به دلیل اشعههای مضر خورشید و دیگری به دلیل پیری پوست. ماساژ حس آرامشبخش و خوبی به ما میدهد.

زمانی که پوستمان را میشوییم، پوست چربی خودش را از دست میدهد و حساستر میشود. کرم مرطوب کننده دور چشم فیس دوکس قابلیت افزایش توانایی پوست در جذب ، نگهداری و توزیع رطوبت را دارد. وجود کلاژن و هیالورونیک اسید در این کرم موجب رطوبت رسانی و رفع چروک های پوستی می شود. کرم رویتالیفت لیزر با وجود هیالورونیک اسید، در مدت زمان کمی چروکها را از بین برده و پوست را بازسازی میکند. به انعطافپذیری پوست هم کمک میکند. چای سبز نمونه خوب دیگریست که از سرطان پوست پیشگیری میکند.