سند داخلی نشان می دهد که آلبرتا در حال برنامه ریزی بیمارستان های COVID-19 برای 750 بیمار است

یک سند داخلی دولت آلبرتا نشان می دهد که این استان بیش از یک هفته است که برای راه اندازی بیمارستانهای صحرایی داخلی برای درمان 750 بیمار COVID-19 برنامه ریزی کرده است.

سند خدمات بهداشتی آلبرتا (AHS) ، به تاریخ 28 نوامبر و به دست CBC News ، جزئیات پیش نویس برنامه اجرای دو یا چند مرکز را شامل می شود ، هر کدام 375 تخت در کلگری و ادمونتون برای بیماران با علائم خفیف تا متوسط. بیمارانی که به مراقبت های ویژه نیاز دارند در بیمارستان های شهر باقی می مانند.

این سند نشان می دهد که مقامات بهداشتی در 23 نوامبر برای بحث در مورد این طرح ملاقات کرده اند.

آنها سپس در 24 نوامبر از امکانات مهم ورزشی در دانشگاه آلبرتا در ادمونتون و دانشگاه کلگری بازدید کردند – در همان روز نخست وزیر جیسون کنی درخواست های قفل استانی را رد کرد و در عوض آنچه را “حداقل محدودیت” لازم برای آن ذکر کرد ، اعمال کرد. از سیستم مراقبت های بهداشتی محافظت کنید.

این محدودیت ها شامل ممنوعیت همه اجتماعات داخلی و توقف کلاسهای حضوری دانش آموزان کلاس 7 تا 12 بود.

پیش نویس طرح بیمارستان های صحرایی شدت بحران بهداشت عمومی را که آلبرتا با آن روبرو است تأکید می کند – و نشانه ای هوشیار از جایی است که مقامات معتقدند مسیر عفونت های ویروسی می تواند پیش رود.

دکتر نوئل گیبنی ، پیشکسوت مراقبت های ویژه ادمونتون ، گفت: “من فکر می کنم آنچه به ما می گوید این است که از اوایل 23 نوامبر ، دولت استانی می دانست آنچه که من فکر می کنم بسیاری از ما می دانستیم: پزشکی که علناً از واکنش همه گیر دولت انتقاد کرده است.

“این کمی شبیه کسی است که به سمت صخره ای رانندگی می کند و به جای اینکه ترمز بگیرد ، از آن جا عبور می کند و در حالی که به سمت پایین می رود با شماره 9-1-1 تماس می گیرد.”

آلبرتا همچنان به ثبت سوابق جدید آلودگی COVID-19 روزانه می پردازد و از نظر تعداد سرانه فعال ، کشور را رهبری می کند. همچنین گاهی اوقات کشور را در کل موارد فعال هدایت کرده است. در روز سه شنبه ، 16 هزار و 628 مورد فعال در آلبرتا مشاهده شد ، در حالی که در انتاریو 14524 مورد فعال بود – استانی با بیش از سه برابر جمعیت.

این استان روز چهارشنبه 1685 مورد جدید را گزارش کرد. آلبرتا بیش از 1000 مورد در هر روز نزدیک به دو هفته گزارش کرده است.

نخست وزیر درخواست فدرال را “نشانه ای از برنامه ریزی مسئولانه” خواند

روز چهارشنبه ، سی بی سی نیوز گزارش یک منبع فدرال گفت که آلبرتا به طور غیررسمی از دولت ترودو و صلیب سرخ خواسته است بیمارستان های صحرایی را برای کمک به جبران فشار COVID-19 در سیستم مراقبت های بهداشتی استان تهیه کنند.

وزیر بهداشت آلبرتا ، تایلر شاندرو قرار بود روز چهارشنبه با همتای فدرال خود پتی هادجو دیدار کند و در مورد درخواست بیمارستان صحرایی و سایر حمایت های احتمالی همه گیر بحث کند.

این منبع فدرال گفت: آلبرتا احتمالاً حداقل چهار بیمارستان صحرایی دریافت خواهد کرد – دو بیمارستان از صلیب سرخ و دو بیمارستان دیگر از دولت فدرال.

آنها گفتند که هیچ درخواستی برای کارکنان بیمارستانها و درخواست پشتیبانی نظامی وجود ندارد.

در سند داخلی بهداشت آلبرتا ، مسکن بیماران در مراکز بزرگ تفریحی سرپوشیده که طرح های کف باز آنها برای اهداف کارکنان ایده آل تلقی می شود ، مورد بحث قرار می گیرد.

