سازمان ها می توانند از روز دوشنبه برای یارانه اجاره اضطراری فدرال اقدام کنند

مشاغل ، موسسات غیرانتفاعی و موسسات خیریه که از نظر مالی همه گیر تحت تأثیر قرار گرفته اند ، از روز دوشنبه می توانند برای برنامه جدید یارانه اجاره دولت فدرال اقدام کنند.

یارانه اجاره اضطراری کانادا ، CERS ، که جایگزین برنامه کمک اضطراری تجاری اضطراری تجاری کانادا (CECRA) دولت فدرال می شود ، تا 90 درصد برای اجاره مشاغل واجد شرایط پشتیبانی می کند.

برنامه CECRA دولت فدرال که در ماه آوریل آغاز شد ، در ابتدا استقبال کمتری از مشاغل کسب کرد زیرا این برنامه موجرها را ملزم به درخواست سود از طرف مستاجران می کرد. برنامه جدید CERS به مستاجران اجازه می دهد تا مستقیماً به دولت فدرال مراجعه کنند.

بر اساس برنامه جدید ، سازمان هایی که 70 درصد یا بیشتر درآمد خود را به دلیل همه گیری کاهش یافته اند ، مشمول دریافت یارانه 65 درصدی اجاره می شوند.

نرخ یارانه ها برای سازمان هایی که کمتر از 70 درصد کاهش داشته اند به تدریج کاهش می یابد.

دولت فدرال از فرمول هایی برای محاسبه کاهش نرخ یارانه استفاده می کند. به عنوان مثال سازمانی که 50 درصد درآمد خود را از دست داده ، یارانه 40 درصدی دریافت می کند ، در حالی که سازمانی که 25 درصد درآمد را کاهش می دهد ، یارانه 20 درصدی دریافت می کند.

هنگامی که CERS اعلام شد ، مورد انتقاد قرار گرفت که سازمانهای دارای پول نقد ابتدا اجاره خود را قبل از مطالبه مجدد آن از طریق یارانه پرداخت کنند. دولت لیبرال سعی کرد با یک اصلاحیه قانونی با این اشکال مقابله کند اما به دلیل یک اشتباه رویه ای شکست خورد.

برای اطمینان از اینکه سازمانها می توانند بلافاصله یارانه را مطالبه کنند ، حتی اگر اجاره را پرداخت نکرده باشند ، اداره دارایی به آژانس درآمد کانادا اطلاع داده است که قصد دارد یک اصلاحیه قانونی را انجام دهد تا “اجاره بدهکار” در زمان درخواست ، هزینه واجد شرایط باشد. – ارائه سازمان متعهد به استفاده از یارانه برای پرداخت واقعی اجاره بدهی است.

یک مقام دارایی در صحبت با سابقه گفت ، CRA ، که این برنامه را اجرا می کند ، با اجاره بدهی که قبلاً از پارلمان تصویب شده است رفتار خواهد کرد.

پشتیبانی قفل

در حالی که این برنامه “یارانه اجاره” نامیده می شود ، به سازمانها این امکان را می دهد که از هزینه های قابل قبول فراتر از اجاره ، مانند مالیات بر املاک ، مالیات مدارس ، مالیات شهرداری ، بیمه املاک و سود رهن تجاری ، درخواست حمایت کنند.

یارانه 25 درصدی اضافی تحت عنوان “حمایت قفل” برای سازمانهایی در دسترس خواهد بود که به دلیل دستورالعمل بهداشت عمومی موقتاً مجبور به تعطیل یا محدود کردن تجارت خود می شوند.

برخلاف برنامه CERS ، پشتیبانی قفل در مقیاس کشویی محاسبه نمی شود. برای واجد شرایط شدن در آن ، یک سازمان باید در نتیجه یک دستور بهداشت عمومی حداقل 25 درصد از میزان قبل از همه گیری کاهش یافته باشد.

به یک رستوران گفته شده است که دیگر نمی تواند در داخل هتل پذیرایی کند ، به عنوان مثال واجد شرایط پشتیبانی قفل می شود ، اما یک رستوران با چند میز داخلی این امکان را ندارد.

نرخ یارانه ممکن است در 19 دسامبر تغییر کند

همراه با پشتیبانی قفل ، مزیت جدید CERS می تواند برای برخی از سازمان ها یارانه اجاره 90 درصدی هزینه های قابل قبول را فراهم کند.

برنامه جدید تا ژوئن 2021 اجرا می شود ، اما دولت فدرال فقط نرخ یارانه را تا 19 دسامبر سال 2020 تضمین می کند. یک مقام رسمی در مورد سابقه گفت که دولت فدرال می خواهد انعطاف پذیری برای تغییر نرخ یارانه را در صورت بهبود وضعیت داشته باشد یا بدتر می شود.

هر سازمان می تواند حداکثر 75000 دلار هزینه واجد شرایط برای هر مکان ، با سقف کلی 300000 دلار برای هر دوره واجد شرایط ، مطالبه کند. در حال حاضر ما در دوره 9 هستیم که از 25 اکتبر تا 21 نوامبر ادامه دارد. دوره 10 از 22 نوامبر تا 19 دسامبر ادامه دارد.

اندکی قبل از پایان دوره 10 ، دولت فدرال هرگونه تغییر در نرخ یارانه را برای دوره های 11 به بالا اعلام خواهد کرد.

تاریخ پرداخت یارانه CERS به ابتدای دوره 8 است که از 27 سپتامبر آغاز شد و تا 24 اکتبر ادامه داشت.