فدرال رزرو برای حفظ بوروکرات های بیشتر در خانه ، بازنگری اوراق بهادار املاک برای رسیدن به انتشار “صفر خالص”

رئیس هیئت خزانه داری ژان ایو دوكلوس امروز برنامه دولت فدرال برای كاهش انتشار گازهای گلخانه ای در بوروكراسی فدرال را با هدف دستیابی به “صفر خالص” تا سال 2050 از طریق بازسازی اساسی املاك و اوراق بهادار خودرو دولت منتشر خواهد كرد.

“استراتژی دولت سبز” دولت لیبرال اهداف جدید تر و جاه طلبانه تری را برای کاهش تولیدات ناشی از عملیات دولت از طریق رویکرد “مقاوم در برابر آب و هوا” به خدمات عمومی و فعالیت های آن تعیین می کند ، مطابق پیش نویس طرحی که توسط CBC News مشاهده شده است .

این طرح تعهد دولت هفته گذشته برای اجرای اهداف ملی و الزام آور برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای طی 30 سال آینده را دنبال می کند.

این رویکرد چند جانبه شامل مقاوم سازی ساختمان ها ، تهیه وسایل نقلیه الکتریکی بیشتر و تعدیلات کارکنان است که به کارمندان دولت انعطاف بیشتری در تصمیم گیری در مورد نحوه و زمان ورود به دفتر می دهد.

داكلوس گفت كه دولت در حال مذاكره با اتحاديه هاي بخش عمومي است در مورد اينكه پس از پايان بحران COVID-19 ، چگونه دوركاري از راه دور مربوط به همه گيري را به يكي از ويژگي هاي ماندگارتر در زندگي كاري كارمندان دولت تبديل كنيم.

داكلوس گفت ، در حالی كه با فروپاشی همه گیر كارمندان بیشتری از نظر جسمی حضور خواهند داشت ، كار از راه دور بیشتر از گذشته خواهد شد.

“بدیهی است که هیچ کس خواهان شیوع بیماری همه گیر نیست ، همه ما خواهان پایان همه گیری هستیم. گفته شده … هرگاه از آن عبور کنیم ، درسهایی آموخته می شود و شامل درسهایی در مورد بهبود بهره وری کارمندان دولت است” وی به سی بی سی نیوز افزود و افزود “ترتیب کار” جدیدی برای برخی از بوروکرات ها وجود خواهد داشت.

ناوگان وسایل نقلیه فدرال تا سال 2030 80٪ هیبریدی یا الکتریکی خواهد بود

دولت همچنین پیشنهاد کرده است که انعطاف پذیری بیشتری در زمان شروع کار برای کارگران فراهم شود تا تعداد بیشتری از کارمندان عمومی بتوانند از ترافیک در ساعات شلوغ جلوگیری کنند.

داكلوس گفت: كاهش مدت زمان ده ها هزار كارگر فدرال در اتومبیل های بیكار ، منجر به كاهش گازهای گلخانه ای خواهد شد. دولت همچنین به دنبال این خواهد بود که کارپولینگ برای کارگران گزینه مناسب تری باشد.

طبق طرح جدید ، دولت جایگزینی ناوگان عظیم خودروهای خود را با گزینه های کم مصرف تر آغاز خواهد کرد.

دولت صاحب 20،000 ماشین و کامیون است. در طرح سبز جدید پیش بینی شده است که تا سال 2030 ، 80 درصد کل وسایل نقلیه مورد استفاده دولت فدرال باید هیبریدی یا کاملاً برقی (EV) باشد.

و برای هر دولتی که در هر کجا برابر با یک باشد ، طرح سبز همان استانداردها را برای اتومبیل های مورد استفاده پلیس سوار بر سلطنتی کانادا (RCMP) و نیروهای مسلح کانادا (CAF) اعمال می کند – با برخی استثناهای قابل توجه برای وسایل نقلیه تاکتیکی و تانک ها که هنوز معادل های الکتریکی ندارند.

داكلوس گفت تانك ها ، جنگنده ها و كشتي ها از اين امر مستثني هستند اما اتومبيل هايي كه در پايگاه هاي نظامي و يا توسط مونيتس در گشت استفاده مي شوند نياز به هيبريدي يا برقي دارند.

