سایت دانلود کتاب انگلیسی

درصد افراد. بر اساس آمار مغزی ، تقریباً یک سوم فارغ التحصیلان دبیرستان آمریکایی پس از فارغ التحصیلی هرگز کتاب دیگری سایت دانلود کتاب انگلیسی نخوانده اند و 42 درصد از دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی هرگز کتاب دیگری نخواهند خواند. مطالعه می تواند زندگی شما را از جهات مختلف بهبود بخشد و منجر به رفاه و سلامت روان ، رشد شخصی و افزایش عزت نفس شود. این مزایا منجر به مدرسه ، کار و زندگی اجتماعی شما می شود. اگر سالهاست کتابی نخوانده اید یا خواندن آن برای شما مشکل است ، ممکن است بخواهید دوباره فکر کنید. در زیر تنها برخی از مزایای مطالعه و دلایلی که باعث می شود بیشتر بخوانید آورده شده است.

خواندن واژگان شما را گسترش می دهد: هرچه بیشتر بخوانید ، کلمات بیشتری می بینید. افشای مداوم کلمات جدید خرید کتاب انگلیسی ، یادگیری معنای آنها و مشاهده نحوه استفاده از آنها واژگان ذهنی شما را بهبود می بخشد. کلمات بیشتری برای استفاده خواهید داشت و راههای بیشتری برای استفاده از آنها در مکالمه و نوشتن وجود دارد. این امر باعث افزایش توانایی شما در برقراری ارتباط م effectivelyثر می شود و به شما امکان می دهد افکار خود را بهتر بیان کنید و احساسات خود را با دقت بیشتری بیان کنید. اکثر نویسندگان معتقدند که خواندن آنها را در نوشتن بهتر می کند

مطالعه باعث تحریک مغز شما می شود: برای سالم ماندن ، مغز شما باید فعال و درگیر باشد. خواندن یک تمرین عالی برای ذهن است. از نظر عصبی ، خواندن چیزی فراتر از پردازش گفتار و تصاویر در مغز است. تحریک ذهنی از خواندن ، حافظه و توانایی یادگیری شما را بهبود می بخشد ، ذهن شما را تیز می کند ، زیرا کاهش شناختی با افزایش سن کاهش می یابد و مغز شما را در برابر بیماری هایی مانند آلزایمر یا زوال عقل تقویت می کند.

خواندن حافظه شما را بهبود می بخشد: خواندن خاطرات جدیدی ایجاد می کند. با هر یک سایت دانلود کتاب انگلیسی از این خاطرات جدید ، مغز شما ارتباطات جدیدی بین سلول های عصبی به نام سیناپس ایجاد می کند و موجودات موجود را تقویت می کند. هنگام خواندن ، کلمات ، ایده ها ، نام ها ، روابط و توطئه ها را به خاطر بسپارید و به خاطر بسپارید. اساساً شما مغز خود را برای ذخیره اطلاعات جدید آموزش می دهید.

خواندن شما را باهوش تر می کند: خواندن شما را باهوش تر می کند ، بسیار ساده. در کتاب Reading Makes for the Mind توسط آن ای. کانینگهام و کیت استانوویچ ، خواندن به معنی جبران توانایی های شناختی متوسط ​​با ایجاد واژگان و گسترش دانش عمومی است. توسعه هوش تنها به توانایی های شناختی بستگی ندارد ، فقط متغیر است.

خواندن دانش را افزایش می دهد: خواندن یکی از راه های اصلی کسب دانش کتاب های انگلیسی است. دانش به دست آمده تجمعی است و به صورت تصاعدی رشد می کند. هنگامی که یک پایگاه دانش قوی دارید ، یادگیری چیزهای جدید و حل مشکلات جدید آسان تر است. خواندن طیف گسترده ای از کتاب ها به شما کمک می کند تا اطلاعات عمومی خود را گسترش دهید. اگر عمیقاً وارد یک موضوع یا موضوع شوید ، می توانید دانش خاصی کسب کنید. ذهن شما را با حقایق جدید ، اطلاعات جدید و ایده های جدید پر می کند ، شما را به یک گفتگو تبدیل می کند ، زیرا همیشه چیزهای جالبی برای گفتگو خواهید داشت.

خواندن تمرکز و تمرکز را بهبود می بخشد: برای درک و تسلط بر آنچه می خوانید ، باید 100٪ به کلمات موجود در صفحه توجه کنید. هنگامی که کاملاً در یک کتاب غوطه ور هستید ، می توانید حواس پرتی های بیرونی را تنظیم کرده و بر محتوای روبرو تمرکز کنید. یک عادت دائمی مطالعه ، توجه شما را افزایش می دهد ، که به جنبه های دیگر زندگی شما نیز ادامه می یابد.

خواندن مهارت های تفکر تحلیلی را تقویت می کند: با مطالعه مداوم کتاب های بیشتر ، می توانید مهارت های تفکر تحلیلی خود را در طول زمان توسعه دهید. خواندن مغز شما را تحریک می کند و به شما امکان می دهد به شیوه های جدید فکر کنید. مشارکت فعال در آنچه می خوانید به شما این امکان را می دهد که س questionsالات خود را مطرح کنید ، به دیدگاه های مختلف نگاه کنید ، الگوها را مشخص کرده و ارتباط برقرار کنید. در مقایسه با سایر انواع ارتباطات ، مطالعه به شما امکان می دهد با مکث برای درک ، تأمل و ثبت افکار و ایده های جدید بیشتر فکر کنید.

