ساسکاتون شروع به کاوش از طوفان زمستانی عظیم در روز انتخابات می کند

از ساکنان ساسکاتون خواسته می شود تا صبح امروز خیابان های خیابان ها را بیرون بکشند زیرا خدمه شهر از کولاک یکشنبه بیرون می آیند.

این طوفان یکشنبه ، در آستانه روز انتخابات شهرداری ، 20 تا 30 سانتی متر برف در شهر ریخت تا با تقریباً 15 سانتی متری که شهر روز شنبه دریافت کرد ، برف برود.

مأمور آتش نشانی مورگان هكل گفت كه آنها 108 تماس برای رانندگان گرفتار دریافت كرده اند.

هكل گفت: “تعدادی از مردم از وسایل نقلیه تخلیه و به خانه های خود منتقل شدند. به دیگران كمك شد تا بتوانند وسیله نقلیه خود را به حركت درآورند.”

گوران ساریچ ، مدیر راه ها ، ناوگان و پشتیبانی از شهر ساسکاتون ، گفت که این شهر در تمیز کردن جاده های اصلی متمرکز است.

ساریچ می گوید: به دلیل بارش برف و همه وسایل نقلیه سرگردان ، شخم و درجه بندی برای خدمه چالش برانگیز بود.

به این زودی ها هیچ وسیله نقلیه ای در استونبریج از این مخفیگاه خارج نمی شود. (جنیفر کوسیل / سی بی سی)

آتش نشانان ساسکاتون مشغول کمک به رانندگان سرگردان با تجهیزات مختلف اضطراری از جمله وسایل نقلیه دو مسیر بودند. (آتش نشانی ساسکاتون)

وی گفت که آنها امیدوارند خیابان های اولویت 1 مانند Idylwyld Drive ، 22nd Street ، Eighth Street و Attridge Drive تا ظهر پاکسازی شوند.

ساریچ گفت در شش ساعت آینده آنها باید در خیابانهای اولویت 1 پیشرفت خوبی داشته باشند.

در حال حاضر هیچ سرویس اتوبوسرانی وجود ندارد ، اما این شهر امیدوار است که صبح امروز در خیابان های اصلی اتوبوس داشته باشد.

کلاسهای حضوری برای دانش آموزان دبیرستانی این شهر لغو می شود. در خبر جدید مدرسه آمده است که این تصمیم در گفتگو با شهر ساسکاتون و اورژانس گرفته شده است.

جمع آوری زباله و بازیافت نیز برای امروز لغو شده است. هیچ گزارشی از اختلال در مصرف برق و آب گزارش نشده است.

رندی هویزمن معاون رئیس پلیس ساسکاتون می گوید که پلیس 244 تماس تلفنی انجام داده است (108 مورد از آنها برای رانندگان سرگردان) و هنوز در جستجوی یک فرد مفقود شده است.

پلیس همچنین به 9 برخورد ترافیکی پاسخ داد.

مدیر شهر جف یورگنسون گفت کولاک یکشنبه با کولاک 2007 که شهر را فلج کرد قابل مقایسه است.

برفها جلوی خانه جودی دادی در ساسکاتون انباشته شده است. (جودی دادی / فیس بوک)

یورگنسون گفت که آنها برای تمیز کردن به زمان و مکان نیاز دارند و هشدار داد هر کسی برای استفاده از یک کامیون بزرگ بیرون برود.

وی گفت: “این شهر مملو از اتومبیل های کوچک و SUV های کوچک است.” “گیر خواهید کرد [with a small vehicle]”

یورگنسون گفت روزها طول می کشد تا خیابان های مسکونی شخم زده شوند.

پاملا گولدن-مک لئود ، مدیر مدیریت اضطراری شهر ، گفت اگر باید بیرون بروید ، مطمئن شوید که شخصی را با خود دارید و یک وسیله نقلیه بزرگ را با چهار چرخ محرک رانندگی می کنید.

“ما واقعاً از شما می خواهیم که اگر مجبور نیستید ، امروز صبح سفر نکنید ، مخصوصاً اگر ماشین کوچکی دارید. حضور در آنجا ایمن نیست. و در این مرحله ، شما خطری ایجاد می کنید و ما برای هدایت منابع برای حمایت از شما ، “او گفت.

گولدن-مک لئود گفت که آنها همچنین با سازمان بهداشت ساسکاچوان همکاری می کنند تا به کارکنان اساسی برای کار کمک کنند.

تصویربرداری مرکز رأی گیری مدرسه هالیستون صبح دوشنبه است. (دن ذاکرسکی / CBC)

روز انتخابات

قرار است رأی گیری ها برای انتخابات مدنی امروز در ساعت 8 صبح CST آغاز شود ، اگرچه یورگنسون گفت کارگران نظرسنجی برای رسیدن به ایستگاه های خود مشکلی دارند بنابراین ممکن است تاخیرهایی ایجاد شود.

یورگنسن گفت: برف روبی برنامه های انتخاباتی را تغییر نخواهد داد.

“هیچ روز برفی برای انتخابات وجود ندارد ؛ انتخابات باید ادامه یابد. بنابراین همه کسی که رأی نداده است ، ما همه را تشویق می کنیم که برای رأی دادن برنامه ریزی کنند.

“گرفتن [to a polling station] با این حال احساس راحتی می کنید ، “یورگنسون گفت:” اگر شما هستید ، کسانی که می توانند راه بروند [in] لطفاً نزدیك به شعبه اخذ رأی باشید. اتوبوس ها در طول روز به گزینه ای تبدیل می شوند. “

ساریچ گفت: خیابان های دارای مراکز رای دهی برای پاکسازی برف به خیابان های دارای اولویت شهر اضافه شده اند.

به رأی دهندگان توصیه می شود تا شرایط رانندگی را تطبیق دهند و وقت اضافی را برای رفت و آمد به مکان های رأی گیری بگذارند. هكل پیشنهاد كرد تا امروز بعد از ظهر كه راهها روشن است منتظر رأی دادن باشید.