خرید ردیاب مغناطیسی NG190 با شنود داخل خودرو

در میان انواع ردیابهای آهنربایی خودرو، ردیاب آهنربایی نظامی GM3000 قویترین و پیشرفتهترین نوع ردیابها است؛ ردیاب GM3000 توسط باتری داخلی پر قدرت خود امکان ردیابی خودرو بصورت آنلاین و همچنین شنود داخل کابین را به مدت یکسال فراهم مینمایند. قیمت انواع ردیاب خودرو آهنربایی متاثر از فاکتورهای مختلفی است که از آن میان می توان به کیفیت قطعات و امکانات این تجهیزات اشاره کرد.برند سازنده ردیاب خودرو و میزان محبوبیت آن در بازار نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. اشاره کرد. صاحبان ناوگان های حمل و نقل عمومی مانند آژانس های مسافربری می توانند از ردیاب خودرو آهنربایی برای تعیین موقعیت خودرو بهره ببرند.

استفاده کرد. این ردیاب قابلیت حالت استند بای دارد که سبب افزایش طول عمر دستگاه می شود. یکی از مدل های ارزان قیمت با امکانات خوب که سایز کوچکی نیز دارد و برای هر خودرویی قابل استفاده است. لازم به ذکر است که جی پی اس شخصی GM100 بدون هیچ گونه آنتن، چراغ، صدا و سیمکشی است و امکان ارسال آدرس پستی به موبایل کاربر، همراه با نام شهر، خیابان و کوچه را دارد. داشتن یک ردیاب GPS که می تواند در هر نقطه از وسیله نقلیه یا دارایی پنهان شود مزایای بی شماری دارد.

موقعیت یاب مغناطیسی IR180 یکی از پر فروش ترین ردیاب های مگنتی ایران رهیاب به حساب می آید که تا 1 سال پس از فروش گارانتی تعویض بی قید و شرط دارد. انواع ردیاب خودرو بطور کلی بر اساس منبع تامین نیرو در نوع وجود دارد. به طور معمول امکان اولیه تمامی مدلها، ردیابی خودرو و نشان دادن مکان فعلی خودرو بر روی نقشه است. اگر خودروی شما بسیار گران قیمت است و به دنبال گزینهای هستید که هیچ نیازی به سیمکشی نداشته باشد، میتوانید از مدل ردیاب پلیسی مدل GM3000 استفاده کنید که دارای یک آهنربای بسیار قوی برای چسباندن دستگاه به اتومبیل است.

GM3000 به صورت سیار است و نیازی به سیمکشی در خودرو نیست. امروزه دیگر برای داشتن ردیاب نیازی به هیچگونه مجوزی ندارید؛ باتوجه به نیاز خود میتوانید یکی از انواع مختلف ردیابهای موجود در فروشگاه ایمن ردیاب را تهیه کنید. در این صفحه لیست قیمت بهترین ردیابهای موجود در ایران ارائه شده است. برای نصب ردیابهایی که باطری ندارند یا باطری ضعیفتری دارند، نیاز به سیمکشی به محل نصب ردیاب است؛ این ردیابها توسط ۲ سیم برق مثبت و منفی که به برق دائمی خودرو متصل میشوند، کار میکنند و ولتاژ کاری آنها بین ۶ تا ۳۶ ولت میباشد؛ میتوان ردیابهای که نیاز به سیمکشی دارند را روی موتور سیکلت، کامیون و خودرو سواری نصب کرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت ردیاب آهنربایی ارزان لطفا از سایت ما دیدن کنید.