شرکتی با خانواده مک کین در حال خرید املاک ساحلی در نزدیکی سنت مارتینز

یک شرکت تورنتو با ارتباطات خانواده مک‌کین در حال خرید املاک در اطراف فانوس دریایی Quaco Head در نزدیکی سنت مارتینز بوده است، اما برنامه‌های مربوط به این زمین برای مردم محلی یک راز است.

جیم بدفورد، شهردار فاندی سنت جدید، گفت: «اگر کسی باید چیزی بداند، شهردار است و من نمی دانم. شهرداری مارتینز

همه انواع شایعات وجود دارد، اما همه آنها همین است. شما بیشتر از من می دانید.

از سپتامبر 2020، یک شرکت مستقر در تورنتو به نام Applecross Group Ltd. در حال مونتاژ قطعات زمین در منطقه Quaco خارج از سنت مارتینز است.

چهار نفر در یک زمین گلف که چوب گلف در دست دارند
جیمی پایپر و کاترین مک کین، چپ، علناً در مورد برنامه های خود برای سنت مارتینز صحبت نکرده اند. آنها در اینجا به همراه لیندا خواهر مک کین و همسرش دن والشی در جمع آوری کمک های مالی Pathways to Education در برامپتون، انترنتی، در سال 2013 نشان داده شده اند. خیریه تصویر را در سایت اشتراک گذاری عکس فلیکر پست کرد. (راه های آموزش)

طبق سوابق شرکت، اپل کراس دو مدیر فهرست شده به نام های کاترین آن مک کین و همسرش جیمی پایپر دارد. آدرس شرکت به عنوان خانه این زوج در مرکز شهر تورنتو ذکر شده است.

کاترین مک کین که اصالتا اهل فلورانس ویل است، دختر اندرو مک کین فقید، یکی از چهار برادر بنیانگذار امپراتوری غذای مک کین است.

اپل کراس در 9 خرید جداگانه طی سه سال، 3.3 میلیون دلار هزینه کرده است تا به تدریج نزدیک به 300 هکتار را به دست آورد.

بخش مرکزی یک بلوک 69 هکتاری از خط ساحلی ناهموار در مجاورت فانوس دریایی Quaco Head است. این در سال 2020 به قیمت 1.9 میلیون دلار خریداری شد و شامل بیش از یک کیلومتر نمای اقیانوس بدون وقفه است.

مناظر پانوراما در تمام طول ملک است، که بیش از یک شباهت گذرا به خط ساحلی مورد استفاده برای ساخت مسیر معروف جهانی Cabot Cliffs در اینورنس، NS دارد.

ملک اصلی Quaco شامل صخره‌های صخره‌ای 20 متری است که در یک انتها از خلیج فاندی و در سمت دیگر امتداد طولانی ساحل وسیع براونز برمی‌خیزند.

یک خانه زرد در کنار یک خانه قرمز.  زنی به سمت خانه زرد می رود و یک وسیله نقلیه آبی رنگ از کنار آن می گذرد.
دهکده ساحلی فاندی سنت مارتینز یک مقصد گردشگری محبوب و رو به رشد نیوبرانزویک است. (راجر کاسمن/سی‌بی‌سی)

به گفته جنیفر دینگمن، این منطقه نه تنها زیبا، بلکه در مرکز یکی از مکان های مهم زیست محیطی و زمین شناسی در کانادا نیز قرار دارد.

دینگمن، از منطقه کواکو هد و سنت مارتینز گفت: «این تنها مکان در آمریکای شمالی است که دارای دو نامگذاری یونسکو است.

دینگمن، که دارای دکترای زیست شناسی از دانشگاه نیوبرانزویک است، مدیر اجرایی دو سایتی است که توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد یا یونسکو به رسمیت شناخته شده اند.

بیوسفر فاندی بخش عمده ای از جنوب شرقی نیوبرانزویک و خلیج فاندی فوقانی و ژئوپارک استون هامر را پوشش می دهد و صخره هایی با قدمت 1 میلیارد سال دورتر در غرب قرار دارند.

این دو دقیقاً در Quaco Head با یکدیگر همپوشانی دارند.