بزرگترین چالش برای عملیاتی کردن بیمارستانها تا دسامبر یا اواخر ژانویه ، کارکنان است و در این سند به طور بالقوه از ارتش برای کمک دعوت می شود.

در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه ، کنی پیشنهادی مبنی بر اینکه درخواست های فدرال استان وی برای حمایت نشان می دهد نتوانسته است همه گیر را کنترل کند ، رد کرد.

“نه ، من فکر می کنم این نشانه ای از برنامه ریزی مسئولانه از طرف ما برای آن است [a] کناری گفت:

وی گفت: “واقعیت این است که ما داریم و می توانیم همچنان ظرفیت خود را ایجاد کنیم همانطور که انتظار داریم ، با صراحت ، تعداد بیمارستان ها با توجه به موارد جدید در چند هفته گذشته افزایش یابد.”

تماشا کنید | آلبرتا از اوتاوا و صلیب سرخ درخواست بیمارستان صحرایی کرد:

دولت آلبرتا در حال مذاکره با اوتاوا و صلیب سرخ کانادا برای کمک در راه اندازی بیمارستان های صحرایی است ، زیرا تعداد بیماران COVID-19 همچنان در حال افزایش است. 2:42

اما نخست وزیر گفت که تعداد فعلی بستری های COVID-19 در آلبرتا نشان می دهد “ما در نقطه ای نیستیم که بخواهیم از این نوع ظرفیت سرریز استفاده کنیم.”

روز چهارشنبه 504 نفر در بیمارستان و 97 نفر در بخش ICU در آلبرتا بودند. از ابتدای شیوع همه گیر 561 نفر در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

سند سه مکان ممکن را لیست می کند

سند بهداشتی آلبرتا نشان می دهد مقامات سایت های احتمالی بیمارستان صحرایی را به سه مکان بالقوه محدود کرده اند:

  • دانشگاه بیضی شکل المپیک کلگری (کلگری) – ظرفیت بالقوه 375 بیمار ؛

  • دانشگاه آلبرتا باتردوم (ادمونتون) – ظرفیت بالقوه 288 بیمار ؛

  • مرکز ورزشی جامعه ساویل (ادمونتون) – ظرفیت بالقوه 375 بیمار.

در پیش نویس این طرح آمده است: “این سایت ها به این دلیل انتخاب شده اند که بیشترین ظرفیت بالقوه بیمار را دارند ، و استفاده حداکثری از کارکنان را در یک مکان امکان پذیر می کند.”

سه گزینه برای تأمین زیرساخت های لازم برای بیمارستان ها شرح داده شده است:

  • صلیب سرخ کانادایی “واحد واکنش اضطراری بهداشت” را سفارش دهید ، یک ساختار مدولار که می تواند با پیکربندی های مختلف در داخل خانه تنظیم شود. در این سند ، 150 تخت برای استفاده در مدت سه روز در دسترس است. هزینه بیش از 5.1 میلیون دلار در هر 100 تخت ، با برخی هزینه های اضافی همراه است.

  • یک واحد بهداشتی سیار را از آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) سفارش دهید. مانند گزینه صلیب سرخ ، این یک ساختار مدولار است که می تواند به روش های مختلف در داخل خانه ساخته شود. در این سند آمده است که حدود سه هفته 200 تخت برای استقرار در دسترس است. هزینه: 7.5 تا 15 میلیون دلار به ازای هر 100 تخت ، احتمالاً در انتهای پایین این برآورد.

  • AHS از تختخواب ها و سایر تجهیزات و زیرساخت ها بخرید. جدول زمانی خرید به میزان دسترسی بستگی دارد و هزینه خریدهای اولیه برای هر 100 تخت حدود 1.4 میلیون دلار است.

چهارشنبه شب ، در یک سری از پست های رسانه های اجتماعی ، AHS گفت که هیچ برنامه فعلی برای افتتاح این تخت های اضافی ندارد ، “با این حال بسیار مهم است که در صورت نیاز به توافق نامه های لازم با شرکای خارجی خود داشته باشیم.”

در این پست ها آمده است: “در طول پاسخ ما به بیماری همه گیر COVID-19 ، AHS بصورت فعالانه برای همه سناریوها برنامه ریزی کرده و اطمینان حاصل کرده است که ما به همه منابع موجود ، چه در داخل و چه در خارج از سازمان دسترسی خواهیم داشت.”

