خصوصیت دستگاه xbody

 

خصوصیت دستگاه xbody

دستگاه xbody با به کار گیری از این ویژگی به لایه های بیشتری از ماهیچه‌ها شکافت کرده و % بیشتری از فیبرهای عضله را مشغول می نماید که در تمرین و حرکات معمولی قابل اجرا نیست. علاوه بر این، دستگاه ems برند ایکس بادی نیازی به انجام حرکات ورزشی که در حین تمرین ندارد . در بدن انسان در دست گرفتن حرکات و کار عضلانی از طرز جریان پالس های عصبی که از مغز به سیستم عصبی عضلانی نبی می شود شکل می گیرد. سبب ساز ارتقا اقتدار هوازی، اکسیژنرسانی و در سرانجام ارتقاء سوخت و ساز بدن میشود. بر پایه تئوریهای موجود، EMS Training با تاثیر بر سلولهای ماهوارهای عضله‌ها منجر هایپرپلیژیا یا این که افزایش تعداد تارهای عضلانی می گردد که در تمریندهی مهم این دستگاهها به جهت گروههای متفاوت مهم اهداف متعدد علاوه بر ارتقا میزان مرغوب بودن عضلانی که شامل شاخصهای قدرت، استقامت و اقتدار میشود، سبب بهبود وضعیت یه خرده عضله نیز میشود. ما به پشتوانه بیش از 10 سال تجربه و کارنامه درخشان در زمینههای متعدد بازرگانی و برگزاری رویدادهای ورزشی، گروه ایکس بادی ایران را حساس هدف عمل تخصصی و متمرکز در جهت ارائه خدمات و فروش تجهیزات های-تک ورزشی تشکیل دادیم. تی آر اکس، بدنسازی، کراس فیت، اسپینینگ، بادی پامپ، بادی اتک، پیلاتس، گریت، بادی چلنج، ریتمیک استایل، سی اکس ورکس، یوگا، بادی جم و…

هم چنین به امداد این نحوه از در بین رفتن چربیهای زائد اندام ها را شاهد خواهید بود. ۱۲۰۰ کالری را به رخ متغییر اهمیت توجه به جور دستگاه و گوناگونی تمرینها به زمان انجام در برداشته باشد؛ همانگونه که اشاره کردیم روال تمرین شامل هر دو گونه تمرین پویا (استفاده از وزنه و حرکات ورزشی) و استاتیک (برای مثال فرم ثابت مانند خوابیدن بر بر روی تخت) خواهد بود که می تواند در گونه های متفاوت گوناگون باشد. ورزش الکتریکی اساسی ۳۶۰۰۰ بار انقباض عضلانی در ۲۰ دقیقه مهم تحریک بیش از ۳۰۰ ماهیچه به رخ هم‌زمان باعث تقویت ماهیچهها و تودههای عضلانی میشود. تمرینات EMS باعـث ارتقاء خونرسانی به سلولهای پوستی و ترمیم و شادابی سلولهای پوست و معالجه سلولیت میشود. از مزایای دیگر همین طرز می توان به معالجه آسیبهای فیزیکی اشاره کرد که سوای هیچگونه فشار اضافی بر روی تاندون ها و مفاصل اعمال می شود. بیماران در مصر و رم دارای مارماهی ها در استخر های حمام قرار گرفته و به جهت معالجه انواع بیماری ها استفاده میشدند. مطالعات نشان اعطا کرد که تمرین اساسی ایکس بادی سبب ساز افزایش توان و حجم عرضی عضلانی می شود و قابلیت و امکان دست یافتن به لایه های عمقی خیس عضلانی را داراست که در ورزش بدنسازی و باشگاهی قابلیت و امکان پذیر نیست.

 

 

دستگاه تحریک عضلانی Beast&Beauty EMS Training دقیقا این عمل را شبیه سازی کرده و اصلی این تفاوت که پالس ها از نحوه الکترود هایی خارجی که به بدن متصل میگردند ارسال شده و انقباض در عضلات را ساخت میکند. همین ترفند نیاز به پوشیدن یک دست لباس کامل الکترودی دارد که به یک دستگاه متصل است، این دستگاه موج هایی از امواج الکتریکی از شیوه سیم ها و الکترودها به عضلات بدن ارسال می کند. ♦در EMS پالس های الکتریکی تغییر‌و تحول کردند و به موقعیت ورزشی وارد شدند و درواقع از موقعیت طبابت خارج شدند ولی در برخی آسیب دیدگی ها مثل حصر حرکتی ویا آسیب دیدگی مفصلی می تواند در تمرین نمودن به شخص یاری زیادی کند. باشگاه بانوان مهسا مجهز به تمام تجهیزات و دستگاه های ورزشی تازه مخصوص بانوان است و علاوه بر ورزش و تناسب اندام شما می توانید در همین باشگاه دارای انواع حرکات نو شناخت پیدا کرده و آموزش ببینید. تولید کننده دستگاه تناسب اندام EMS. مکانیسم عصبی EMS مانند مکانیسم بدن شما است. از آنجایی که تمرین ems قادر به هدف قراردادن مناطقی است که به سختی تمرین دیتا میشود، همین قابلیت و امکان وجود دارد که شما خوب تر از همیشه ورزش کنید. همین پالس ها به طور مستقیم از سطح پوست به عضله ها ارسال میشود و تا عمیق ترین لایه های ماهیچه‌ها پیش می‌رود و تاثیری قادر و موثر میگذارد بطوری که احتمالا تمرین به رخ سنتی نتواند همچین انقباظی را در عضله هدف تولید کند.

 

در انجام تمرینات حساس وزنه در باشگاه بدنسازی بانوان تهران حجم عضلات و حجمی استخوان ها افزایش یافته و مفاصل و تاندون ها هم قادر خیس می شود و در عین درحال حاضر تراز متابولیسم تن و احساس سلامتی هم فراتر خواهد رفت. همین دستگاه در تشکیل عضلات و ارتباط خوب تر ان اهمیت ریشه های عصبی تن و همجنین در بالاتر بردن متابولیسم و شکستن چربی های دیرین بدن کمک میکند. نتیجه های تمرین ای ام اس فراوان سریعتر از تمرینات معمولی دیگر است، چراکه در همین تمرین، عضلات اکثر مهم میزان مرغوب بودن بالاتر فعال میشوند. در همین ورزشها تحرک و سرعت انجام حرکات بالا است. مطالعات نشان می‌دهد که شدت آن نسبتاً 20 برابر بخش اعظم از روشهای تمرین قدرتی معمولی نظیر تمرینات اساسی وزنه یا تمرینات شدت بالا است. بوضوح واضح هست که داشتن جسمی مطلوب و سالم سبب ساز بهبود سلامت روانی می شود و همین تمرین یک رویکرد خوب به جهت کسانی میباشد که در کارهای اهمیت بازده بالا عمل می کنند ، تا بیدلیل همین حس عالی خود را از دست ندهند . به این ادله که در طول تمرین 98 درصد ماهیچه های شما مشغول می باشند. در طول ورزش به رخ سنتی و معمول، در طی تمرین و انجام حرکات مغز سیگنال هایی را ارسال می‌کند تا در سرانجام آن انقباضات را در عضله تخت تمرین به وجود آورد.