لیگ برتر هاکی جونیور کبک با طرح کت و شلواری 15 میلیون دلاری به دلیل هجوم ادعایی روبرو شد

یک بازیکن سابق لیگ برتر هاکی جونیور کبک، درخواستی را برای شکایت دسته جمعی بیش از 15 میلیون دلار علیه لیگ و تیم های آن به دلیل سوء استفاده از هجوم ارائه کرده است.

کارل لاتولیپ بین سال‌های 1994 تا 1996 در لیگ اصلی نوجوانان کبک بازی کرد و ادعا می‌کند که در جریان مراسم هجومی با دو تیم مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

لاتولیپ، 45 ساله، می‌گوید که توسط بازیکنان کهنه‌کار تیم Chicoutimi Saguenéens مجبور شده است با آگاهی کامل از مربیان، لباس‌هایش را در مقابل هم تیمی‌هایش در اتوبوس تیمی خودارضایی کند.

درخواست او برای یک دعوای دسته جمعی می گوید که او بعداً با Drummondville Voltigeurs معامله شد و توسط اعضای آن تیم در طول تشریفات مه آلود مورد سوء استفاده قرار گرفت.

درخواست برای راه اندازی این دعوای دسته جمعی روز سه شنبه در شهر کبک ثبت شد و یک قاضی دادگاه عالی کبک باید قبل از ادامه این پرونده اجازه دهد.

این برنامه لیگ کبک، امتیازات عضو آن و سازمان تحت پوشش آن – لیگ هاکی کانادا – را هدف قرار می دهد و به دنبال خسارت 650000 دلاری برای Latulippe و 15 میلیون دلار برای تقسیم بین سایر قربانیان ادعایی است.

این دعوای دسته جمعی به دنبال این است که “همه بازیکنان هاکی را که در دوران خردسالی و بازی در لیگ برتر هاکی نوجوانان کبک از 1 ژوئیه 1969 مورد سوء استفاده قرار گرفته اند، تجربه کرده اند.”