مدیر پارک ها در کیمبرلی ، پیش از میلاد ، پس از ماه ها آزار و اذیت در مورد بسته شدن بیماری همه گیر ، کار را ترک کرد

مدیر پارک ها در کیمبرلی ، پیش از میلاد پس از ماه ها قلدری پس از اینکه امکانات تفریحی در شهر به دلیل همه گیری COVID-19 بسته شد ، بنا به گفته شهر ، استعفا داد.

برت کلارک بیش از سه سال به عنوان مدیر پارک ها و تاسیسات شهر کار کرد تا اینکه هفته گذشته این کار را ترک کرد.

اسکات سامرویل ، مدیر ارشد اداری کیمبرلی ، گفت: از زمانی که در ماه مارس به طور نامحدود بسته شد مرکز آبزیان کیمبرلی و پیست هاکی روی یخ مریسویل آرنا ، آزار و اذیت علیه کلارک و سایر کارکنان شهر افزایش یافته است ، به دلیل چالش های مربوط به حفظ فاصله فیزیکی و کارکنان کافی برای ردیابی تماس و بهداشت.

سامر ویل گفت: مدیر سابق پارکها در شهر ، در حدود 30 کیلومتری شمال غربی کرنبروک ، توسط افراد ناشناس مورد لعن و نفرین قرار گرفت ، افرادی که در محل کار وی ایستادند فریاد کشیدند و در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی مورد تحقیر قرار گرفتند.

شهردار دون مک کورمیک گفت که ناامیدی ساکنان از بسته شدن خانه بهانه ای برای قلدری کلارک نیست.

مک کورمیک به سارا پنتون ، میزبان برنامه های CBC گفت: “کسی در واقع در اطراف فروشگاه او را دنبال می کرد تا بارها و بارها اظهار نظر کند و مدیر فروشگاه در واقع مجبور شد آن فرد را از فروشگاه خارج کند.” رادیو غرب، حادثه ای را توصیف کرد که کلارک در یک سوپرمارکت فراخوانده شد.

“این فقط یک رفتار کاملاً خودخواهانه است که منطق را نقض می کند.”

مک کورمیک گفت استعفای کلارک “تا حدودی تحت فشار بوده است.

“او فقط تصمیم گرفت که به اندازه کافی کافی داشته است [harassment]”

در اعلامیه شهر در تاریخ 2 نوامبر ، سامرویل از کلارک به دلیل تدوین برنامه های ایمنی برای بازگشایی تالار شهر در ماه ژوئن و پیست هاکی روی یخ Civic Center Arena در سپتامبر تمجید کرد.

سامرویل خاطرنشان کرد که این شهر انتظار ندارد همه با انتخاب های آن موافق باشند. “با این حال ، کارمندان و شوراها شایسته سو abuse استفاده و قلدری مداوم نیستند.

“کارمندان ما حق دارند بدون اینکه مورد تحقیر عمومی قرار بگیرند از حضور در کیمبرلی و حمایت از مشاغل محلی ما لذت ببرند.”

طی دو ماه گذشته ، شورای شهر رأی داد كه درهای مراكز آبزی و مریسویل آرنا بسته شود تا دستورات بهداشت عمومی استان تغییر كند.

شورای شهر کیمبرلی به دلیل چالش های حفظ فاصله فیزیکی در داخل ، تصمیم گرفت مرکز آبزیان کیمبرلی را بسته نگه دارد. (ارائه شده توسط شهر کیمبرلی)

مک کورمیک می گوید کارکنان شهر نباید به دلیل اجرای دستورات سیاستمداران ، سنگین انتقادات مردمی را متحمل شوند.

“ما مقامات منتخب انتظار داریم کمی در مورد تصمیماتی که گرفته می شود ، بازخورد بگیریم. ما به نوعی برای آن سیم کشی می کنیم. اما کارمندان چنین نیستند.”

طبق مرکز کنترل بیماری های BC ، از ماه سپتامبر فقط یک مورد COVID-19 در شهر 7000 نفر وجود داشت. مک کورمیک گفت ، هنوز این توجیه نمی کند که ساکنان خواستار بازگشایی امکانات ناامن هستند.

وی گفت: “من قدردانی می كنم كه خستگی COVID زیادی وجود دارد.” “اما این هیچ بهانه ای برای رفتارهای خودخواهانه نیست که می گوید” من باید همه چیز را مثل همیشه حفظ کنم. “

مک کورمیک گفت که این شهر نمی خواهد اقدامی انجام دهد که بتواند تعداد کم موارد را به خطر بیندازد.

مرکز آبزیان کیمبرلی ، مریسویل آرنا و سالن سنتنیال تنها امکانات شهری هستند که همچنان بسته هستند.