خواندن استرس را از بین می برد: یک مطالعه در سال 2009 نشان داد که مطالعه در کاهش استرس ناشی از گوش دادن به موسیقی ، پیاده روی ، قهوه و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای یا انجام بازی های ویدئویی مثر است. فقط شش دقیقه مطالعه برای کاهش ضربان قلب کتاب انگلیسی، کاهش فشار خون و کاهش هورمون های استرس مانند کورتیزول کافی است. دکتر دیوید لوئیس ، مجری این تحقیق گفت: “از دست دادن خود در کتاب بهترین آرامش است.”

خواندن تخیل شما را بهبود می بخشد: خواندن یک رمان خوب می تواند شما را به مکان دیگری ، زمان دیگری یا دنیایی دیگر ببرد. شما می توانید از واقعیت فرار کرده و موقتاً آنچه را که شما را نگران می کند فراموش کنید. با بهبود تخیل خود ، توانایی خود را در تجسم این جهان ها ، شخصیت ها و دیدگاه های جدید ارتقا می دهید. بازکردن ذهن خود برای ایده های جدید و فرصت های جدید ، شما را خلاق تر و همدل تر می کند.

خواندن به خواب بهتر کمک می کند: افزودن کتاب به خواب استرس را کاهش می دهد و مغز شما خواندن را با خواب مرتبط می کند. این امر خواب را آسان می کند و به شما امکان می دهد عمیق تر بخوابید. صفحه های تلویزیون دانلود رایگان کتاب انگلیسی، تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی نور آبی ساطع می کنند
اگر از خواندن لذت می برید اما می ترسید که نتوانید یک داستان طولانی یا رمان انگلیسی را تا انتها بخوانید ، توصیه می شود که یک داستان کوتاه انگلیسی بخوانید. به همین دلیل است که ما در آکادمی زبان ارس قصد داریم زیباترین و جذاب ترین داستانهای انگلیسی را به صورت آنلاین به شما ارائه دهیم و به شما کمک کنیم به جایی برسید که بتوانید به تنهایی داستانهای طولانی بخوانید. اکثر داستانهای ارائه شده در بخش داستان می توانند پیشرفت کنند. در گستره کلمات ، عبارات و اصطلاحات روزمره چشمگیر باشید.

خواندن به خودی خود ارزشمند است
اگر بتوانید یک کتاب داستان بزرگ به زبان انگلیسی را تا انتها بخوانید ، به خودی خود موفقیت بزرگی است. وقتی آخرین سطرهای صفحه آخر را می خوانید ، این موفقیت را احساس می کنید. سپس کتاب را می بندید و به تجربیاتی که هنگام خواندن این کتاب به دست آورده اید فکر می کنید.

وقتی شروع به خواندن کتاب داستان انگلیسی می کنید ، ممکن است زودتر از آنچه انتظار داشتید به آخرین صفحه دانلود کتاب انگلیسی برسید. شاید حتی بعدا. اما پری خبر وقتی شروع به خواندن یک کتاب جالب می کنید ، نمی توانید به راحتی آن را رها کنید.

خواندن تمرین یادگیری زبان انگلیسی است
خواندن داستان های انگلیسی به شما کمک می کند واژگان خود را افزایش دهید.
اطلاعات عمومی شما را بهبود می بخشد.
بعضی اوقات اطلاعات دقیق تر و بهتری در مورد فرهنگ عمومی مردم کشوری که می خواهید به آنها سفر کنید به شما می دهد.
علاوه بر این ، با خواندن داستان های انگلیسی ، می توانید با سرعت خودتان پیش بروید.
می توانید یک داستان را سریع بخوانید و آن را به پایان برسانید. می توانید چند روز وقت بگذارید تا یک داستان کوتاه همه چیز را بیاموزد. هنگام خواندن و گوش دادن به داستان کوتاه به زبان انگلیسی ، می توانید گوینده را مکث کرده و پاراگراف را دوباره بخوانید تا ببینید آنچه گفته می شود.

خواندن داستان های انگلیسی ذهن را باز می کند
خواندن به خودی خود آموزنده است. خواندن داستان های انگلیسی ذهن شما دانلود کتاب های انگلیسی را به تجربیات جدید و زوایای مختلف زندگی باز می کند. داستانها می توانند اخلاقی باشند ؛ می تواند خنده دار باشد ، می تواند ترسناک باشد ؛ می تواند اطمینان بخش باشد. هر چیزی که بخواهید در آن یافت می شود.

خواندن داستانهای انگلیسی لذت بخش است
خواندن داستانهای انگلیسی معمولاً یک روش سرگرم کننده و آرامش بخش برای یادگیری زبان انگلیسی است. نیازی سایت معتبر خرید کتاب انگلیسی به حفظ دستورات دستور زبان نیست. لازم نیست کلمات انگلیسی را حفظ کنید. فقط بخوان.