مدل های روشن کننده و شفاف کننده پوست

افراد دارای پوست چرب و جای جوشداری که علاوه بر جلوگیری از براق شدن پوستشان به دنبال محصولی با پوشانندگی عالی میگردند، کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50 لافارر میتواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. کرم ضد آفتاب رنگی شون به دلیل نداشتن چربی، حالت ماتی را روی پوست ایجاد کرده و جلوی بروز جوش را میگیرد. فاکتورهای مختلفی ممکن است در طول زندگی زنان باعث ایجاد لک و ککمک روی پوست آنها شوند؛ مانند قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب، بارداری، افزایش سن و…

استفاده از این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعههای مضر آفتاب، از ایجاد پیری و چین و چروک و لکهای پوستی جلوگیری میکند. برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از ضد آفتاب، مطلب راهنمای خرید کرم ضد آفتاب و طرز صحیح استفاده از آن را از دست ندهید. در ساخت کرم ضد آفتاب و ضد لک لیراک از برترین تکنولوژیهای روز دنیا استفاده شده است. این محصول یکی دیگر از بهترین کرمهای ضد آفتاب با پوشانندگی بالا محسوب میشود. فیلترهای فیزیکی و شیمیایی که با دو مکانیسم انعکاس و جذب در کرم ضد آفتاب سینره بکار رفتهاند، محافظت کننده پوست در برابر پرتوهای مضر UVA و UVB هستند.

کرم ضد آفتاب مینرال الارو با فیلترهای فیزیکی خود مناسب افرادی است که پوستهای حساسی دارند. این محصول با دارا بودن فیلترهای ضد آفتاب قدرتمند، از پوست در برابر اشعههای مضر آفتاب محافظت میکند؛ به همین دلیل گزینهای مناسب برای افرادی محسوب میشود که نگران لکها و چروکهایی هستند که بعد از قرارگیری در زیر نور خورشید روی پوستشان ایجاد شود. از طرف دیگر با بافت سبکی که دارد، به راحتی روی پوست مینشیند و به دلیل نداشتن پارابن، ضد حساسیت نیز هست. از طرف دیگر فاقد روغنها و تری گلیسیریدهای کومدوژن بوده و جلوی بروز جوش را میگیرد. در فرمولاسیون این محصول از مواد مات کننده استفاده شده است که چربیهای اضافه پوست را جمع میکنند و کمک میکنند پوست حالت براق نداشته باشد.

اصلا اگر از من میپرسید از فکر پوشاندن آسیبهای پوستی به هر شکلی که هست بیرون بیایید و در عوض سعی کنید پوست خود را درمان کنید تا هیچ وقت نیاز به پوشاندن آنها نداشته باشید. بسیاری از بانوان ویدیوهای مراقبت پوستی که در یوتیوب پابلیش میشود را دنبال میکنند اما گاهی اوقات با بررسی این ویدئوها متوجه میشویم روتین درمانی لک پوست را در گاهی موارد به اشتباه انجام میدهند و اگر آنها جای چند مرحله را باهم عوض کنند قطعا نتیجه بهتری کسب کرم ضد لک معجزه اوریفلیم میکنند.