لیست اولویت واکسن باید مطابق با دوزهای موجود اصلاح شود: تام

مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا می گوید که لیست اولویت افرادی که ابتدا علیه COVID-19 واکسینه می شوند باید اصلاح شود – زیرا شش میلیون دوز اولیه برای پوشش همه آنها کافی نیست.

دکتر ترزا تام گفت که او همچنین نگران تأثیر سخنان ضد واکسیناسیون در تلاش برای واکسیناسیون کانادا است ، که برای پایان دادن به کابوس همه گیر COVID-19 بسیار مهم است.

تام امروز در کنفرانس ایمن سازی کانادا در سال 2020 به متخصصان پزشکی گفت که کانادایی ها پس از تأیید واکسن های بیشتر و افزایش تولید ، می توانند انتظار داشته باشند که دوزهای بیشتری در بهار برسد.

اما او می گوید شش میلیون دوز تعیین شده از ژانویه تا مارس برای واکسیناسیون همه افراد در لیست اولویت های اولیه که توسط کمیته مشورتی ملی ایمن سازی تهیه شده کافی نخواهد بود.

تام می گوید که این لیست – که شامل افرادی است که بیشتر در معرض خطر بیماری جدی یا مرگ و افرادی هستند که بیشتر در معرض خطر قرار گرفتن هستند – در حال تصفیه است.

وی همچنین به شواهد رو به رشد سخنان ضد واکسن اشاره کرد و از متخصصان حوزه پزشکی خواست تا با استفاده از شواهد معتبر کانادایی ها را متقاعد کنند که در صورت عدم ایمنی هیچ واکسنی تصویب نمی شود.

تماشا کنید | واکسن در ابتدا برای کودکان در دسترس نخواهد بود

سوپریا شارما ، مشاور ارشد پزشکی بهداشت کانادا ، می گوید آزمایشات فعلی شامل کودکان زیر 12 سال نیست و اولین واکسیناسیون ها مربوط به بزرگسالان است. 1:01