طرز تهیه سس سیر رستورانی به دو روش بی نظیر در منزل

آیا مصرف سیر به لاغری کمک میکند؟ ترب سیاه برای لاغری. سیر سیاه برای لاغری،دیابت،زود انزلی،زگیل تناسلی، بیماریهای قلبی، فشار خون و غلظت خون ،کبد چرب، الزایمر ، سرطان، افزایش میل جنسی ،افزایش قدرت نعوظ اقایان ، افزایش سیستم ایمنی بدن، هیپولیپیدمی، آنتی اکسیدان، محافظت کننده سلولهای کبدی و اثرات محافظت کننده عصبی… برای درمان تورم و التهاب پروستات باید یک قاشق مرباخوری از گزنه خشک و خرد شده را در یک فنجان آب جوش دَم و پس از ۱۵ دقیقه میل کنید؛ این دمنوش را میتوان روزانه سه سیر سیاه او اب بار مصرف کرد. سیر تازه تقریباً 63% آب ، 28% کربوهیدرات (فروکتان ها) ، 2.3% ترکیبات گوگردی ، 2% پروتئین (آلییناز) ، 1.2% اسید آمینه آزاد (آرژنین) و 1.5 درصد فیبر دارد. این ترکیب پرطرفدار سرشار از مواد معدنی، ترکیبات آلی و ترکیبات موثر در بهبود عملکرد ارگان های بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. از بین رفتن این ترکیبات در گذر زمان باعث میشود تا سیر خوشطعمتر شده و مزۀ بهتری پیدا کند که یادآور طعمِ گوشت پخته شده یا پیاز است. این فرآیند حبه های سیر را سیاه می کند، طعم شیرینی به آنها می بخشد و سازگاری آنها را به جویدنی و ژله ای تغییر می دهد مدت زمان تخمیر بسته به فرهنگ و اهداف تولید کننده متفاوت است.

سیر سیاه از تخمیر سیر سفید در دما و رطوبت مشخصی تهیه خواهد شد. این سیر تحت فرآیند تخمیر قرار می گیرد و برای این کار باید شرایط دمایی و رطوبتی مناسب و کنترل شدهای وجود داشته باشد. تحقیقات نشان می دهد که سیر سیاه نه تنها رادیکال های آزاد را در شرایط آزمایشگاهی از بین می برد بلکه آنزیم های آنتی اکسیدانی را در داخل بدن فعال می کند. همانطور که گفته شد سیر سیاه در ایران نیز تولید می شود اما چون این گیاه بسیار مفید شرایط آب و هوایی بسیار خاصی را برای کشت و رشد نیازمند می باشد با توجه به اقلیم ایران نمی توان آن را به مقدار زیاد تولید کرد، این گیاه یعنی سیر سیاه قم بیشتر از دیگر کشورهای آسیایی وارد ایران می شود و به دلیل تحریم های بسیار زیاد با قیمت بسیار بالایی در ایران به فروش می رسد. اِس اَلیل سیستین قابلیت جذب بالاتری در دستگاه گوارش و فواید آنتی اکسیدانی بیشتری نیز در نسبت به آلیسین دارد. همچنین گفته میشود که تحرک اسپرم را کاهش میدهد و میتواند با کاهش پتاسیم، ماهیچههای قلب را نیز تحت تأثیر قرار میدهد.

یکی از راه ها به منظور درمان و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری پیسی، استفاده از این سیر پرخاصیت و فوق العاده است که در طب سنتی در کشورهای آسیای جنوب شرقی و امروزه در کشور ما، مورد استفاده قرار می گیرد. این ترشی تلفیق طعم ترش و شیرین است و همچنین طعم سیر و فلفل چیلی است که هم عطر و بوی خوب و هم گرما به آن میبخشد. ولی این عطر تند باعث میشود ترب سیاه غذایی ایدهآل برای روزهای سرد زمستانی باشد. 1. ترب سیاه برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی عمومی از لحاظ عطر و طعم. با عرضه بهترین سیر سیاه در کرج و سایر نقاط کشور خریداران عمده و خرده سیر سیاه به این ماده مغذی و مفید دسترسی دارند. 20 خاصیت ترب سیاه برای سلامتی بدن ترب سیاه از خانواده تربچه می باشد که با نام های مختلف نظیر تربچه اسپانیایی در کشورهای مختلف جهان. آشنایی با خواص و فواید دارویی ترب سیاه.

فواید دارویی و درمانی ترب سیاه برای سلامت بدن. خواص و فواید ترب سیاه. خواص ترب سیاه بیشتر از آن چیزی هستند که شما فکر می کنید. این گیاه خوراکی واقعا بمبی از مواد مغذی است. سرطان. پوست و بسیاری موارد دیگر مفید است که در این مطلب آن ها را به شما معرفی می کنیم. معرفی خواص درمانی ترب سیاه برای سلامتی | عوارض نماگرد. خواص و مضرات ترب سیاه . با ما همراه شويد تا با خواص و مضرات آن . فاصله بین تهران تا رامسر ۲۳۰ کیلومتر است؛ اگر یک جاده هموار پیش روی ما بود میتوانستیم طی دو الی سه ساعت از تهران به رامسر برسیم. فلفل سیاه خیلی بیشتر از آنچه كه اكثر مردم تصور می كنند برای بدن خاصیت دارد و مفید است. خواص ترب سیاه برای پوست و مو توجه : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن. با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه.