لیست فروشگاه های اینترنتی ایران 2021

دفتر مرکزی تیمچه در شهر تهران است ولی کلیه کاربران تیمچه از سراسر ایران میتوانند محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه آنلاین خرید نمایند. ما در روژه، در راستای رسالت خود، نتها یک فروشگاه اینترنتی بلکه با مشاوره تخصصی رایگان، تولید ویدئوهای بررسی محصولات مراقبت از پوست و مو و زیبایی، آموزش از طریق مجله زیبایی ، مشتریان خود را که اکنون بزرگترین دارایی خود می دانیم، در طی روند درمانی و زیبایی هر چه بیشتر همراهی می کنیم تا به سریع ترین و بهترین راه ممکن این فروشگاه اینترنتی یخچال مسیر را بپیماییم.

برای خرید با استفاده از بن تخفیف تیمچه در اولین خرید مشتریان جدید یا خریدهای بعدی می توانید سفارش خود را از سایت ثبت کنید و به رایگان توسط پست سفارشی یا پیشتاز یا تیپاکس تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی 19کالا مفتخرست که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و گسترده در سطح کشور توانسته به صورت تخصصی در زمینه فروش گوشی موبایل و سایر محصولات و همچنین شناخت همه جانبه این محصولات بهترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد و بهترین تجربه و رضایت از خرید را برای مشتریان خود فراهم کند، خصوصاً آن دسته از افرادی که زمان برایشان از اهمیت زیادی برخوردارست.

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصربهفرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب میشود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه میدهد. فروشگاه اینترنتی بابانو را از سایر فروشگاه های اینترنتی متمایز نموده است . خرید عمده با قیمت مناسب برای یک فروشگاه نکته مهمی محصوب می شود ، بابانو این اطمینان را به همکارانی که قصد خرید عمده دارند ، می دهد که بهترین قیمت را در اختیار آنها قرار خواهد داد .

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. بابانو یک فروشگاه اینترنتی آنلاین در زمینه محصولات کامپیوتر و لوازم جانبی موبایل می باشد. از آن جمله میتوان به طراحی سایت جدید و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل اشاره نمود. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب میشوند.