مولتی استایل چیست و چه کاربردی دارد؟

۳- و همچنین سطح چسبندگی قوی آن ، بسیار راحت و مناسب برای طراحان داخلی است.یا بوسیله چسب های مخصوص بر روی سطوح چسبانده می شوند. عدم مقاومت در مقابل ضربه، حرارت و خراشیدگی از نفاط ضعف پلاکهای مولتی استایل است، پلاکهای مولتی استایل معمولا بوسیلهی چسب بر روی سطوح مختلف چسبانده میشوند. در برابر حرارت استقامت چندانی ندارد و اگر در معرض نوری مثل نور خورشید قرار بگیرد ممکن است بعد از مدتها کیفیت و درخشندگی خود را از دست بدهد .

تابلو نئون و تابلو فلکسی جزء قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که به صورت بدون نور و با یک نوشته ساده به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی مورد استفاده واقع می شد . اگر به فکر داشتن فضایی زیبا در منزل یا محل کار هستید ما میتوانیم به شما مشورت بدهیم که چگونه و برای چه قسمتهایی از ورقهای مولتی استایل استفاده کنید. ورق های مولتی استایل از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند که این عامل توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب می نماید. انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد. توجه به خواص ظاهری یک متریال و نوع انطباق پذیری با اجزای دیگر در یک مجموعه نتیجه مطلوبی به همراه خواهد داشت.

بسته به فضا و کاربرد مد نظر شما، راههای زیادی وجود دارد تا محیط تان را به محیط زیباتری تبدیل کنید. همچنین ضایعات آنها را تا حد زیادی کاهش داده و مورد استقبال بسیاری از شرکت های تبلیغاتی قرار گرفته است. مولتی استایل طلایی و نقره ای در ساخت انواع پلاک مورد استفاده قرار می گیرند. همین موضوع باعث شده است تا به ورق مولتی استایل، ورق دو لایه هم بگوییم.

120 و ضخامت 1.2 میلیمتر، در رنگ ها و برندهای متنوع به فروش می رسد. هنگامی که بر روی یک ورق مولتی عملیات حکاکی انجام می شود، سطح حکاکی شده بسته به جنس مولنی استایل تغییر رنگ می دهد. ورق های مولتی استایل به صورت یک طرفه ، دو طرفه و زاویه دار قابل پیاده سازی هستند .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ورق مولتی استایل چسب دار لطفا به بازدید از وب سایت ما.