سینگ می گوید که پیام های خشونت آمیز ، تهدید به مرگ که متوجه بلوک MP می شود به مبارزه با نژادپرستی سیستمی کمک نمی کند

جگمیت سینگ رهبر حزب دموکراتیک ملی گفت که پیام های خشونت آمیز و تهدید به مرگ که اعضای پارلمان را هدف قرار می دهند تاکتیک های مفیدی در نبرد با نژادپرستی سیستمی در کانادا نیستند.

سینگ این سخنان را پس از آن بیان کرد که آلن تررین ، نماینده بلوک کبکوا ، روز سه شنبه در یک کمیته پارلمانی اظهار داشت که از زمانی که سینگ وی را نژادپرست در مجلس عوام خوانده ، هدف دهها هزار ایمیل نفرت انگیز از طریق پست های رسانه های اجتماعی و تهدید به مرگ قرار گرفته است. تررین گفت که وی همچنین مجبور شده است از پلیس محافظت کند.

سینگ امروز گفت: “این در مورد یک مسئله شخصی درمورد یک نماینده نیست و … با حمله به یک نماینده منفرد منفرد که حتی در دولت نیست هیچ فایده ای ندارد که بخواهیم تغییری را که می خواهیم بدست آوریم.”

“من نمی خواهم کسی صدور کند … تهدید به مرگ ، پیام های خشونت آمیز. این مفید نیست. برای انجام این کار باید فشار را متمرکز کنیم.”

در ماه ژوئن ، پس از اینکه نژادپرست Therrien را به دلیل امتناع از رأی دادن به یک طرح NDP به رسمیت شناختن وجود نژادپرستی سیستمی در RCMP ، به سینگ گفته شد که برای بقیه روز اتاق مجلس عوام را ترک کند.

در این طرح همچنین از نمایندگان مجلس خواسته شد تا از بررسی بودجه RCMP حمایت كنند ، و خواستار آن شوند كه RCMP همه گزارش های استفاده از نیرو را منتشر كند و خواستار بازبینی تاكتیك های RCMP برای برخورد با مردم شود.

تررین تنها نماینده مجلس بود که از حمایت از این طرح امتناع ورزید – و باعث شد سینگ نماینده حزب بلوک را نژادپرست بنامد.

بعداً در همان روز در یک کنفرانس مطبوعاتی ، از سینگ س askedال شد که آیا وی ادعای خود را علیه تررین خارج از مجلس عوام ، جایی که وی با امتیاز پارلمان محافظت نمی شود ، تکرار می کند؟

سینگ گفت: “بله. من این را به وضوح گفته ام. من آن را به وضوح تکرار می کنم.” “کسی که مخالف حرکتی باشد که نژادپرستی سیستمی را در RCMP به رسمیت بشناسد و خواستار اصلاحات اساسی برای این مشکل باشد … یک نژادپرست است ، بله.”

PM را تحت فشار قرار دهید ، نه Bloc: Singh

کمی بعد از حادثه ، بلوک Québécois بیانیه ای درباره رأی تررین صادر کرد. در این بیانیه آمده است که گرچه “تبعیض علیه جوامع بومی و اقلیت های فرهنگی یک مسئله اساسی است” ، کمیته ایمنی عمومی در حال مطالعه نژادپرستی سیستمی در RCMP است و باید اجازه کار خود را داشته باشد.

بلوک ویپ کلود دبلفویل در آن زمان به زبان فرانسوی گفت: “ما تحمیل یافته ها به کمیته قبل از انجام مطالعه خود را نامناسب می دانیم. ما به روند پارلمان احترام می گذاریم.”

امروز سینگ گفت که تنها راه از بین بردن نژادپرستی سیستمی از RCMP فشار بر نخست وزیر جاستین ترودو و دولت لیبرال است.

“در اینجاست که باید تلاش شود تا دولت لیبرال که اکنون در قدرت است ، و … نخست وزیر جاستین ترودو ، کاری برای مقابله با نژادپرستی سیستمی که در پلیس اتفاق می افتد ، انجام دهد ، به ویژه در سطح فدرال که ما در آن هستیم. صلاحیت کامل ، “او گفت.

“ما در آنجا حاضریم هر قانونی را كه باید اتفاق بیفتد ، وضع كرده و در مورد آن رأی بدهیم. این همان جایی است كه تلاش ما باید باشد.”