مأموریت نظامی در خانه های مراقبت طولانی مدت که توسط COVID مورد حمله قرار گرفته است حدود 53 میلیون دلار برای مودیان هزینه دارد

اعزام سربازان کانادایی به خانه های مراقبت طولانی مدت که توسط ویروس جدید کرونا در انتاریو و کبک غرق شده است ، طبق آمار به دست آمده توسط سی بی سی نیوز از وزارت دفاع ملی (DND) برای دولت فدرال تقریبا 53 میلیون دلار هزینه داشت.

افسران ارشد ارتش امروز به کمیته مجلس عوام گفتند که از استقرار در 54 خانه مراقبت طولانی مدت در هر دو استان تعداد زیادی درس آموخته شده است – درسهایی که مفید خواهند بود در صورت انجام ماموریت های بعدی در موج دوم ، مفید خواهند بود.

اعضای کمیته دفاع تقاضای تخمین هزینه آن عملیات را کردند. سرلشکر ترور کادیو قول داد پاسخ کتبی را به نمایندگان ارائه دهد.

سرلشکر ترور کادیو می گوید سربازانی که در عملیات های همه گیر آتی شرکت می کنند ، از “درس های سخت آموخته شده توسط هم تیمی هایشان” بهره مند خواهند شد. (Phil LaPlante / CBC)

سی بی سی نیوز پیش از این جلسه کمیته درخواست و تقسیم آن هزینه ها را کرده بود.

ارقام مربوط به اعزام مراقبت های طولانی مدت به درخواست اخیر بودجه تکمیلی که توسط DND در مجلس ارائه شد ، ارائه شد.

پاسخ کلی همه گیر ارتش (معروف به عملیات لیزر) 463 میلیون دلار هزینه داشته است – از جمله 207.8 میلیون دلار برای بسیج هزاران نیروی منظم و ذخیره و مداخله در خانه های مراقبت طولانی مدت.

این ارقام تا پایان ماه آگوست در حال حاضر است.

عبرت های آموخته شده

منتقد دفاعی دموکرات جدید ، رندال گاریسون گفت که ، به عنوان یک کانادایی ، از این واقعیت که اوضاع در خانه های مراقبت طولانی مدت به حدی وخیم است که نیاز به اقدام نظامی دارد ، “خجالت می کشد”.

او و دیگر اعضای کمیته به طور مکرر از نمایندگان ارتش به خاطر تثبیت وضعیت در این مراکز مراقبت طولانی مدت تشکر کردند و همچنین شرایط وحشتناکی را که بسیاری از ساکنان و کارمندان در بحران همه گیر با آن روبرو شده اند ، ثبت کردند.

این گزارش ها دولت لیبرال را به درخواست استانداردهای ملی برای خانه های مراقبت طولانی مدت سوق داد.

سرلشکر ژنرال ارتش گفت: 55 عضو ارتش هنگام خدمت در این مراکز با COVID-19 مبتلا شدند. مارک بیلودو وی افزود: همه سربازان بهبود یافتند و هیچ یک از آنها نیازی به بستری شدن در بیمارستان نداشتند.

بیلدو در پاسخ به س fromال یکی از اعضای کمیته در فرانسه گفت: “ما سعی می کنیم از این تجربه عبرت بگیریم تا واکنش خود را در برابر هر بحران بعدی افزایش دهیم.”

وی افزود ارتش در حال حاضر بیشتر از ویروس و نحوه انتشار ویروس می فهمد.

کادیو گفت که تجربه خدمت در مراکز مراقبت طولانی مدت در هنگام شیوع همه گیر به سربازان آموزش جدیدی در مورد مواردی مانند استفاده از تجهیزات محافظت شخصی – مهارتهایی که به نیروهای مسلح کمک می کند تا از پس بحران بعدی برآیند ، بدهد.

وی گفت: “این نیروها از برخی درسهای سخت هم تیمی های خود بهره مند خواهند شد.”

به طور جداگانه ، ارتش به آژانس بهداشت عمومی کانادا کمک می کند تا طرح توزیع واکسن خود را نهایی کند.

کدیو به کمیته گفت هنوز تصمیمی در مورد اینکه آیا نیروهای مسلح در حمل و نقل ، ذخیره یا تحویل واکسن ها نقش دارند ، اتخاذ نشده است.

وی گفت: “به طور خاص ، نیروهای مسلح كانادا در حال توسعه یك طرح پشتیبانی لجستیك برای عرضه واكسن هستند.” “ما در حال تاسیس یک مرکز عملیات ملی هستیم که بر توزیع واکسن نظارت خواهد کرد.”

کادیو افزود ، فرمانده ارشد نظامی کشور هنوز در مورد چگونگی کمک نیروهای مسلح به دریافت دوزهای واکسن به تمام نقاط کشور به دولت مشاوره خاصی نداده است.