سخنگوی Land Back Lane 1492 می گوید که با صدور فرجام خواهی به آنها گفته است که آنجا را ترک کنند

اعضای یک اردوگاه احیای زمین شش کشور به دو حکم دادگاه که به آنها دستور داده است یک ساختمان مسکونی در کالدونیا ، انت را خالی کنند ، تجدید نظر کرده اند.

اسکایلر ویلیامز ، سخنگوی گروه و متهم پرونده ، روز پنجشنبه گفت که برای مبارزه با احکام قضایی در دادگاه عالی انتاریو تجدیدنظر کرد.

ویلیامز روز پنجشنبه در جریان به روزرسانی رسانه ها گفت: “ما تصمیم گرفتیم که در یک فرآیند ، روندی که متعلق به خود ما نیست ، درگیر شویم و آن را پیش ببریم.” “برای ما مسئله زمین در اینجا هنوز در دادگاه است و قطعاً باید به بحث ملت به ملت برسد.”

اشغال توسعه منطقه مک کنزی میدوز ، که توسط تظاهرکنندگان به نام لند بک لاین 1492 لقب گرفته است ، ماهها ادامه داشته است و شامل محاصره در جاده های منطقه ، دستور دادگاه برای برکناری افراد مقیم در آنجا و دهها مورد دستگیری بوده است.

ماه گذشته ، جان هارپر دادگستری ، حکم داد که فعالان مجبورند زمینی را که Foxgate Developments یک مجتمع مسکونی در نظر گرفته بود ، تخلیه کنند. گروه شش ملل می گوید این ملک یک زمین بومی بدون عفل است و 131 روز است که آن را اشغال کرده است. هارپر به اعضای شش سازمان ملل دستور داد تا در 22 اکتبر تخلیه شوند.

ویلیامز روز پنجشنبه گفت که وكلا باری یلین و وید پوزیومكا را از شركت همیلتون Ross & McBride LLP حفظ كرده است. وی گفت ، اگر درخواست تجدیدنظر موفقیت آمیز باشد ، Foxgate Developments و Haldimand County باید مراحل صدور دستور موقت را از سر بگیرند.

گروه Land Back Lane در سال 1492 در بیانیه رسانه ای گفت: “پرونده توسط Ross & McBride LLP بر عدم تشخیص دادگاه در تشخیص بین تحقیر و سو abuse استفاده از روند ، یک مسئله رویه ای است.”

“موضوع این است که ادعاها و مدارک ویلیامز برخلاف قانون ، انصاف رویه ای و قوانین آیین دادرسی توسط دادگستری هارپر به بیرون ریخته شد. در صورت موفقیت در فرجام خواهی ، موضوع به دادگاه عالی قبل از قاضی دیگری باز می گردد ، و همه ادعاهای ویلیامز در دفاع از وی برگردانده خواهد شد. “

ویلیامز گفت ، این فرجام خواهی “تلاشی صادقانه برای درگیر شدن در سیستم حقوقی در زمانی است که من در پروسه دادگاه نماینده ای نداشتم.”

ماه گذشته هارپر گفت كه ویلیامز با امتناع از اطاعت از احكام موقت قبلی ، و با اصرار در دادگاه كایوگا ، اوت ، دادگاه را “تحقیر” كرده است و بخشی از سیستم دادگاه “استعمار” است.

هارپر گفت دادگاه باید “سو abاستفاده هایی که بر جامعه بومیان شده است” اذعان کند ، اما “ادعاها و شکایات در جامعه ما … باید با احترام انجام شود ، باید با رعایت دستورات انجام شود.”

شورای منتخب شش کشور در سال 2019 با توسعه دهندگان معامله ای به مبلغ 352،000 دلار و 17 هکتار زمین در ازای حمایت از دو پروژه مسکن به امضا رساند. ویلیامز روز پنجشنبه گفت که شورای منتخب حمایت “موقت” خود را از 1492 Land Back Lane ابراز کرده است.

دولت سنتی شش کشور ، شورای روسای کنفدراسیون Haudenosaunee ، از اردوگاه احیا حمایت می کند.

پرچم ها از یک مانع دربرگیرنده یک اتوبوس و دو اتومبیل در خیابان آرگیل جنوبی در کالدونیای آنت پرواز می کنند. (Dan Taekema / CBC)

این گروه از دولت های فدرال و استانی خواسته است تا برای حل و فصل صلح آمیز با نمایندگان خود وارد عمل شوند.

ویلیامز گفت: علی رغم تعهد دفتر کارولین بنت ، وزیر روابط تاج و بومی ، مقامات دولتی “مشتاقانه منتظر ملاقات با جامعه در اولین فرصت” و “متعهد” به رسیدگی به موضوعات طولانی مدت ادعای زمین هستند ، ویلیامز گفت که مذاکرات هنوز انجام نشده است برای شروع.

ویلیامز گفت: “آنها بارها و بارها گفته اند كه می خواهند سر میز بنشینند ، در حال كار روی آن هستند … و اینجا ما هستیم. این سه ماه و نیم بعد است.” “ظاهراً زمان زیادی طول می کشد تا از اوتاوا به اینجا برسید.”