دینگمن گفت که این نام‌گذاری‌های منحصربه‌فرد پیشرفت‌های تجاری مانند زمین گلف را رد صلاحیت نمی‌کنند، اما هر پروژه‌ای برای رعایت استانداردهای بالا تحت نظارت است.

تماشا | زمین ساحلی در اطراف سنت مارتینز مرکز یک رمز و راز:

خرید زمین های بزرگ در منطقه سنت مارتینز برای مردم محلی یک رمز و راز است

هیچ کس نمی داند که خریدار برای 300 هکتار در امتداد ساحل نزدیک فانوس دریایی Quaco Head چه چیزی در ذهن دارد.

دینگمن گفت: سازمان او صلاحیت رسیدگی به چشم انداز را ندارد، اما اگر قرار باشد زمین Quaco برای یک زمین گلف استفاده شود، “امیدواریم که این کار به روشی پایدار انجام شود.”

مک‌کین و پایپر هر دو دعوت را برای صحبت در مورد برنامه‌هایشان برای املاک سنت مارتینز رد کردند و مردم محلی یا نمی‌گویند یا نمی‌دانند این برنامه‌ها چه می‌تواند باشد.

هفته گذشته، چندین نفر از ساکنان، از جمله یکی که از ملاقات طولانی با پایپر صحبت کرد، به سی‌بی‌سی نیوز گفتند که از صحبت در جامعه درباره یک زمین گلف بالقوه آگاه بودند، اما همه از تایید آن یا مصاحبه در مورد آنچه می‌دانند خودداری کردند.

یک گلف باز از یک سه راهی در زمین طلا در کنار صخره ضربه می زند.
زمین گلف در Cabot Cliffs در کیپ برتون در بین 10 بهترین در جهان توسط Golf Digest رتبه بندی شده است و باعث رشد گردشگری مقصد به اینورنس کوچک شده است. این بنا بر روی املاک ساحلی ساخته شده است که بی شباهت به زمین های انباشته شده در سنت مارتینز توسط Applecross Group نیست. (اندرو وان/ مطبوعات کانادا)

مک کین و پایپر خودشان گلف باز هستند و یک دهه پیش آنها و اپل کراس برای مدت کوتاهی به عنوان خریداران بالقوه استراحتگاه گلف کروبوش متعلق به استان در جزیره پرنس ادوارد ظاهر شدند.

در سال 2013 Applecross برای خرید 26 هکتار از استانی که به توسعه Crowbush متصل بود، موافقت کابینه را در PEI دریافت کرد. طبق گزارش های خبری در آن زمان، مک کین و پایپر به طور جداگانه 26 هکتار دیگر خریداری کردند.

تلاش های PEI برای فروش Crowbush به هر حزبی در نهایت در سال 2014 از بین رفت و همچنان در مالکیت استان باقی می ماند.

نمای جانبی یک صخره با چند تکه علف و گل آلود.  یک بدنه آبی در پایین صخره است.
منطقه اطراف کواکو هد تنها نقطه ای در آمریکای شمالی است که دارای دو نام گذاری یونسکو است و اهمیت اکولوژیکی و زمین شناسی آن را به رسمیت می شناسد. (راجر کاسمن/سی‌بی‌سی)

مک‌کین و پایپر ارتباط قوی با نیوبرانزویک دارند.

مک کین رئیس سابق شورای حکام دانشگاه نیوبرانزویک است.

این زوج یک خانه تابستانی در Katy’s Cove در سنت اندروز دارند و طبق سوابق بازیکنان که توسط گلف کانادا نگهداری می شود، آنها اعضای قدیمی باشگاه گلف Algonquin بوده اند.

اما فراتر از این سرنخ‌های ساده، هیچ اطلاعات مستقیمی در مورد برنامه‌ریزی آنها در منطقه سنت مارتینز یا زمانی که ممکن است برنامه‌های خود را عمومی کنند، وجود ندارد.

در این میان، تملک زمین همچنان ادامه دارد.

آخرین خرید، زمینی به مساحت 4100 متر مربع در نزدیکی فانوس دریایی، توسط Applecross به قیمت 156000 دلار در معامله ای که هفته گذشته بسته شد، خریداری کرد.