دولت صاحب 20،000 اتومبیل و کامیون است و در طرح سبز جدید پیش بینی شده است که تا سال 2030 ، 80 درصد از کل وسایل نقلیه مورد استفاده دولت فدرال باید هیبریدی یا کاملاً برقی باشد. (شان کیلپاتریک / مطبوعات کانادایی)

برای سایر روش های حمل و نقل در ناوگان فدرال که هنوز فاقد گزینه الکتریکی هستند – مانند هواپیماها و کشتی ها – دولت می گوید برای کاهش میزان تولید گازهای گلخانه ای سوخت های تمیزتری را انتخاب خواهد کرد.

داكلوس گفت: تلاش برای بازسازی ناوگان فدرال وسایل نقلیه با برق ، یك بازار آماده برای تولیدكنندگان خودرو ایجاد می كند. فورد ماه گذشته قول داده بود که اوکویل ، انت (Ont) خود را دوباره استفاده کند. کارخانه ساخت ماشین های الکتریکی. وی افزود ، استفاده گسترده از ماشین های الکتریکی توسط اتاوا ، در نهایت می تواند هزینه این وسایل نقلیه را برای کانادایی ها کاهش دهد.

داكلوس گفت: “این هزینه دسترسی را كاهش می دهد. سرمایه گذاری از طریق تداركات و خرید اتومبیل های با آلایندگی صفر – این باعث ایجاد بازارهای جدید می شود و از توسعه فن آوری های جدید پشتیبانی می كند.”

با شروع بلافاصله ، داكلوس همچنین موظف است كه هر ساختمان جدیدی كه توسط دولت فدرال یا برای آن ساخته شده خنثی از كربن باشد.

استانداردهای مشابه در مورد ساختمانهایی که دولت از مالکان خصوصی اجاره می دهد اعمال خواهد شد و 75 درصد از کل ساختمانهای اجاره شده توسط دولت فدرال باید خنثی از کربن باشند. دولت همچنین به دنبال بازسازی ساختمانهای موجود با بهره وری انرژی است.

دوكلوس گفت كه او نمي تواند بيان كند كه اين طرح براي موديان چقدر هزينه دارد. سخنگوی وزیر گفت که این جزئیات بعداً توسط وزیر دارایی ارائه می شود. در حالی که برچسب قیمت به طور عمومی منتشر نشده است ، داكلوس گفت كه دولت فدرال ممكن است واقعاً مقداری پس انداز را از طریق كمترین هزینه های سوخت و برق ثبت كند.

اتاوا در نظر دارد که چراغ ها را کم کند

در مرکز شهر اتاوا ، جایی که ده ها هزار کارمند عمومی به طور معمول در ساختمان هایی پراکنده در هسته اصلی شهر کار می کنند ، چراغ ها در تمام ساعت ها در ادارات دولتی می سوزند حتی وقتی کسی در آنها نیست.

حتی با وجود تعداد زیادی از کارمندان دولت که به دلیل همه گیری در خانه کار می کنند ، چراغ ها در بسیاری از این دفاتر هنوز روشن هستند و تعداد کمی از آنها در پشت میز کار می کنند.

داكلوس گفت: “در واقع زباله های زیادی برای استفاده در ساختمان ها وجود دارد.” “من اکنون در دفتر کار خود نشسته ام و در بسیاری از ساختمان های دولتی چراغ هایی را می بینم که مشخصاً می توانند خاموش شوند بدون اینکه تأثیر قابل توجهی بر کیفیت محل کار داشته باشد.”

داكلوس گفت كه دولت در حال حاضر در مدت 30 سال به سمت هدف صفر خالص پیشرفت كرده است. پیش بینی می شود میزان آلایندگی کلی دولت در سال 2020 34 درصد کمتر از 2005 باشد.

وی گفت: “در حال مشاهده شیب مناسب هستیم.” “ما اطمینان داریم که می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. ما با مثال پیشرو هستیم. دولت کانادا باید نقش خود را برای حمایت از یک محیط پاک تر ، یک اقتصاد پاک تر انجام دهد.”