معرفی کرم اسکراب لایه بردار خوب از برند و مارک های ایرانی❤️

اسید گلیکولیک محبوب ترین آلفا هیدروکسی اسید محصولات پوستی است. از پیلینگ عمیق برای درمان چین های خشن پوستی، آثار عمیق ناشی از افزایش سن و آفتاب، اسکار پوستی و ضایعات رشد یافته پیش سرطان استفاده می شود. استفاده از کرم لایه بردار می تواند مزایایی همچون از بین بردن جوش سرسیاه، چین و چروک، باز کردن منافذ صورت، بازگرداندن رطوبت پوست و شادابی را به همراه داشته باشد. این فعالیت باعث از بین رفتن باکتری های غیر ضروری و آسیب رسان پوست و از همه مهم تر ایجاد زیبایی ،طراوت و در نهایت جوانسازی پوست می شود.

من از برنامه طبیب راضی نیستم با این تبلیعاتش… ژل لایه بردار پوست: ژلهای لایه بردار نیز مانند دیگر محصولات لایه بردار با خواص آنتی باکتریال و سم زدایی پوست شما را کاملا لطیف و شفاف میکند. کسانی که پوست چرب دارند بهتر است به سراغ بتاهیدروکسی اسیدها (BHA) بروند تا از منافذ پوستشان لایه برداری شود. کرم ها و صابون های اسکراب حاوی دانه های خشن هستند و به عنوان خراشنده و ساینده پوست برای جداسازی سلول های مرده سطح پوست استفاده می شوند.

با لایه برداری منظم پوست روند رشد سلول های جدید را افزایش دهید. به عنوان مثال، کیسه کشیدن که در حمام های سُنتی رایج بوده و هنوز هم توسط بسیاری از پدربزرگ و مادربزرگ ها استفاده می شود مثالی از لایه برداری مکانیکی است که اگر با سفیدآب همراه شود، میزان لایه برداری آن بیشتر شده و این عمل موثرتر خواهد بود.

این لایه برداری که عوارض کمتری نسبت به نوع اول دارد در هر جلسه درمان مقداری از سطح مورد درمان باقی می ماند، بنابراین به سرعت پوست ترمیم می شود. برای پوستهای خشک بهتر است قبل از استفاده از لایه بردار پوست را به خوبی مرطوب کنید. به این ترتیب آلودگیهایی که در منافذ پوست نفوذ کرده از بیرون کشیده میشود و شفافیت به پوست شما باز میگردد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم لایه بردار سی گل نی نی سایت.