معافیت پزشکی ژنیکوماستی – تاپ کلینیک

ازآنجاکه علت ایجاد ژنیکوماستی بر اساس اختلال هورمونها است، پس بهتر است به سراغ اصلاح هورمونها برویم. ژنیکوماستی و علت آن چیست؟ ژنیکوماستی ممکن است با داروهایی مانند رالوکسیفن (Evista) و تاموکسی فن (Soltamox) تحت درمان قرارگرفته شود. داروهایی که توسط فرد مورد سوءاستفاده قرار می گیرد مانند ماری جوانا، هروئین، متادون و آمفتامین ها نیز می تواند باعث ژنیکوماستی شود. همانطور که گفتیم تغییرات سطح هورمون استروژن و افزایش آن می تواند سبب ژنیکوماستی شود. لازم به ذکر است با افزایش سن با توجه به افزایش حجم سینه تکنیک های جراحی نیز محدود تر خواهند شد. با این وجود، همیشه باید از پیچیدگی های بالقوه ای که ممکن است در طول هر جراحی ای رخ دهد، آگاه باشید. بهترین کار همیشه این است که افراد برای هر تصمیمی همه عوارض احتمالی آن را بدانند. تغییر تدریجی می تواند به عادت های خوب برای همیشه در زندگی کمک کند و ممکن است از ایجاد دوباره بافت اضافی روی سینه تان تاثیر بگذارد. جراحی ژنیکوماستی در شیراز ؛ اگر سری به دنیای پزشکی بزنیم و به پرونده های پزشکی و آمار و ارقام بیماری های مختلف سرک بکشیم، با بیماری هایی مواجه خواهیم شد که مخصوص قشر خاصی از مردم می باشد.

چون معمولا جراحان طبق شکل، اندازه سینه، تبحر و سلیقه خویش برش جراحی می دهند و معمولا بعد از بیرون آوردن چربی (لیپوسکشن) با برش در کنار حاله سینه با عمل جراحی بافت غددی را بیرون می آورند که زخم تقریبا زیادی برجای میگذارد. عوامل متعددی می تواند باعث ایجاد ژنیکوماستی شود، اما در بسیاری از موارد علت مشخصی یافت نمی شود. پیش از هر چیز لازم است اشاره کنیم تحقیقات نشان میدهد برخی عواملی که باعث رشد بافت سینه میشود، از نوزادی وجود داشته و در برخی موارد علت ژنیکوماستی زمینه پزشکی مشخصی ندارد. به علت داروهای مسکنی که در طول جراحی مورد استفاده قرار گرفته است بیمار تا چند ساعت پس از جراحی احساس خواب آلودگی خواهد کرد. برای بسیاری از بیماران این جراحی درد متوسطی دارد و اکثریت بیماران تصور درد شدیدتری را بعد از جراحی داشتند. این کار سایز سینه های مردانه شما را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. به خصوص اگر در عین واحد از قرص ها و مکمل های تنظیم هورمون ها استفاده می کنید.

آزمایش خون میزان تستسترون و سایر هورمون ها را اندازه گیری می کند. حداقل یکی از بیضه ها باید به درستی کار کند و بدن تستسترون و سایر هورمون ها را برای تحریک و حفظ تولید اسپرم تولید کند. ولی در برخی موارد نیاز است برش در زیر سینه ها هم ایجاد شود. در جراحی ژنیکوماستی در برخی موارد نیاز است که برش تنها در اطراف نوک سینه ایجاد شود. این روش ها نیاز به وارد کردن یک کانولا ( یک لوله توخالی نازک) از طریق چند برش کوچک دارد. تقریبا از هر هفت زوج یک زوج نابارور است ، به این معنی که آنها پس از یک سال یا بیشتر با وجود داشتن رابطه جنسی مکرر و محافظت نشده نتوانستهاند بچه ژنیکوماستی غده دار شوند . اگر بیش از یک سال است که قصد بارداری دارید و نتوانستهاید مشکل را با پزشک عادی خود مشخص کنید، ممکن است بخواهید به یک متخصص مراجعه کنید. این آزمایش میتواند تعیین کند که آیا مشکل از تولید یا انتقال اسپرم است. این میتواند منجر به افزایش خطر ناباروری مردان شود.

خانم ها بعد از بارداری و شیردهی یا به دلیل افزایش سن، یا تغییرات شدید وزنی، دچار تغییراتی در بافت و شکل سینه می شوند. در صورت شک به سندرم کلاین فلتر، ارزیابی کروموزومی (بررسی کاریوتایپ) انجام می شود. شما باید برنامه بیمه خود بررسی کنید که آیا آنها آزمایشهای ناباروری را که میخواهید انجام دهید، پوشش میدهند یا خیر. حرکت شنا شیبدار را با قرار دادن دستها روی بلندی و پاها روی زمین انجام دهید. به دلیل تاثیر استروژن های جفت روی بافت سینه نوزاد (جنین) به وجود می آید. با استفاده از این روش شما مدت طولانی تری احساس سیری می کنید، اما اگر اشتهای زیادی دارید، وعدههای بزرگی از میوهها و سبزیجات با شاخص گلیسمی پایین نوش جان کنید. اجازه دهید تا به مدت 18 تا 20 دقیقه بجوشد و یک لیوان از آن را همراه با یک قاشق غذاخوری عسل بنوشید. 6. بعد از چه مدت میتوانم به محل کار برگردم؟ پس از جراحی از محل بخیهها مقداری ترشح خارج میشود. بسیاری از مردان به دنبال کاهش حجم سینههای خود از طریق عمل جراحی هستند، در اغلب موارد گزینه جراحی ضروری نمیباشد.