مونتی امیدوار است آخرین گزارش در مورد فرهنگ “سمی” RCMP اوتاوا را متقاعد کند که از دادخواست خارج شود

شاکی اصلی در یک دادخواست به ارزش یک میلیارد دلار به اتهام آزار و اذیت و آزار و اذیت در RCMP می گوید امیدوار است گزارش اخیر که فرهنگ سمی این نیرو را خوانده است ، اوتاوا را متقاعد کند که از مبارزه علیه ادعای خود منصرف شود.

هفته گذشته ، میشل باستاراچ ، قاضی دادگاه عالی ، گزارشی را منتشر کرد که توصیف یک نیروی پلیس در بحران است. گزارش – “رویاهای شکسته ، زندگی های شکسته” – به مشکلات فرهنگی سیستمی در RCMP اشاره می کند و خواستار بررسی بیرونی آینده این نهاد شاخص کانادا است.

این گزارش از توافق مرلو-دیویدسون حاصل شد ، که نتیجه یک دعوی طبقاتی از طرف زنانی بود که هنگام خدمت در RCMP مورد سوused استفاده جنسی یا تبعیض قرار گرفتند.

این یافته ها برای مونتی جفری گرینوود ، که در پیشبرد یک اقدام طبقاتی جداگانه به اتهام “سهل انگاری سیستمی به شکل قلدری ، ارعاب و آزار و اذیت عمومی” کمک می کند ، مورد توجه قرار گرفت.

گرین وود ادعا کرد که وی پس از گزارش اتهامات مربوط به رشوه خواری و فساد مالی علیه همکاران افسر مواد مخدر در سال 2008 ، عذاب را تحمل کرد.

دادخواست گرینوود علیه کانادا – که به دنبال جبران خسارت برای هزاران افسر ، کارمند غیرنظامی ، دانشجویان و داوطلبان است – استدلال می کند که درمان های داخلی برای چنین شکایاتی بی اثر است زیرا به “زنجیره فرماندهی” وابسته است ، که اغلب ساخته می شود از کسانی که یا مسئول رفتار متخلف بودند یا برای محافظت از دیگران اقدام کردند.

طبق این دادخواست ، این زنجیره فرماندهی جو کار سمی را تداوم بخشید ، که با سوuses استفاده از قدرت مشخص می شود.

گرینوود گفت که فرهنگ محل کار RCMP در نهایت تقریباً بر همه اعضا تأثیر می گذارد.

جای زخم هرگز و هرگز از بین نخواهد رفت.– جفری گرینوود

وی گفت: “این از همه ، از استخدام جدید درب منزل تا عضوی که در خدمت من است ، تأثیر می گذارد. همه را تحت تأثیر قرار می دهد و از نظر حرفه ای و شخصی بر آنها تأثیر می گذارد.”

“این یک راه بسیار بسیار تنهایی برای پیاده روی است و جای زخم هرگز ، هرگز از بین نخواهد رفت.”

دادگستری دادگاه فدرال دادخواست 1.1 میلیارد دلاری را در اوایل سال جاری تأیید کرد. دولت فدرال از این تصمیم تجدید نظر می کند.

تاج ، به نمایندگی از پلیس سوار بر سلطنتی کانادا ، در حال مبارزه علیه این دادخواست است و می گوید این ادعاها “اختلافات محل کار” است که در آن RCMP راه حل های قانونی مختلف و راه های جبران خسارت وجود دارد.

گروهبان کارکنان RCMP. جفری گرینوود ادعا می کند پس از تحقیق در مورد ادعاهای فساد پلیس به دلیل انتقام جویی و آزار و اذیت در محل کار خود دچار PTSD شده است. (تهیه شده توسط Kim، Spencer، McPhee Barristers)

انتظار می رود جلسه رسیدگی به درخواست تجدیدنظر در مورد اتاوا در مورد صدور گواهینامه دادخواست در سال جدید برگزار شود.

سخنگوی وزیر ایمنی عمومی بیل بلر گفت که خیلی زود است که بدانیم آیا گزارش بستارچه بر دعاوی آینده تأثیر می گذارد یا خیر.

وکیل مگان مک فی ، مشاور کلاس با دادخواست گرین وود ، گفت که بین پرونده موکل وی و پرونده ای که منجر به حل و فصل Merlo-Davidson شد ، موارد مشابه وجود دارد.

وی گفت: “RCMP به مبارزه با این پرونده ادامه می دهد و استدلال می كند كه این سیاست ها م workثر است ، حتی اگر گزارش ها حاكی از آن نباشد.”

“آنها می گویند که این اختلافات در محل کار است ، هنگامی که گزارش ها تایید می کنند که این یک فرهنگ سمی است که مورد بحث است.”

فشار برای بررسی خارجی افزایش می یابد

McPhee گفت ، گزارش Bastarache همچنین نشان می دهد که نمی توان به نیرو اعتماد کرد تا بتواند خود را اصلاح کند.

در این گزارش ، باستاراچ می نویسد که او معتقد است “تغییر فرهنگ بسیار بعید است از درون RCMP رخ دهد.” یکی از توصیه های اصلی وی بررسی خارجی و مستقل آینده RCMP به عنوان یک سازمان پلیس فدرال است.

مک فی گفت: “اکنون چندین دهه گزارش دیده ایم و آنها از دستورات مختلف و از منظرهای مختلف آمده اند ، اما یافته های گزارش ها سازگار بوده و این همان چیزی است که RCMP نمی تواند خود را در داخل اصلاح کند.”

“روندها و سیاست های در نظر گرفته شده برای مقابله با آزار و اذیت برای اعضا مفید نیست.”

گرینوود گفت که تنها راه پیش روی نیرو پذیرش کمک خارجی از طریق بازبینی خارجی است.

“هر زمان که گزارشی وجود دارد ، یا هر زمان که تصمیمی گرفته شود ، یا هر زمان که موضوعی وجود دارد که در RCMP مورد مناقشه باشد ، عیب فوری آنها این است که سیاست های قبلی را به کار ببرند ، آن را غبارروبی کنند ، چند کلمه جدید یا چند کلمه اضافه کنند عبارات و ببینید آیا این کار می کند ، “او گفت.

“و نه بار از 10 ، این شکست می خورد. بنابراین عضویت ، آنها منتظر هستند.”

هنگامی که روز چهارشنبه در جلسه کمیته درباره درخواست باستاراچ برای بازبینی خارجی س askedال شد ، بلر گفت که دولت قبلاً متعهد به اصلاح در سخنرانی ماه سپتامبر از سلطنت شده است.

وی گفت: “ما تعهد خود را برای ایجاد اصلاحیه RCMP و به ویژه برای مقابله با مسائل مربوط به اداره ، نظارت و پاسخگویی به روشنی بیان كرده ایم.”