سرمایه گذاران اژدها به مناقصه ستاره دار سناتورهای اتاوا می پیوندند

گروهی که تلاش می‌کند از قدرت ستاره‌ای برای مالکیت سناتورهای اتاوا استفاده کند، همچنان نام‌های شناخته شده بیشتری را به فهرست خود اضافه می‌کند.

به گزارش اسپورت نت و پست مدیا، نکو اسپارکس، تهیه کننده مستقر در لس آنجلس، پشت یکی از چهار گروهی است که پیشنهادات نهایی را برای تیم تا مهلت 15 می ارائه کرده بودند.

گزارش شده است که بقیه صاحبان اقلیت پنگوئن های پیتسبورگ، جفری و مایکل کیمل، مالک اقلیت مونترال کانادایی ها، مایکل آندلاور و میلیاردر منطقه تورنتو، استیو آپوستولوپولوس هستند.

بر خلاف دیگران، اسپارکس و تیمش در این ماه از اشتراک عمومی شرکای مشهور خجالت نکشیده اند: ابتدا اسنوپ داگ و سپس دونووان بیلی رکورددار سابق سرعت جهان.

کمدین راسل پیترز روز شنبه در اینستاگرام گفت که در حال مشارکت است، که در یک خبر روز دوشنبه تایید شد که چهار نفر از شش سرمایه گذار فعلی را نیز معرفی کرد. لانه اژدها پانل.

بر اساس این خبر، رابرت هرجاوک، آرلین دیکنسون، وس هال و مانجیت مینهاس به همراه برادر مانجیت و شریک تجاری راویندر مینهاس در این مناقصه شریک هستند.

شرکت حسابداری اسپارکس و اتاوا TAAG گفت که این شرکت یک وسیله نقلیه با هدف خاص یا SPV برای مشارکت سرمایه گذاران ایجاد کرده است. به گزارش رویترز، SPV ها یک نهاد حقوقی هستند که از گروهی که آنها را راه اندازی می کند جدا است.

گروه اسپارکس همچنین با دیلن وایت داک، رئیس ملت اول کیتیگان زیبی آنیشینابگ ملاقات کرد، او گفت که هفته گذشته انتظار داشت حداقل با یک تیم پیشنهاد دهنده دیگر ملاقات کند.

به گزارش Postmedia، The Weeknd نیز به پیشنهاد دیگری پیوسته است.

هیچ جدول زمانی عمومی برای نهایی شدن و اعلام فروش سناتورها وجود ندارد. مالک سابق یوجین ملنیک که سال گذشته درگذشت، تیم و عرصه آن را به قیمت 130 میلیون دلار در سال 2003 خریداری کرد.