راجرز می گوید خدمات 911 را در TTC به عنوان بخشی از طرح بزرگتر برای آوردن 5G به سیستم مترو گسترش خواهد داد.

Rogers Communications Inc می گوید که دسترسی به 911 در کمیسیون حمل و نقل تورنتو (TTC) را به عنوان بخشی از یک طرح بزرگتر برای آوردن 5G به کل سیستم مترو گسترش خواهد داد.

راجرز در یک انتشار خبری در دوشنبه شب گفت که برای به دست آوردن عملیات کانادایی BAI Communications که از سال 2012 حقوق انحصاری ایجاد یک شبکه بی سیم برای TTC را دارد، به توافق رسیده است.

راجرز گفت که قصد دارد “خدمات اتصال کامل 5G” را به مرور زمان به TTC بیاورد اما ارائه خدمات بی سیم حدود دو سال طول خواهد کشید.

راجرز گفت که می خواهد از دسترسی به 911 در سراسر سیستم مترو اطمینان حاصل کند. در حال حاضر، مشتریان TTC با هر ارائه‌دهنده تلفن همراه می‌توانند با 911 فقط در جایی که شبکه تلفن همراه وجود دارد، مانند سکوهای ایستگاه، کانکس‌ها و حدود 25 درصد تونل‌ها تماس بگیرند. این اعلامیه پس از یک رشته حوادث خشونت آمیز در TTC منتشر شد.

این شرکت بی‌سیم، کابل و رسانه اعلام کرد که برای «برطرف کردن شکاف‌ها در شلوغ‌ترین و حساس‌ترین بخش‌ها» سیستم مترو تلاش خواهد کرد.

ران مک کنزی، مدیر ارشد فناوری و اطلاعات راجرز در این بیانیه گفت: “ما می دانیم که ایمنی برای تورنتونی ها مهم است. ساکنان و بازدیدکنندگان هنگام سفر در سیستم متروی TTC انتظار اتصال بی سیم دارند.”

در این نسخه آمده است: “به مرور زمان، سواران پوشش 5G را برای همه خدمات بی‌سیم فراتر از 911 تجربه خواهند کرد. انتظار می‌رود ساخت شبکه 5G تقریباً دو سال طول بکشد زیرا پنجره‌های ساخت و ساز یک شبه محدود برای تکمیل شبکه در دسترس است. تاسیسات تا مترو برای سواران عملیاتی باقی بماند.

راجرز همراه با TTC روی یک طرح استقرار مرحله‌ای، از جمله طراحی شبکه، معماری و تدارکات راه‌اندازی، هم برای بهبود شبکه و هم برای گسترش شبکه در ایستگاه‌ها، محوطه‌ها و همه تونل‌های مترو کار خواهد کرد.

در سال 2012، BAI قراردادی 25 میلیون دلاری توسط TTC برای ساخت و راه اندازی شبکه وای فای عمومی و تلفن همراه خود دریافت کرد.

با این حال، Freedom Mobile تنها شرکت مخابراتی است که برای ارائه پوشش به مشتریان خود از طریق شبکه BAI، امضا کرده است، به این معنی که اکثر مشتریان تلفن همراه در طول خط مترو خدمات کمی یا بدون خدمات دارند.

افزایش حوادث خشونت آمیز در TTC در سال گذشته، شکاف را دوباره مورد بررسی قرار داده است، به طوری که برخی از تنظیم کننده ارتباطات راه دور فدرال خواسته اند تا راجرز، بل و تلوس را مجبور به استفاده از شبکه BAI کند.

راجرز می‌گوید با خرید BAI، اکنون می‌تواند در ساخت یک شبکه 5G جامع و قابل اعتماد برای کل سیستم متروی TTC سرمایه‌گذاری کند.

در توییتی در دوشنبه شب، TTC گفت: ” #TTC خوشحال است که راجرز و BAI توافق نامه ای را امضا کرده اند که خدمات 911 را گسترش می دهد و اتصال بی سیم پیشرفته ای را به سیستم ما می آورد. ما در حال کار با راجرز هستیم تا شرایط یک قرارداد جدید را نهایی کنیم که برنامه توسعه چند ساله شبکه آنها را تسهیل کند.”