ردیاب آهنربایی پلیسی NG3000 با 1 سال شارژ – نیکان جی پی اس

امکانات جی پی اس آهنربایی خودرو چیست؟ به یاد داشته باشید داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگیهای مورد نیاز ردیاب آهنربایی می باشد زیرا این نوع ردیاب نسبت به دیگر مدل های ردیاب به گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای و معتبر بیشتری نیاز دارد. مطمئنا پس از توضیحات کاملی که داده شد، شما متوجه شده اید که آیا این ردیاب آهنربایی مناسب شما است یا خیر. هماهنگ کامل دارد. پس از قرار دادن سیم کارت داخل ردیاب، کافیست وارد پنل ردیابی مخصوص یا اپلیکیشن موبایل آن شوید و اطلاعات ورود اختصاصی خود را وارد کنید.

به این معناست که دستگاهی که دارای ۱۵ روز شارژ باتری است بعد از اتمام شارژ در ۱۵ روز نیاز به شارژ مجدد دارد. به عنوان مثال یک دستگاه آهنربایی دارای ۱۵ روز شارژ باتری است و دستگاه دیگر دارای ۹۰ روز شارژ باتری است. ردیاب آهنربایی دارای یک باتری داخلی است که نیاز به اتصال ردیاب به باتری ماشین یا موتورسیکلت از بین می برد.

ماه همراه با “ردیاب آهنربایی NG800″، یک آداپتور برق و یک سیم شارژر به شما می دهیم که میتوانید دستگاه را از این طریق، شارژ کنید. 6. همچنین می توانید اپلیکیشن اندروید دستگاه را نیز نصب کنید. بعضی از افراد نیز معتقدند که این نوع از ردیاب ها، مناسب زمانی هستند که شما قصد استفاده کوتاه مدت از آن را دارید.

چنین دستگاههایی به مانند یک گوشی باتری دارند که مدت زمان شارژ آنها مشخص شده است و در زمان اتمام شارژ نیاز به شارژ مجدد باتری ردیاب است تا کار کند. تفاوت بین دستگاههای ردیاب آهنربایی تنها در مدت شارژ باتری دستگاه است. با جی پی اس ماشین آهنربایی بدون نیاز به نصب ردیاب آن را هرجا از ماشین مخفی کنید یا به اجسام فلزی چون زیر ماشین وصل شوید و با گوشی و کامپیوتر قابلیت ردیابی آنلاین ماشین را داشته باشید. وجود آنتن جی پی اس در داخل ردیاب این امکان را به شما می دهد که بیش از 10 هزار موقعیت و مکان جغرافیایی را با توجه به جی پی اس در نقشه مشاهده کنید و نگرانی بابت گم کردن موقعیت ماشین نداشته باشید زیرا از فناوری GPRS استفاده شده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب خودرو آهنربایی مشهد لطفا از صفحه ما بخواهید.