موری سینکلر برای بازنشستگی از سنا

سناتور موری سینکلر در حال بازنشستگی از سنا است تا در زمینه راهنمایی وکلای جوان در قوانین بومی کار کند و خاطرات خود را بنویسد.

“از زمان کار بر روی [Truth and Reconciliation Commission]، سینکلر در بیانیه ای در رسانه ها گفت ، ما شاهد تغییر در نحوه درک و صحبت کشورمان از مدارس مسکونی و مسائل بومی در کانادا بوده ایم.

“من سنا را از اینکه همه چیز پیشرفت می کند احساس خوشبختی می کنم و می دانم که آشتی مدت زیادی طول خواهد کشید. من تا آخر عمر بر روی این موضوع کار خواهم کرد.”

سینکلر ، که به طور رسمی اتاق سرخ را در 31 ژانویه 2021 ترک خواهد کرد ، اولین قاضی بومی بود که در منیتوبا روی نیمکت حضور داشت و تنها قاضی دوم بومی بود که در کانادا منصوب شد.

وی بیش از 25 سال در سیستم دادگستری در آن استان کار کرد و به عنوان رئیس مشترک تحقیق دادگستری بومیان در منیتوبا و بعنوان رئیس کمیسیون کمیسیون حقیقت و آشتی خدمت کرد.

وی که در 2 آوریل 2016 به سنا منصوب شد ، برای محافظت از زبانهای بومی و رفاه کودکان و ایجاد یک روز ملی برای حقیقت و سازش تلاش کرده است.

سینکلر هفته گذشته در نامه ای به ژنرال ژولی پایت ، فرماندار ، نوشت: “مسئولیت من به عنوان سناتور فرصتی قابل توجه برای خدمت به مردم مانیتوبا بوده است ، که طی پنج سال گذشته با غرور و فروتنی تلاش کرده ام.”

سینکلر استاد کمکی حقوق در دانشگاه مانیتوبا بود و به همراه جایزه برابری کانون وکلای دادگستری مانیتوبا و جایزه خدمات برجسته آن برنده جایزه ملی موفقیت بومیان شده است.

گوش دهید: سناتور موری سینکلر کتاب جدید را اعلام می کند:

فصل بعدی18:54سناتور موری سینکلر کتاب جدید را اعلام کرد

سناتور موری سینکلر ، اولین قاضی بومی منیتوبا و دومین منصوب در کل کانادا ، در حال نوشتن خاطرات خود در مورد زندگی و حرفه شگفت انگیز خود است. 18:54

سینکلر در اوایل این ماه با رادیو CBC صحبت کرد و گفت که از نوه اش برای نوشتن خاطراتش الهام گرفته است.

وی گفت: “سال قبل از تولد نوه ام ، سکته مغزی جزئی داشته ام.”

“بازگشت به حالت عادی حدود یک سال طول کشید. هنگامی که او متولد شد ، من با او و پدر و مادرش ملاقات داشتم و به یاد می آورم که وقتی او بزرگ شد ممکن است در آنجا نباشم. نوه ام ممکن است س questionsالاتی داشته باشد که فقط من می توانم او خانواده ام را نمی شناسد – مادربزرگم ، پدربزرگم ، پدر من – یا از کجا آمده ایم. من تصمیم گرفتم که شروع به نوشتن چیزهایی برای او کنم. “