استان در نظر دارد درخواست پشتیبانی نظامی کند

این سند “رویکرد مرحله ای” را پیشنهاد می کند که حداکثر تا اواخر ژانویه 350 تخت – 150 در ادمونتون ، 200 در کلگری – ایجاد کند.

سپس 400 تخت اضافی (225 در ادمونتون ، 175 در کلگری) در صورت لزوم بین ژانویه و مارس سال آینده مستقر می شوند.

در پیش نویس طرح 28 نوامبر آمده است که دولت استان در حال بررسی درخواست کمک نظامی برای کمک به کارکنان بیمارستان های صحرایی است.

در این گزارش آمده است: “انتظار می رود كه كاركنان از نظر عملیاتی كردن این مراكز مراقبت جایگزین بیشترین نیاز باشد.”

“هیچ یک از دو بیمارستان آماده برای استقرار در بیمارستان شامل کارکنان بالینی / عملیاتی مداوم نیست – انتظار می رود AHS این وضعیت را فراهم کند.

“بررسی بیشتر گزینه های کارکنان (از جمله نظامی) در حال انجام است.”

در این سند ، بیمارستانهای صحرایی دارای مراکز 48 تا 52 تختخوابی هستند. در هر شیفت حدود 55 کارمند برای هر قطب مورد نیاز است.

این تسهیلات فقط بیماران با علائم خفیف تا متوسط ​​COVID-19 را می پذیرد که نمی توانند در خانه آنها حمایت شوند یا در صورت عدم دسترسی به تخت های بستری تحت مراقبت های حاد ، عوامل خطری دارند که نیاز به مشاهدات دارند.

همچنین بیمارانی پذیرفته می شوند که در دوره پذیرش مراقبت های حاد بهبود می یابند و هنوز به پشتیبانی محدود نیاز دارند.

چالش های لجستیکی

در این سند چالش های لجستیکی نیز بیان شده است. به عنوان مثال ، هیچ یک از سه سایت پیشنهادی از توالت ، دوش و شستشوی دست با توجه به میزان انتظار بیمار برخوردار نیستند.

همچنین چالش استفاده از اکسیژن از طریق امکاناتی که برای این منظور ایجاد نشده اند وجود دارد.

در این گزارش آمده است: “تأمین اکسیژن از نظر امکان سنجی و از نظر ایمنی در رابطه با راه اندازی زیرساخت های اکسیژن گسترده از طریق یک مرکز موقت ، نگران کننده است.

نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی ، پیشنهادی را مبنی بر اینکه درخواست های فدرال استان وی برای حمایت نشان می دهد نتوانسته است همه گیر را کنترل کند ، رد کرد. (مطبوعات کانادایی / تاد کورول)

در این سند چهار “قدم بعدی” برای مقامات آلبرتا ذکر شده است.

اولین مورد این است که ساختار مدولار صلیب سرخ را در مرکز Saville مستقر کنید ، در ادمونتا 150 تخت ایجاد می کند. مورد دوم استقرار ساختار PHAC در Oval Olympic در کلگری است که در ابتدا 200 تخت ایجاد می کند.

این سازه های چادری برای محیط هر دو مرکز ایده آل است ، زیرا در این سایت ها مشکلات کنترل دما وجود دارد ،

سپس AHS با گزینه محلی ساخته شده در Butterdome پیش می رود. در این سند آمده است که 225 تخت را به میزان مورد نیاز تأمین می کند.

سرانجام ، این استان می تواند برای 175 تخت اضافی در کلگری از آژانس بهداشت عمومی فدرال درخواست اعزام کند.

گیبنی گفت که برنامه ریزی بیمارستان صحرایی برنامه ریزی دقیق با دقت کافی است ، اما وی گفت که دولت به طور واضح میزان خطری را که اکنون با آن روبرو هستند به مردم اعلام نکرده در حالی که سیاست های خطرناک را کم اهمیت می داند.

وی گفت: “از یک طرف ، ما در حال برنامه ریزی استانی در سطح یک فاجعه یا برای یک فاجعه آینده هستیم.”

“و از طرف دیگر ، به ما گفته می شود که همه چیز خوب است.”

اگر اطلاعاتی در مورد این داستان یا اطلاعات مربوط به داستان دیگری دارید ، لطفاً با اطمینان با ما تماس بگیرید [email protected]