دارای ۸ مرحله سطح مقاومت مختلف است

با استفاده از این ابزار میتوانید از خرید دوچرخه ثابت پرهیز کنید و دوچرخهی سواری خود را به یک دوچرخه ثابت اسپینینگ تبدیل کنید. خرید دوچرخه ثابت اسپینینگ را میتوانیم به همهی افراد از جمله حرفهای تا آماتور پیشنهاد دهیم. از طرفی قیمت ارزانتری نسبت به تمامی مدلهای دوچرخه ثابت دارد و از طرف دیگر، فضای کمتری را نسبت به سایرین اشغال میکند. دوچرخههای ثابت بهعنوان یکی از بهترین تجهیزات بدنسازی هوازی بوده که در تمرینات ورزشی کاربرد زیادی داشته و میتوان از آنها در منازل نیز استفاده کرد. دوچرخه ثابت را میتوان به چهار دسته کاربری تقسیم کرد , خرید دوچرخه ثابت در شیپور گروه اول دوچرخه ثابت خانگی میباشد که در دو دسته دوچرخه ثابت ایستاده و دوچرخه ثابت خانگی نشسته پشتی دار و در دو نوع مگنت دستی و الکترو مگنتی تقسیم میشود که قابلیت تحمل وزن پایین تری نسبت به باشگاهی آن دارد ,معمولا کسانی که از درد کمر رنج میبرند و دیسک کمر دارند میتوانند برای لاغری و تناسب اندام از دوچرخه ثابت نشسته و یا مبله پشتی دار برای ورزش و لاغری استفاده نمایند ,قیمت دوچرخه ثابت خانگی معمولأ پایین تر از نمونه باشگاهی آن است.

دوچرخه ثابت یکی از گونههای دوچرخه است که در هنگام خرید آن پیش از هر چیز باید ببینید که نیاز شما از خرید دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی چیست؟ آگاهی شما بر این اطلاعات برای خرید دوچرخه ثابت، لازم و ضروری است؛ چرا که در بسیاری از موارد، وجود امکاناتی همانند تاشدن دستگاه بر قیمت دوچرخه ثابت خانگی محبوب شما اثر میگذارد. تنها مشکل این دسته از دوچرخههای ثابت، نبود تکیهگاه و لرزشی است که در برخی مدلها دیده میشود. با خرید اینترنتی دوچرخه ثابت، همهی دردسرهای حملونقل و پیدا کردن مدل دلخواه به حداقل میرسد. برای استفاده از دوچرخه های ثابت لازم است کفش مناسب بپوشید. لازم است بدانید نوع نشسته دوچرخه ثابت فشار کمتری به کمر ورزشکار وارد می کند و به همین جهت برای افراد آسیب دیده نیز مناسب تر است. از معایب دوچرخه ثابت تاشو میتوانیم به غیبت امکاناتی مانند نمایشگر در آنها و کمبود استقامت در بدنه اشاره کنیم. وجود یک پنل نمایشی بر روی وسیله ورزشی شما باعث می شود تا به درستی از میزان کالری سوزانده شده، مسافت رکاب زده، شدت ضربان قلب و همچنین سرعتی که در حال تجربه نمودن آن هستید، آگاه شوید و حتی خود را بصورت یک کاراکتر انیمیشنی نیز بر روی نمایشگر دوچرخه تان مشاهده نمایید.

بنابراین اگر به دنبال دوچرخه ثابت خانگی ارزان هستید، دوچرخه ثابت ایستاده می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. وقتی که قیمت دوچرخه ثابت خانگی را در مدلهای گونهگون مقایسه میکنید، گوشه چشمی به این ویژگی هم داشته باشید. دوچرخه ثابت مانند دوچرخه های معمولی، دنده ندارد. امکان خرید دوچرخه ثابت در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم فراهم شده است. وزن این دوچرخه ثابت 33 کیلوگرم است و قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارد، به همین علت استفاده از این دوچرخه ثابت علاوه بر منزل در باشگاه نیز امکان پذیر است. اما در ادامه ما لیستی از بهترین دوچرخه های ثابت خانگی و حرفه ای را که جزو پرفروشترین در بازار ایران هستند را برای شما آورده ایم تا با خیال آسوده خریدی مطمئن داشته باشید. در این صورت، دوچرخه های ثابت ورزشی بهترین وسیله برای دوچرخه سواری در محیط های باشگاهی یا خانگی است. همانطور که مشخص است، دوچرخه ثابت باشگاهی برای استفاده در محیط های عمومی باشگاه طراحی شده اند. کیفیت دوچرخه های ثابت باشگاهی بسیار بالا بوده و از تنه مقاوم و با کیفیتی طراحی شده اند. ساخت و مونتاژ و بسته بندی چین با سیستم پیشرفته مگنت قابل تنظیم در 8 حالت تنظیم(دستی) ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن یکنواخت و ساخت قطعات دستگاه و قابل استفاده برای آقایان و بانوان با طول قد های متفاوت( قابلیت تنظیم نشیمنگاه در ریل مربوطه به صورت عمودی و افقی ) و مانیتور که نمایش دهنده کلیه آیتم ها میباشد و همچنین دستگیره قابل تنظیم در بغل مانیتور برای حفظ تعادل و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه و سنسور های دستی شمارش ضربان قلب با گارانتی 12 ماه فروشگاه ورزشی صادقی( تاسیس 1336 ) و مصرف خانگی میباشد.

دوچرخه ثابت از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد ، ساخت و مونتاژ و بسته بندی این کالا توسط تایتان فیتنس در کشور چین می باشد که با سیستم پیشرفته مگنت یکنواخت با قابلیت تنظیم شدت سختی پدال ها در 8 حالت، ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن یکنواخت و قطعات با کیفیت می باشد که قابل استفاده برای آقایان و بانوان با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه به صورت عمودی در چندین حالت و پایه های قابل تنظیم دستگاه جهت استقرار روی سطوح غیر همسطح و دارای مانیتور که نمایش دهنده چندین آیتم شامل: ضربان قلب، زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و … دوچرخه ثابت پشتی دار تایتان فیتنس مدل 89033 محصول شرکت تایتان فیتنس که همواره بر کیفیت تاکید داشته و از متریال با کیفیت بالا و اتصالات قوی و با ظاهری مناسب و شکیل جهت استفاده و گذاشتن دوچرخه در منزل استفاده کرده است .